Praktyczne aspekty obsługi BUR oraz weryfikacji kart usług - szkolenie dla operatorów środków finansowych
Praktyczne aspekty obsługi BUR oraz weryfikacji kart usług - szkolenie dla operatorów środków finansowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa skierowana jest do zainteresowanych podniesieniem kompetencji pracowników i właścicieli podmiotów, instytucji i organizacji przyznających dofinansowania do usług szkoleniowo-rozwojowych dla osób fizycznych, MŚP, dużych przedsiębiorstw oraz innych podmiotów będących pracodawcami.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje: doświadczenie w pracy u Operatora środków finansowych co najmniej 3 m-ce w ciągu ostatnich 18 m-cy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa wyposaży Uczestników w kompetencje samodzielnej i poprawnej weryfikacji zapisów usług szkoleniowo-rozwojowych zamieszczonych w BUR. Uczestnicy zostaną wyposażeni także w kompetencje efektywniejszego monitorowania publikowanych usług z dofinansowaniem, zgodnie z obowiązującymi regulaminami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wymagania dla projektowanych usług w BUR oraz weryfikuje poprawność zapisów z obowiązującymi regulaminami | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia wymagania dla usług stacjonarnych, zdalnych w czasie rzeczywistym i mieszanych oraz wskazuje rozbieżności w kartach, w tym co najmniej: warunki techniczne, kody dostępowe, adres, opis walidacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik orientuje się w wymaganiach dla usług szkoleniowych, doradczych i studiów podyplomowych, publikowanych w BUR zgodnie z obowiązującym regulaminem oraz wskazuje rozbieżności w kartach, w tym m.in. efekty kształcenia, kryteria weryfikacji, cel usługi, program, harmonogram, grupa docelowa itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik orientuje się i wskazuje poprawność doboru metod walidacji względem określonych kryteriów weryfikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje poprawność widniejących zapisów przy osobie prowadzącej i walidującej usługę oraz wskazuje ewentualne niezgodności | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik dostrzega funkcjonalność i możliwości BUR z perspektywy Dostawcy Usług | Kryteria weryfikacji Uczestnik orientuje się, które pola są możliwe do edycji przez Dostawcę Usług i w jakim terminie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ma świadomość zapisów, jakie należy nanieść w karcie usługi i w których polach, w momencie dokonywania zmian przez Dostawcę Usług w usłudze, która się rozpoczęła | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje możliwości i wymagania PARP oraz Operatora względem usług z dofinansowaniem oraz uwzględnia je w wymaganiach względem kart usług | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje wymagania Operatora i PARP dla usług rozwojowych w zielonych kompetencjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawność zapisów w kartach usług z zielonych kompetencji lub odpowiednio proponuje zapisy korygujące | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostrzega różnice między możliwościami BUR a wymaganiami Operatora | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik jest zorientowany gdzie szukać wsparcia w sytuacji dla niego problematycznych przy analizowanych kartach usług zamieszczonych w BUR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa skierowana jest do zainteresowanych podniesieniem kompetencji pracowników i właścicieli podmiotów, instytucji i organizacji przyznających dofinansowania do usług szkoleniowo-rozwojowych dla osób fizycznych, MŚP, dużych przedsiębiorstw oraz innych podmiotów będących pracodawcami.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje: doświadczenie w pracy u Operatora środków finansowych co najmniej 3 m-ce w ciągu ostatnich 18 m-cy
Usługa wyposaży Uczestników w kompetencje samodzielnej i poprawnej weryfikacji zapisów usług szkoleniowo-rozwojowych zamieszczonych w BUR. Uczestnicy zostaną wyposażeni także w kompetencje efektywniejszego monitorowania publikowanych usług z dofinansowaniem, zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
Program szkolenia:
I. Funkcjonalność Bazy Usług Rozwojowych - od strony praktycznej (teoria i praktyka):
- usługi szkoleniowe - stacjonarne, zdalne w czasie rzeczywistym oraz mieszane - wymagania
- usługi doradcze - różnice między doradztwem biznesowym a coachingiem lub mentoringiem - wymagania
- studia podyplomowe - wymagania
- które pola i w jakim terminie można edytować
II. Analiza kart usług szkoleniowych, doradczych i studiów podyplomowych pod kątem zgodności z wymaganiami projektu i Regulaminu BUR (praktyka)
III. Zmiany w kartach usług po rozpoczęciu terminu realizacji usługi - perspektywa możliwości naniesienia zmian przez Dostawcę Usług a wymogi Operatora i PARP (teoria i praktyka)
IV. Adekwatność doboru metod walidacji do kryteriów weryfikacji (praktyka)
V. Osoby prowadzące i walidujące usługę - wymagania zapisów zgodnie z regulaminami projektowymi i BUR (teoria i praktyka)
VI. Rozbieżność wymagań Operatora środków finansowych a wymogi Regulaminu BUR względem usług z dofinansowaniem - aspekty praktyczne (praktyka)
VII. Zielone kompetencje - dozwolone i nieprawidłowe zapisy w kartach usług a wymogi Operatora i realizowanych projektów (teoria i praktyka)
VIII. Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: wiedzy (test teoretyczny) oraz umiejętności (analiza dowodów i deklaracji)
Trener włączy test w formie elektronicznej, przy zastrzeżeniu, że nie będzie ingerować w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Trener zbierze od uczestników dowody i deklaracje w wersji elektronicznej (udostępnione mu na e-maila lub czat), które później zostaną udostępnione walidatorowi, celem ich walidacji.
Z kolei osoba walidująca będzie włączona dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników, wraz z analizą dowodów i deklaracji. Nie bierze bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Dokonanie weryfikacji testów oraz analiza zebranych dowodów i deklaracji - walidacja prowadzona stacjonarnie pod adresem: ul. Jarzębinowa 12, 11-036 Sząbruk
Zaliczenie testu - minimum 70% poprawnych odpowiedzi.
Analiza dowodów i deklaracji:
- minimum 70% poprawnie zweryfikowanych zapisów i ewentualnie wskazanych rozbieżności w karcie usługi opublikowanej w BUR , uwzględniającej co najmniej: poprawnie skonstruowane efekty kształcenia, kryteria weryfikacji, dobór metod walidacji, zapisy w programie, zapisy w harmonogramie, określona grupa docelowa, skonstruowany cel usługi, warunki udziału w usłudze, warunki techniczne (jeżeli dotyczy), materiały dla uczestników, zgodnie z wymaganiami Regulaminu BUR.
Zachowana została rozdzielność funkcji.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, praca w małych grupach, zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy zoom
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, ceasy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dokumentacji
WAŻNE!
1h = 45 min
Liczba godzin teoretycznych: 4h
Liczba godzin praktycznych: 11h
Walidacja: 1h
Walidacja wliczona w czas trwania i koszt usługi
Przerwy
nie są wliczone
w czas trwania i koszt usługiWarunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- Uczestnik powinien posiadać co najmniej 3-miesięczne doświadczenie zawodowe u operatora środków finansowych udzielanych dofinansowania do usług szkoleniowo-rozwojowych
- dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem BUR, ze szczególnym uwzględnieniem Załącznika nr 2 - szkolenia, doradztwo, coaching, mentoring, studia podyplomowe oraz Standardem Zdalnego Uczenia się (SUZ)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Funkcjonalność Bazy Usług Rozwojowych - teoria 2h, praktyka 2h - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Analiza kart usług szkoleniowych, doradczych i studiów podyplomowych - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Zmiany w kartach usług po rozpoczęciu terminu realizacji usługi - 1h teoria, 1h praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Adekwatność doboru metod walidacji do kryteriów weryfikacji - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Osoby prowadzące i walidujące usługę - teoria 15 min; praktyka 30 min - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Rozbieżność wymagań Operatora środków finansowych a wymogi Regulaminu BUR - praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Zielone kompetencje - dozwolone i nieprawidłowe zapisy - 30 min teoria; 1h i 15 min praktyka - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Walidacja wiedzy i umiejętności - zebranie on-line dowodów i deklaracji, uruchomienie on-line testu teoretycznego, zakończenie testu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja wiedzy i umiejętności - analiza dowodów i deklaracji, weryfikacja testów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Charkowska-Giedrys
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe (prezentacja) w wersji elektronicznej, udostępnione najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia
Warunki uczestnictwa
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia
Obecność każdego uczestnika - wymagane 80% obecności
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udział
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane. Usługi w zakresie kształcenia zawodowego i przekwalifikowanie obejmują nauczanie pozostające w bezpośrednim związku z branżą lub zawodem, tak jak nauczanie mające na celu uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy do celów zawodowych (art. 44 Rozporządzenia wykonawczego Rady (UE) nr 282/2011 z dn. 15.03.2011 ustanawiającego środki wykonawcze do dyrektywy 2006/112/WE
W przypadku braku dofinansowania lub niższego niż 70% należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny, notebook lub telefon wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
- Monitor o rozdzielczości FullHD
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
ZOOM:
Wymagania systemowe:
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
- Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
System operacyjny:
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany