Kurs -Język Angielski - Poziom A1 + EGZAMIN.
Kurs -Język Angielski - Poziom A1 + EGZAMIN.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do wszystkich osób powyżej 18 roku życia, które chcą nabyć kwalifikacje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie podstawowym.
Do udziału w usłudze nie jest wymagana żadna wiedza - kurs realizowany jest od podstaw.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Kurs -Język Angielski - Poziom A1 + EGZAMIN" przygotowuje uczestników po zakończeniu kursu do samodzielnego formułowania prostych zdań i pytań oraz tworzenia krótkich notatek i wiadomości na poziomie A1, które są przydatne w pracy, podróżach, codziennym życiu lub konkretnych sytuacjach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje i stosuje poprawne struktury gramatyczne w piśmie i mowie dotyczącą podstaw systemu fonetycznego języka angielskiego, podstawowego słownictwa i podstawowych struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, realcji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie). Formułuje pytania i odpowiedzi w codziennych sytuacjach komunikacyjnych oraz na temat zachowań socjokulturowych na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Pojmuje sens krótkich wypowiedzi, prostych poleceń, próśb, pytań oraz informacji dotyczących osób, numeru telefonu, adresu, ceny, godziny. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Czyta ze zrozumieniem proste, krótkie teksty z życia codziennego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, np. umawia się na spotkanie, zamawia posiłek, kupuje bilet... | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Opisuje prostymi zdaniami np. swoją rodzinę, sporządza listę zakupów, napisze krótką wiadomość. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza rozmowę symulowaną w języku angielskim, stosując poprawne konstrukcje gramatyczne i odpowiedni zakres słownictwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Formułuje pytania i odpowiedzi w codziennych sytuacjach komunikacyjnych w sposób zrozumiały dla innych. | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie zadaje pytania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się stosując odpowiednią formę i intonację. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
1.PROGRAM NAUCZANIA – A1
Lp. | Nazwa zajęć |
1. | Pretest |
2. | Lead-in. Wprowadzenie. Ćwiczenia leksykalno-gramatyczne. Oficjalne i nieoficjalne sposoby przywitania się. Alfabet. Liczby. |
3. | Odmiana czasownika „być”. Kraje i narodowości. |
4. | Zaimki wskazujące „this, that, these, those” – ćwiczenia. |
5. | Podróżowanie – przydatne zwroty i artykuł. Co zawsze zabierasz ze sobą w podróż? |
6. | W kawiarni – słownictwo i dialogi. Zamawianie jedzenia i picia. Moduł 1 – powtórka. |
7. | Czas teraźniejszy prosty Present Simple. Opis codziennych czynności. |
8. | Czas Present Simple – opowiadanie o rutynie. Praca i zawody. |
9. | Pytanie o informacje i o czas. Bycie turystą. Moduł 2 – powtórka. |
10. | Rodzina – słownictwo i artykuły. Opis swojej rodziny. Czasownik mieć „have got”. |
11. | Przysłówki częstotliwości - ćwiczenia. Opis osobowości – przydatne zwroty. |
12. | Aranżowanie spotkań – przydatne zwroty i dialogi. Moduł 3 – powtórka. |
13. | Opis mieszkania z użyciem „there is, there are”. Części domu i meble – słownictwo. |
14. | Opis miasta – przydatne słówka i zwroty. Czasownik modalny „can”. |
15. | Robienie zakupów. W sklepie – dialogi. Moduł 4 – powtórka. |
16. | Jedzenie. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Opis ulubionej potrawy. |
17. | Pytanie o ilość: “how much”, “how many”. Określniki ilości. |
18. | Posttest |
2.WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ PRZEPROWADZONA PRZEZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
Szkolenie realizowane będzie 1 x w tygodniu w piątki w godzinach 19.30-22.00
Szkolenie trwa 54 godziny dydaktyczne, z czego na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca 4 h dydaktyczne.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowaniewarunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Dodatkowo w trakcie szkolenia przewidziana jest jedna przerwa 15 minutowa. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80 -100% (w zależności od wymagań operatora).
Do udziału w usłudze nie jest wymagana żadna wiedza - kurs realizowany jest od podstaw.
Szkolenie realizowane jest w formule zdalnej, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams. Zajęcia odbywają się w grupach liczących maksymalnie 10 osób. Uczestnicy łączą się na żywo z lektorem, co umożliwia bezpośrednią interakcję i zadawanie pytań w trakcie zajęć. Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymują zadania domowe do samodzielnego wykonania, co wspiera utrwalanie zdobytej wiedzy. Uczestnik może łączyć się na zajęcia z dowolnego urządzenia (komputera, laptopa, tabletu lub smartfona), na którym możliwe jest dołączenie do zajęć które odbywają się na Microsoft Teams. Urządzenie musi posiadać dostęp do mikrofonu oraz kamerki, aby umożliwić aktywny udział w szkoleniu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 52 Pretest | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 52 Lead-in. Wprowadzenie. Ćwiczenia leksykalno-gramatyczne. Oficjalne i nieoficjalne sposoby przywitania się. Alfabet. Liczby. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 52 Alfabet i liczby - ćwiczenia, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 52 Odmiana czasownika „być” - wprowadzenie. Kraje i narodowości- chat | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 52 Czasownik „być”, kraje i narodowości – ćwiczenia, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 52 Zaimki wskazujące: „this, that, these, those” – wprowadzenie - rozmowa na żywo. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 52 Zaimki wskazujące: „this, that, these, those” – ćwiczenia, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 52 Podróżowanie – przydatne zwroty i artykuł - wykład,współdzielenie ekranu. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 52 Co zawsze zabierasz ze sobą w podróż? – pogadanka, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 52 W kawiarni – słownictwo i dialogi. Zamawianie jedzenia i picia - rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 52 Moduł 1 – powtórka materiału, ćwiczenia- współdzielenie ekranu, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 52 Czas teraźniejszy prosty Present Simple - wprowadzenie. Opis codziennych czynności - chat na żywo/test | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 52 Czas teraźniejszy prosty Present Simple – ćwiczenia, chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 52 Czas Present Simple – opowiadanie o rutynie. Praca i zawody - słownictwo - chat na żywo/test. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 52 Opowiadanie o swojej pracy – ćwiczenia- chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 52 Pytanie o informacje i o czas. Bycie turystą – ćwiczenia i dialogi - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 52 Moduł 2 – powtórka materiału, ćwiczenia - rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 52 Rodzina – słownictwo i artykuły. Opis swojej rodziny. Czasownik mieć „have got” - wprowadzenie - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 52 Czasownik mieć „have got” – ćwiczenia -chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 52 Przysłówki częstotliwości – wprowadzenie i ćwiczenia. Opis osobowości – przydatne zwroty -rozmowa na żywo. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 52 Opis osobowości – ćwiczenia na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 52 Aranżowanie spotkań – przydatne zwroty i dialogi - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 52 Moduł 3 – powtórka materiału, ćwiczenia - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 52 Opis mieszkania z użyciem „there is, there are”. Części domu i meble – słownictwo - rozmowa na żywo. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 52 There is, there are” – ćwiczenia - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 52 Opis miasta – przydatne słówka i zwroty. Czasownik modalny „can” - wprowadzenie - współdzielenie ekranu. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 52 Czasownik modalny „can” – ćwiczenia - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 52 Robienie zakupów – przydatne zwroty. W sklepie – dialogi - rozmowa na żywo. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 52 Moduł 4 – powtórka materiału, ćwiczeni- chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 52 Jedzenie - słownictwo. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne – wprowadzenie. Opis ulubionej potrawy- chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 52 Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne – ćwiczenia , chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 52 Pytanie o ilość: “how much”, “how many”. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 03-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 52 Przerwa | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 03-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 52 Pytanie o ilość: “how much”, “how many”. | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 03-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 21:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 52 Określniki ilości – wprowadzenie i ćwiczenia - chat na żywo | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 52 Posttest | Prowadzący Magdalena Kowalska | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 52 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 92,59 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 92,59 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kowalska
W 2005 otrzymała stypendium naukowe programu Socrates Erasmus i wyjechała na studia do Newman College of Higher Education w Birmingham (Wielka Brytania) – nauka trwała jeden trymestr (od września do grudnia).
Tytuł magistra zdobyła w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Częstochowie w specjalności: lingwistyka stosowana – tłumacz w zakresie języka angielskiego, w 2009 roku.
Jest czynnym lektorem od 2007 roku. Posiada bogate doświadczenie w nauczaniu dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzi lekcje na wszystkich poziomach zaawansowania, w tym Business English w wielu firmach na terenie województwa śląskiego. Od 2010 roku jest trenerem angielskiego w licznych projektach unijnych, m.in.: Śląskie Centrum Kompetencji Kluczowych – SUBREGION POŁUDNIOWY (2022-2023), Otwarci na nowe możliwości – kompetencje komputerowe i kwalifikacje językowe twoją szansą na rozwój (2022-2023), Inwestycja w siebie (2022), Kuźnia kompetencji kluczowych (2022), Śląskie+ Podnoszenie kompetencji komputerowych i językowych (2021-2022), Kariera! Rozwój kompetencji językowych i komputerowych mieszkańców województwa śląskiego (2019-2021), Czas na Rozwój (2019-2021), Certyfikat dla Ciebie (2019-2021), Nowe Kwalifikacje (2018-2019).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik w wersji tradycyjnej "Speakout Elementary 2nd edition Student's Book - razem z Active Book"
- Program na bazie podręcznika
- Autorski materiał dydaktyczny "Umiejętności i kompetencje społeczne" - uczestnik przed przystąpieniem do zajęć jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentem.
- Uczestnicy otrzymują link do ćwiczeń do samodzielnego wykonania po zajęciach.
- Karta usługi dokumentuje dostawę towarów lub świadczenie usług zwolnionych z podatku od towarów i usług na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt. 28 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80% - 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt pod numerem telefonu 451 230 905.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji oraz koszt podręcznika.
- Uczestnik po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma Certyfikat potwierdzający nabycie kwalifikacji w obszarze posługiwania się językiem angielskim na poziomie A1.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
- EGZAMIN WYMAGANY: Egzamin z języka angielskiego My Language Skills - FUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Certyfikat zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR)
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Microsoft Teams na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w mikrofon i kamerkę
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Oto minimalne wymagania sprzętowe i internetowe dla aplikacji Microsoft Teams:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows:
- Windows 11 w wersji 22H2 lub nowszej (od 15 stycznia 2025 r.)
- Windows 10 (z wyjątkiem Windows 10 LTSC)
- Windows 8.1
- Windows Server 2019
- Windows Server 2016
- Windows Server 2012 R2
- macOS: macOS 13 lub nowszy
- Linux: Obsługiwane dystrybucje systemu Linux dostępne na stronie Microsoft
- Windows:
- Procesor:
- Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwurdzeniowy
- Procesor czterordzeniowy lub lepszy jest zalecany dla wyższej jakości wideo oraz udostępniania ekranu
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB
- Dysk twardy:
- Minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna:
- Wymagane sprzętowe przyspieszanie grafiki z obsługą DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10
- Ekran:
- Minimalna rozdzielczość 1024x768
Urządzenia mobilne:
- iOS: Microsoft Teams współpracuje z urządzeniami, na których są używane dwie ostatnie główne wersje systemu iOS
- Android: Microsoft Teams współdziała z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego
Wymagania internetowe:
- Prędkość połączenia:
- Dla połączeń wideo HD: minimum 1,5 Mb/s w obie strony
- Dla połączeń audio: minimum 128 kb/s
- Dla połączeń grupowych: zalecane 1,5 Mb/s na uczestnika dla jakości HD
- Wymagania mogą się różnić w zależności od liczby uczestników spotkania oraz używanych funkcji. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów i stabilność połączeń.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Microsoft Teams oraz od liczby uczestników rozmowy. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed rozpoczęciem zajęć i będzie on aktywny przez cały czas trwania kursu.