Zielona transformacja w Social media - Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę - wykorzystanie narzędzi IT do promocji firmy jako element zielonej transformacji - szkolenie kończy się egzaminem.
Zielona transformacja w Social media - Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę - wykorzystanie narzędzi IT do promocji firmy jako element zielonej transformacji - szkolenie kończy się egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy chcą rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe oraz cyfrowe, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki. Obejmuje ono obszary komunikacji, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane pracą w sektorze zielonej gospodarki, pracownicy firm ekologicznych i branż związanych ze zrównoważonym rozwojem, specjaliści ds. CSR, osoby zaangażowane w edukację ekologiczną oraz te, które planują otworzyć własną działalność w tej dziedzinie. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, niezbędne do efektywnego promowania ekologicznych produktów i inicjatyw.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kwalifikacji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z Social media czyli Jak tworzyć posty, które angażują odbiorców i budują markę, przygotowuje do samodzielnej pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych i pozwala pozyskać wiedzę jak kreować siebie w Internecie, rozwijać marketing własny i firmy. Usługa przygotowuje Uczestników do wykorzystania social mediów, do promowania działań firmy i usług zamiast tradycyjnych sposobów reklamy i marketingu, co ograniczny ślad węglowy oraz zwiększy zasięg dotarcia do klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje jak tworzyć wizerunek waplikacjach związanych z Social mediami w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje jak bezbłędnie wykonywać zadaniapraktyczne i odpowiada na pytania teoretyczne z zakresu zdobytej wiedzy. Uczestnik opisuje jak kreować swój wizerunek w sieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje możliwości wykorzystania Social Mediów do wspierania zielonych inicjatyw. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje możliwości promowania działań w Social Mediach na rzecz zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia i charakteryzuje sposoby doboru aplikacjipowiązanych z Social mediami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje sposoby wykorzystywania zdobytychinformacji na temat wszystkich funkcji Social mediów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje potrzeby ipreferencje odbiorców treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje sposoby samodzielnego prowadzeniaprojektów content marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzujedziałania związane z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych, w tym zwiększających świadomość ekologiczną odbiorców. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje jak samodzielnie planować i delegować zadania zespołu orazdostawców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady tworzenia i promocji treści proekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik:-wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności -Charakteryzuje zasady działania marketingautomation -Ocenia strategie e-marketingu w firmie - charakteryzuje zasady zrównoważonego rozwoju w Social Mediach | Kryteria weryfikacji -Uczestnik analizuje i charakteryzujestrategie marketingowe w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik analizuje i charakteryzujenarzędzia cyfrowe, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik analizuje procesy działaniamarketingautomation | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady projektowania kampanii społecznych w Social Mediach na rzecz zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa zasady reklamy produktów ekologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje certyfikaty eko-oznaczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady krytycznego myślenia w komunikacji proekologicznej w strategii greenwashing | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik skutecznie współpracuje w zespole | Kryteria weryfikacji Uczestnik aktywnie angażuje się w realizację powierzonych zadań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie działa i radzi sobie w trudnych sytuacjach zawodowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęEverest Consulting & Szkolenia
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoŚląska Akademia Nauki i Rozwoju
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030:
Rozwój kompetencji cyfrowych:
Program ten kładzie nacisk na rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców regionu. Szkolenie osób indywidualnych bezpośrednioprzyczynia się do zwiększenia świadomości oraz kompetencji cyfrowych u uczestników. Wzmacnianie kompetencji cyfrowych jestkluczowe dla rozwoju społeczeństwa zamieszkującego woj. śląskie, który jest jednym z priorytetowych obszarów tego programu.
Wsparcie dla mieszkańców:
Program ma na celu wspieranie rozwoju kompetencji cyfrowych osób zamieszkałych w województwie śląskim. Szkoleniespołeczeństwa w dziedzinie podnoszenia kompetencji cyfrowych jest istotne dla rozwoju regionu, a także aby żaden z mieszkańcównie został wykluczony cyfrowo.
W związku z rozwojem nowoczesnych technologii, zapotrzebowanie na szkolenia doszkalające z zakresu kompetencji cyfrowych stalerośnie w każdej grupie wiekowej.
Innowacje technologiczne:
Program wspiera bezpieczne wdrażanie innowacji technologicznych w życiu codziennym. Podstawowe przeszkolenie mieszkańców zzakresu nowoczesnych technologii, cyberbezpieczeństwa pomoże mieszkańcom w ich codziennych problemach/zadaniach.
Regionalna Strategia Innowacji Województwa Śląskiego 2030:
Zapewnienie inkluzywnej transformacji cyfrowej w gospodarce i społeczeństwie regionu:
Strategia ta koncentruje się na inteligentnej transformacji gospodarczej i społecznej regionu. Szkolenie wprowadzające do szerokiej gamy narzędzi cyfrowych wpisuje się w ten cel poprzez poszerzenie kompetencji cyfrowych przydatnych w życiu codziennym, zawodzie czy dalszym kształceniu.
Rozwój ekosystemu innowacji:
Strategia dąży do rozwoju regionalnego ekosystemu innowacji. Szkolenie mieszkańców w dziedzinie IT, nowoczesnych technologii, atakże w jaki sposób korzystać z nowoczesnych narzędzi ułatwiających życie codzienne, wzmacnia ten ekosystem.
Wzrost kompetencji cyfrowych mieszkańców woj. śląskiego:
Strategia ma na celu zwiększenie kompetencji cyfrowych mieszkańców regionu. Przeszkolenie mieszkańców stanowi fundament wbudowaniu nowoczesnej gospodarki regionu opartej na wiedzy oraz innowacyjnych technologiach.
Zielone kompetencje:
Zrównoważony rozwój:
Program ten kładzie nacisk na użytek nowoczesnych narzędzi kiedy jest to odpowiednie, a więc redukcję śladu węglowego związanego z wykonywaniem tej samej pracy w sposób tradycyjny. Redukcja ta obejmuje, ale nie ogranicza się do druku, transportu a nawet energii elektrycznej.
Techniki te pozwalają na zrównoważony rozwój, łącząc ze sobą wygodę i oszczędność energetyczną.
Treści związane z wpływem na środowisko:
Tematyka ekologii i zrównoważoności jest nierozłącznym elementem cyfryzacji tradycyjnych zadań. Techniki te skupiają się na udogodnieniom oraz optymalizacji wykonywania zadań, zarówno pod kątem czasowym jak i zużycia zasobów takich jak energia elektryczna, papier czy paliwo. Uczestnicy posiądą wiedzę o wpływie każdej z omawianych usług na środowisko oraz umiejętności odpowiedzialnego, zrównoważonego ich użytkowania.
Podsumowując, szkolenie to jest zgodne z celami wszystkich wymienionych dokumentów strategicznych, ponieważ przyczynia się do zrównoważonego rozwoju kompetencji cyfrowych, wspiera mieszkańców i wzmacnia innowacyjność regionu.
Warunki organizacyjne:
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia.
Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. jedna przerwa 15 min, oraz jedna przerwa 30 min. - przerwy wliczają się w czas trwania szkolenia
-> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie stacjonarnej w liczbie 12 godzin dydaktycznych.
Szkolenie ma charakter szkolenia teoretycznego - opartego o wykłady, prezentację, materiały szkoleniowe.
-> szkolenie ma charakter wprowadzający w temat social mediów, kolejne szkolenia będą już nastawione na poszczególne aspekty i bardziej zaawansowane techniki.
-> ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI I CERTYFIKACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację i certyfikację prowadzi odrębna osoba. Egzamin i walidacja wliczają się w czas trwania szkolenia.
Dzień I. Moduł 1: Podstawy tworzenia treści w social media z wykorzystaniem idei zrównoważonego rozwoju
- Czym są media społecznościowe i dlaczego są ważne dla biznesu?
- Definicja social media i ich rola w marketingu.
- Psychologia social media: Jak działa ludzki mózg w sieci?
- Jak budować relacje z odbiorcami.
- Elementy skutecznego postu: Tekst, obraz, wideo – jak je łączyć?
- Omówienie roli transparentności i wiarygodności w budowaniu wizerunku proekologicznego
- Wprowadzenie do tematu zrównoważonego rozwoju
- zrównoważony rozwój, zielona transformacja, ESG, gospodarka o obiegu zamkniętym - w SM.
- Nowoczesne technologie środowiskowe i cyfryzacja:
- dobre praktyki: jak cyfrowe narzędzia (np. platformy do monitorowania emisji, raportowania ESG, inteligentne systemy analityczne)wspierają transformację ekologiczną biznesu.
Moduł 2: Strategie content marketingu w social media
- Planowanie treści: Kalendarz editorialny – jak go stworzyć i wykorzystać?
- Tematyka postów – jak dopasować ją do grupy docelowej?
- Storytelling – jak opowiadać historie marki?
- Content curation – jak dzielić się wartościowymi treściami innych?
- Analiza konkurencji: Jak śledzić działania konkurencji?
- Jak znaleźć inspiracje?
- Edukacja w zakresie zasad zrównoważonego rozwoju i myślenie systemowe.
- powiązanie elementów: zrównoważonego rozwoju, zielonej transformacji, ESG GOZe z marketingiem internetowym oraz właściwą promocją w SM - dobre praktyki.
Moduł 3: Narzędzia do tworzenia treści w połączeniu ze zrównoważonym rozwojem
- wprowadzenie do tematu
- Narzędzia do grafiki: Canva, Adobe Photoshop, Crello – podstawowe funkcje.
- Tworzenie grafik zgodnych z identyfikacją wizualną marki.
- Narzędzia do tworzenia wideo: Filmora, iMovie – podstawowe funkcje.
- Tworzenie krótkich Filmików na social media.
- Narzędzia do planowania treści: Buffer, Hootsuite, SkedSocial – podstawowe funkcje.
- Jak tworzyć i promować treści proekologiczne zwiększające świadomość ekologiczną odbiorców:
- Kampania #PlasticFreeJuly — globalna inicjatywa zachęcająca do ograniczenia plastiku jednorazowego użytku, wykorzystująca storytelling i angażujące grafiki edukacyjne.
Moduł 4: Pomiar efektywności i optymalizacja
- Optymalizacja treści: Jak reagować na komentarze i wiadomości?
- Analiza wpływu komunikacji cyfrowej na środowisko:
-oceny śladu węglowego komunikacji cyfrowej (emisje z centrów danych, treści wideo, reklamy online);
- optymalizacja treści, świadome korzystanie z narzędzi i zasobów.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w komunikacji marki:
-Wyjaśnienie, czym jest CSR i jak można efektywnie komunikować działania fi rmy na rzecz środowiska, np. redukcję emisji CO₂, recykling, wykorzystanie energii odnawialnej;
Moduł 5: Edukacja ekologiczna i społeczna odpowiedzialność
- jak projektować kampanie społeczne promujące zrównoważony rozwój;
- Reklamowanie produktów ekologicznych i rozróżnianie certyfikatów eko-oznaczeń;
- greenwashingu – analizy przypadków, krytycznego myślenia i etyki w komunikacji proekologicznej;
- współpracy międzysektorowej i odpowiedzialności społecznej twórców treści - na co zwracać uwagę;
-Omówienie popularnych certyfikatów ekologicznych (np. EU Ecolabel, FSC, Fair Trade, Energy Star) i ich znaczenia dla konsumentów oraz twórców treści.
-Jak rozpoznawać zielone produkty „greenwashed” – czyli fałszywie lub przesadnie promowane jako ekologiczne.
-Przykłady dobrych praktyk i błędów marketingowych na rynku produktów ekologicznych.
- Walidacja
W opinii usługodawcy: Szkolenie wspiera cele zawarte w Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019 – 2030 w obszarze: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I TELEKOMUNIKACYJNE (pkt. 4.1 – Technologie telekomunikacyjne, pkt. 4.2 – Technologie informacyjne).
GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy chcą rozwijać swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe oraz cyfrowe, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki. Obejmuje ono obszary komunikacji, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Grupę docelową stanowią osoby zainteresowane pracą w sektorze zielonej gospodarki, pracownicy firm ekologicznych i branż związanych ze zrównoważonym rozwojem, specjaliści ds. CSR, osoby zaangażowane w edukację ekologiczną oraz te, które planują otworzyć własną działalność w tej dziedzinie. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, niezbędne do efektywnego promowania ekologicznych produktów i inicjatyw.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kwalifikacji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych.
WARUNKI ORGANIZACYJNE:
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 5 osób (maksymalnie 25 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć, każdy z Uczestników będzie mieć dostęp do materiałów szkoleniowych stołu, krzesła, sala szkoleniowa będzie wyposażona w rzutnik lub telewizor do projekcji materiałów / prezentacji).
.............
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie. ............
W trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
UWAGI DODATKOWE: Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, ni
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1: Podstawy tworzenia treści w social media z wykorzystaniem idei zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 2: Strategie content marketingu w social media | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 3: Narzędzia do tworzenia treści w połączeniu ze zrównoważonym rozwojem | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 4: Pomiar efektywności i optymalizacja | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł 5: Edukacja ekologiczna i społeczna odpowiedzialność | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Walidacja wewnętrzna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Walidacja zewnętrzna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 16:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Zakończenie, wręczenie certyfikatów | Prowadzący Dawid Sławiński | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:55 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:05 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 437,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 437,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 123,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Sławiński
Ukończone szkolenia z zakresu Zielonej transformacji oraz narzędzi IT w procesach zielonej transformacji w okresie ostatnich 5 lat od założenia niniejszej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma materiały dot. szkolenia w formie wydrukowanego skryptu, teczkę, notatnik, długopis.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest pełnoletność, wykształcenie minimum podstawowe oraz obecność na co najmniej 80% zajęć i aktywny udział na zajęciach oraz wypełnianie poleceń osób realizujących szkolenie i walidację (wraz z wypełnieniem testów wiedzy). Warunkiem koniecznym jest zamieszkiwanie na terenie województwa śląskiego, w obszarach objętych wsparciem projektów Zielony Śląsk (i ich odmian) przez jednego z operatorów. Nie jest wymagany podstawowy zakres wiedzy z przedmiotowego, gdyż poziom szkolenia zostanie dostosowany do umiejętności każdego z uczestników. Usługodawca zapewnia dostępność do usługi rozwojowej osobą z szczególnymi potrzebami zgodnie z Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 – Standard Szkoleniowy. Jeśli ktoś z zainteresowanych potencjalnych Uczestników usługi rozwojowej ma szczególne potrzeby bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: mailowo, telefonicznie lub osobiście.
Informacje dodatkowe
Zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu istnieje możliwość zadawania pytań e-mailowo, na które eksperci odpowiedzą od razu lub podczas kolejnego spotkania.
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku.
Osobom, które nie otrzymają dofinansowania co najmniej 70% na realizację ww. usługi rozwojowej ze środków publicznych do kwoty netto zostanie doliczona stawka VAT 23%. Istnieje możliwość zwolnienia usługi z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (DZ.U.2013, poz. 1722 z późn. zm.), w przypadku, gdy Przedsiębiorca/uczestnik otrzyma dofinansowanie na poziomie co najmniej 70% ze środków publiczn.
Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć. Usługa realizowana jest w godz