Język angielski na poziomie B2 - zajęcia indywidualne
Język angielski na poziomie B2 - zajęcia indywidualne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa skierowana jest do osób, które posiadają już solidne podstawy języka angielskiego i chcą osiągnąć poziom umożliwiający swobodne i skuteczne komunikowanie się w bardziej złożonych sytuacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Opanowanie języka na poziomie niższym średniozaawansowanym – B2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Uczestnik po udziale w szkoleniu: - zna i wie jak użyć poszczególnych idiomów i kolokacji, - zna zaawansowane struktury gramatyczne (nowe czasy, struktury warunkowe mieszanie, zdania złożone) i wie kiedy je zastosować, - rozpoznaje i unika błędów gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje znaczenie idiomów w kontekście zdania.Uczestnik rozpoznaje odpowiednią strukturę gramatyczną w kontekście. Uczestnik poprawnie stosuje złożone konstrukcje gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik po udziale w szkoleniu: - potrafi używać szerokiego słownictwa i zawrotów obejmujących różnorodne tematy, w tym specjalistyczne dziedziny, tj. biznes, technologia, nauka czy kultura, - jest zdolny do prowadzenia dyskusji, wyrażania swoich opinii, argumentowania oraz reagowania na opinie innych w sposób zrozumiały i płynny, - potrafi analizować treści oraz identyfikować główne idee i wnioski, a także rozumieć subtelne różnice w tonie i stylu, - czyta ze zrozumieniem dłuższe i złożone teksty, tj. artykuły prasowe, literaturę, eseje, raporty, materiały akademickie, - tworzy długie i spójne treści, przygotowuje raporty oraz wyjaśnienia skomplikowanych zagadnień, - potrafi zrozumieć różnorodne akcenty i style wypowiedzi, w tym szybkie, idiomatyczne czy związane z humorem lub sarkazmem, - bez trudności śledzi fabuły filmów, seriali, audycji radiowych i programów telewizyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i poprawnie stosuje słownictwo specjalistyczne w kontekście.Uzupełnianie luk w zdaniach specjalistycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik po udziale w szkoleniu:- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie, - komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych, - jest przygotowany do swobodnej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu negocjacji, efektownych prezentacji i złożonej korespondencji mailowej. | Kryteria weryfikacji Potrafi wybrać odpowiednie reakcje językowe w trudnych sytuacjach społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi w języku efektów uczenia:
Uczestnik po udziale w szkoleniu:
- zna i wie jak użyć poszczególnych idiomów i kolokacji,
- zna zaawansowane struktury gramatyczne (nowe czasy, struktury warunkowe mieszanie, zdania złożone) i wie kiedy je zastosować,
- rozpoznaje i unika błędów gramatycznych,
- potrafi używać szerokiego słownictwa i zawrotów obejmujących różnorodne tematy, w tym specjalistyczne dziedziny, tj. biznes, technologia, nauka czy kultura,
- jest zdolny do prowadzenia dyskusji, wyrażania swoich opinii, argumentowania oraz reagowania na opinie innych w sposób zrozumiały i płynny,
- potrafi analizować treści oraz identyfikować główne idee i wnioski, a także rozumieć subtelne różnice w tonie i stylu,
- czyta ze zrozumieniem dłuższe i złożone teksty, tj. artykuły prasowe, literaturę, eseje, raporty, materiały akademickie,
- tworzy długie i spójne treści, przygotowuje raporty oraz wyjaśnienia skomplikowanych zagadnień,
- potrafi zrozumieć różnorodne akcenty i style wypowiedzi, w tym szybkie, idiomatyczne czy związane z humorem lub sarkazmem,
- bez trudności śledzi fabuły filmów, seriali, audycji radiowych i programów telewizyjnych,
- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie,
- komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych,
- jest przygotowany do swobodnej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu negocjacji, efektownych prezentacji i złożonej korespondencji mailowej.
Liczba godzin szkolenia wynosi 41 godzin dydaktycznych, przerwy nie są wliczone w czas szkolenia. Usługa jest liczona w godzinach dydaktycznych (czyli 45 minutowych). Podczas zajęć nie są przewidziane przerwy, ponieważ zgodnie z regulaminem, 15minut przerwy powinno się odbyć po 2 godzinach zegarowych szkolenia, a jedne zajęcia trwają 1,5h.
Walidacja odbywa się na ostatnich zajęciach w trakcie realizowanych godzin szkolenia.
Walidacja odbywa się na podstawie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie. Test z odpowiedziami generowanymi automatycznie zapewnia rozdzielność procesu walidacji, eliminując wpływ czynników subiektywnych na ocenę wyników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Klaudia Komisarek
Ukończyłam filologię angielską oraz filologię niderlandzką na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studiowałam Business na Queensland University of Technology (QUT) w Brisbane, w Australii. Studia te pozwoliły mi zdobyć wiedzę z zakresu języka specjalistycznego, szczególnie w kontekście biznesu, co wykorzystuję w pracy z klientami korporacyjnymi.
Nauczanie to moja pasja – uwielbiam wspierać moich kursantów w osiąganiu ich celów językowych. Moje zajęcia są prowadzone w sposób dynamiczny i interaktywny, z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych. Cenię sobie indywidualne podejście, które pomaga kursantom przełamywać bariery językowe i rozwijać umiejętności komunikacyjne w przyjaznej atmosferze.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne i papierowe opracowane przez prowadzącego szkolenie...
Informacje dodatkowe
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby z projektu Małopolski Pociąg do Kariery, Marr Bony Nowa Perspektywa, Kierunek - Rozwój oraz osoby z innych projektów. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Harmonogram zajęć zostanie opublikowany (po ustaleniu wspólnie z uczestnikami i osobą prowadzącą) najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Podstawa zwolnienia z vat art. 113 ust. 1 ustawa o podatku od towarów i usług..
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer/urządzenie mobilne z dostępem do internetu.