Warsztaty - KOLOROWO I TANECZNIE, czyli tańce i zabawy integracyjne
Warsztaty - KOLOROWO I TANECZNIE, czyli tańce i zabawy integracyjne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są przede wszystkim pracownicy placówek przedszkolnych, jednak udział w nim będzie wartościowy również dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką wspierania rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
Szkolenie skierowane jest do tych, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat integracji muzyki i ruchu w edukacji przedszkolnej. Uczestnicy poznają skuteczne metody wspierania rozwoju edukacyjnego i emocjonalnego dzieci poprzez zajęcia muzyczno-ruchowe.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego planowania i prowadzenia działań edukacyjno-wychowawczych, które pomagają zapobiegać deficytom rozwojowym dzieci. Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił wykorzystywać różnorodne ćwiczenia i zabawy muzyczno-ruchowe oraz plastyczne w pracy z dziećmi, w celu wspierania ich rozwoju emocjonalnego, społecznego i motorycznego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy proste kompozycje ruchowo-muzyczne, które stanowią element zajęć dydaktycznych | Kryteria weryfikacji Prezentuje proste kompozycje ruchowo-muzyczne, wykazując umiejętność łączenia elementów ruchowych i muzycznych w spójną całość | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje umiejętności improwizacyjne w zakresie ruchu i ekspresji ciała | Kryteria weryfikacji Przedstawia działania improwizacyjne w zakresie ruchu i ekspresji w kontekście zajęć dydaktycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat wykorzystania rytmu jako narzędzia edukacyjnego | Kryteria weryfikacji Stosuje rytm, jako narzędzia edukacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zrozumienie roli integracji muzyki, plastyki i ruchu w rozwoju dziecka | Kryteria weryfikacji Weryfikacja umiejętności przeprowadzania zabaw i ćwiczeń poprzez obserwację podczas zajęć praktycznych. Zwróci się uwagę na skuteczność w prowadzeniu zajęć oraz umiejętność dostosowania do wieku i potrzeb dzieci | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Znajomość technik i metod wykorzystywanych w zabawach integracyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą proszeni o zaprezentowanie gotowych materiałów do zajęć (np. plany zajęć, pomoce dydaktyczne, scenariusze zabaw). Ocena będzie obejmować kreatywność, zgodność z celami edukacyjnymi i efektywność metod | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych - 45min. Dodatkowo w trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy: 15 i 30 minutowe. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć
Program szkolenia
Dzień 1 - Zabawy integracyjne i na koncentrację
- Metody wstępne: „Wizytówka – kwiat”
- Zabawa integracyjna „Imię i gest”
- Zabawa z piłką kopaną „Czego oczekuję”
- Taniec integracyjny „Specknerin”
- Kontrakt z gazet w grupach + prezentacja
- Zabawa integracyjna z wizytówką
- Zabawa integracyjna z krzesłami „Witam wszystkich, którzy…”
- Taniec integracyjny „Break Mixer”
- Taniec integracyjny „Taniec Józefa”
- Zabawy z chustą animacyjną
- Zabawa na siedząco „Polna pszczółka”
- Taniec integracyjny „Le Bastringlo”
- Zakończenie „Zdania niedokończone” losowane z pojemnika
- Zabawa integracyjna „Iskierka”
Dzień 2 - Zabawy integracyjne i tańce
- Metody wstępne: wizytówka, arkusz i „kratka” do Azji
- Zabawa „Wizytówka plotka”
- Zabawa integracyjna „Atomy – molekuły” (Azja)
- Zabawa integracyjna z rekwizytami
- Zabawa integracyjna na siedząco „Czy lubisz swoich sąsiadów”
- Taniec integracyjny „Mori Szei”
- Zabawa integracyjna „Dyliżans”
- Zabawa na refleks „Domino”
- Taniec integracyjny „Swing w uliczce”
- Zabawa integracyjna „Zajączki”
- Taniec integracyjny „Idąc przez świat”
- Zabawa „Bum 7” (w wersji 5, 3, 4, 7)
- Zabawa ruchowa „Pociąg z chustą”
- Zabawa matematyczno – ruchowa „Matematyczny pociąg”
- Zabawy z chustą animacyjną
- Taniec integracyjny „Kazaczok”
- 40. Zabawa „Bezludna wyspa”
- 41. Zabawa ruchowa „Wyścigi konne”
- 42. Zabawa ruchowa „Ludzie do ludzi” do muzyki
- 43. Zabawa ruchowa z kijami gimnastycznymi
- 44. Zabawa w grupach „Do czego to służy"
- 45. Tańce – wszystkie – 8
- 46. „Napisz coś miłego” na plecach
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Dzień 1 - Zabawy integracyjne i na koncentrację | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Dzień 1 - Zabawy integracyjne i na koncentrację | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Dzień 1 - Zabawy integracyjne i na koncentrację | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Dzień 2 - Zabawy integracyjne i tańce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Dzień 2 - Zabawy integracyjne i tańce | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący ANNA POKÓJ | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 233,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 233,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
ANNA POKÓJ
Pedagogów i Animatorów KLANZA. Edukatorka w Akademii Edukacji Bliżej Przedszkola.
Od kilkunastu lat prowadzi warsztaty metodyczne dla nauczycieli, animatorów czasu wolnego oraz wolontariuszy, na terenie całego kraju. W ciągu ostatnim 5lat zrealizowała ponad 200h.
Ukończyła kurs „Cheerleading w szkole. Level School 1”, zorganizowany przez Polski Związek Sportowy Cheerleadingu. Instruktor ZUMBA® Fitness (Basic 1), z poszerzeniem ZUMBA® Kids, ZUMBA® Kids Jr oraz ZUMBA® Gold. Prowadzi zajęcia ZUMBA® Kids Jr w ramach cyklu „Zumba z Anią i Piotrkiem”, na Platformie Edukacyjnej Bliżej
Przedszkola oraz zajęcia ZUMBA® Kids w placówkach oświatowych.
Prowadziła zajęcia dla seniorów w ramach ministerialnego projektu „Szkoła Superbabci i Superdziadka”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W trakcie szkolenia zaplanowano dwie przerwy:
- 15 min - przerwa kawowa
- 30 min - przerwa obiadowa
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- doświadczonego trenera
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
- Za godzinę zajęć uznaje się: godzinę dydaktyczną 45min.
Rozliczenie godzin dydaktycznych na godziny zegarowe (zgodnie z harmonogramem):
15godzin dydaktycznych x 45min = 675min
675min / 60min = 11,25h zegarowej
Przerwy: 15min + 30min = 45min dziennie
45min x 2dni = 90min / 60min = 1,5h zegarowej
Łącznie: 11,25h + 1,5h = 12,75h zegarowej
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe