Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Komunikacja w budowaniu współpracy z klientem
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Komunikacja w budowaniu współpracy z klientem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami usługi są pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać umiejętności komunikacyjne. Szkolenie adresowane jest do osób na różnych szczeblach organizacyjnych, potrzebujących poszerzenia wiedzy o typach komunikacyjnych, pracy z emocjami i budowaniu efektywnych relacji z klientami. Uczestnicy zyskają narzędzia wspierające uważność, empatię i skuteczność w kontaktach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji komunikacyjnych uczestników poprzez pracę z modelem Okna Johari, inteligencją emocjonalną i typologią DISC. Uczestnicy nauczą się stawiania mocnych pytań, odróżniania faktów od interpretacji i emocji oraz dopasowywania stylu komunikacji do rozmówcy, co wzmocni uważność, empatię i skuteczność w budowaniu relacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje fundamenty skutecznej komunikacji | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje otwartość, ciekawość i uważność w relacjach interpersonalnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę pytań w dialogu | Kryteria weryfikacji Rozróżnia pytania wspierające zrozumienie od pytań ograniczających | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje zależność faktów, interpretacji i emocji | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje elementy wypowiedzi do właściwych kategorii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje zależność między stylem komunikacji a potrzebami rozmówcy | Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ niedopasowania stylu na skuteczność kontaktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje bariery w komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Rozróżnia bariery poznawcze, emocjonalne i językowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje własny styl komunikacji | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje mocne i słabe strony w odniesieniu do modelu DISC | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje wypowiedzi pod kątem faktów, interpretacji i emocji | Kryteria weryfikacji Dopasowuje opisy reakcji do kategorii emocjonalnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje przykłady informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji Ocenia poprawność poszczególnych elementów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia trudne sytuacje komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Rozróżnia adekwatne strategie postępowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje zestaw pytań dopasowanych do klienta | Kryteria weryfikacji Ocenia ich skuteczność w procesie budowania relacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Koryguje nieefektywne zachowania w dialogu | Kryteria weryfikacji Uzasadnia potrzebę zmiany postawy komunikacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia sposoby radzenia sobie z emocjami | Kryteria weryfikacji Rozróżnia skuteczne i nieskuteczne reakcje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia efektywność współpracy w grupie | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zachowania sprzyjające i utrudniające współpracę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia wartość ciekawości w dialogu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jej wpływ na zrozumienie rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
19 września 2025
OTWARTOŚĆ< CIEKAWOŚĆ< UWAŻNOŚĆ - jako fundamenty dobrej komunikacji.
- Ćwiczenie: “ OKNA JO – HARI „ znacznie postawy w procesach komunikacyjnych
- Jak pytać żeby zrozumieć – umiejętność stawiania MOCNYCH PYTAŃ
- Ćwiczenie : FAKTY – INTERPRETACJE – EMOCJE – jak oddzielać i jak pracować z emocjami.
- Inteligencja emocjonalna – wg. D. Golemana – jak pracować z emocjami ? - ćwiczenia
TYPY KOMUNIKACYJNE – NIE KAŻDY KOMUNIKUJE TAK SAMO
- Model disc KARLA JUNGA
- Autodiagnoza – jak komunikuje?
- Jak rozpoznawać typ i potrzeby komunikacyjne drugiej strony?
- Jak dopasować się do rozmówcy i jego potrzeb – fundamenty wywierania wpływu.
WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 OTWARTOŚĆ< CIEKAWOŚĆ< UWAŻNOŚĆ - jako fundamenty dobrej komunikacji | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 OTWARTOŚĆ< CIEKAWOŚĆ< UWAŻNOŚĆ - jako fundamenty dobrej komunikacji c.d. | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 przerwa obiadowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 TYPY KOMUNIKACYJNE – NIE KAŻDY KOMUNIKUJE TAK SAMO | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 TYPY KOMUNIKACYJNE – NIE KAŻDY KOMUNIKUJE TAK SAMO c.d. | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 745,04 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 745,04 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 218,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 218,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Malkiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia (prezentacje) oraz skrypt
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość swobodnego zajęcia swojego miejsca na szkoleniu, możliwość robienia notatek oraz zapewnienie odpowiedniej odległości do czytania wyświetlanej prezentacji.
W przypadku zapewnienia sali szkoleniowej przez zamawiającego szkolenie, odpowiedzialność za powyższe warunki spoczywa na zamawiającym. Wielkość sali powinna być dostosowana do liczby uczestników, zapewniając odpowiednią przestrzeń na każdego uczestnika, zgodnie z normami bezpieczeństwa (przykładowo, 1,5-2 m² na osobę).
Dla osób z niepełnosprawnościami sala szkoleniowa powinna obejmować podjazdy i windy, odpowiednio szerokie drzwi, przestrzeń umożliwiającą swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim, przystosowane toalety, a także stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami (np. stoły z regulowaną wysokością)
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Rezerwacja i obsługa: Powinna być dostępna os. odpowiedzialna za rezerwację i obsługę sali, gotowa do pomocy w przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych podczas szkolenia (kont. tel.).
Sala szkol. powinna zawierać:
- dostęp do światła dziennego
- bezpieczne i higieniczne warunki real. szkol.
- regulaminy i instr. BHP, zas. ewakuacji, instr. bezp. pożar.
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 podpunkt c), ustawy o vat
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi