szkolenie- Power BI i AI w pracy analityka
szkolenie- Power BI i AI w pracy analityka
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących z danymi, raportowaniem, analizą oraz automatyzacją procesów biznesowych, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie narzędzi Power BI oraz zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do efektywnego wykorzystywania Power BI i narzędzi AI w procesach analizy danych, tworzenia interaktywnych raportów oraz automatyzacji procesów biznesowych. Uczestnicy nauczą się, jak za pomocą Power BI tworzyć raporty, modele danych oraz wizualizacje, a także jak stosować funkcje DAX i Row-Level Security (RLS) do zaawansowanej analizy danych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje Power BI do tworzenia raportów i wizualizacji | Kryteria weryfikacji wskazuje właściwy raport z wykorzystaniem danych z różnych źródeł i wskazuje zasady publikowania go w Power BI Service | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje modele danych z uwzględnieniem relacji między tabelami | Kryteria weryfikacji wybiera spośród kilku właściwie skonstruowane relacje i strukturę danych w układzie fakt-wymiar | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy i modyfikuje wizualizacje zgodnie z zasadami UX/UI | Kryteria weryfikacji wskazuje spośród kilku odpowiedni/ prawidłowy raport zawierający różne typy wykresów, karty, filtry i motyw graficzny | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia wspierające automatyzację i edycję modeli danych (np. Tabular Editor) | Kryteria weryfikacji Wskazuje w teście odpowiednie zmiany w modelu danych ze wskazaniem wykorzystanych narzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy materiały marketingowe i wizualne z użyciem AI | Kryteria weryfikacji wybiera spośród kilku odopowiednią grafikę lub post do social media z wyborem odpowiedniego narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Minimalne wymagania dla uczestników usługi- posiadanie minimalnej wiedzy w zakresie obsługi komputera.
Szkolenie trwa 42h dydaktyczne (42 x 45 min)
Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Walidacja wlicza się w czas trwania usługi.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Walidacja przeprowadzona będzie w formie testu z wynikiem generowanym automatycznie, bez udziału człowieka. W związku z zastosowaniem testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie jako jedynej metody walidacji w harmonogramie w pozycji walidacji wskazany jest trener. Rozdzielność funkcji jest zachowana. Trener nie bierze udziału w procesie oceny.
Test został skonstruowany w formie pytań zamkniętych (a, b, c, d), z których część weryfikuje wiedzę teoretyczną, a część wymaga zastosowania wiedzy praktycznej zdobytej podczas szkolenia. Pytania praktyczne są oparte na rzeczywistych sytuacjach z pracy w Power BI – uczestnik musi np. rozpoznać poprawny sposób przygotowania danych, wybrać właściwą formułę DAX, czy wskazać prawidłową konfigurację wizualizacji. Dzięki temu test nie ogranicza się jedynie do sprawdzania pamięciowej wiedzy, lecz pozwala ocenić, czy uczestnik potrafi wykorzystać umiejętności w praktyce, co jest zgodne z zakładanymi efektami uczenia się.
PROGRAM SZKOLENIA
Wprowadzenie i Przygotowanie Danych
- Wprowadzenie do Power BI
- Przegląd możliwości Power BI Desktop
- Różnice między Power BI a Excel
- Interfejs Power BI Desktop: najważniejsze obszary
– Stworzenie prostego raportu i publikacja do Power BI Service
- Załadowanie danych z różnych źródeł do Power BI
- Przygotowanie prostych wizualizacji
- Publikacja raportu do Power BI Service
– Power Query – podstawowe transformacje danych
- Proste transformacje w Power Query: filtrowanie, sortowanie, zamiana, dodawanie kolumn obliczeniowych
- Ustawianie typów danych, zmiana układu danych (Pivot i Unpivot)
– Transformacje danych i wykorzystanie AI do czyszczenia danych
- AI do czyszczenia danych, automatyczne wykrywanie błędów
- Wykorzystanie AI do tworzenia transformacji danych
– Modelowanie danych
- Struktura modelu danych: tabele faktów i wymiarów
- Tworzenie relacji między tabelami
- Wykorzystanie AI do tworzenia lepszych modeli danych
– Podstawy wizualizacji w Power BI
- Wstęp do tworzenia wizualizacji: tabele, wykresy, karty, filtry
DAX Podstawy i edycja Wizualizacji
– Tworzenie ładnych szablonów wizualizacji
- Tworzenie motywu dla raportu Power BI
- Ustawianie palety kolorów i schematu raportu
- Wgrywanie tła do raportu
– Przejście przez wizualizację danych w Power BI
- Podstawowa nawigacja
- Tworzenie wizualizacji w Power BI: tabele, wykresy, karty, filtry
- Formatowanie linii, słupków na wykresach
– Podstawy DAX – Miary agregujące
- Różnice między kolumnami a miarami
- SUM, COUNT, AVERAGE
- Pisanie formuł przy pomocy sztucznej inteligencji
– Przyciski, kształty - Bookmarks w Power BI
- Wstawianie i formatowanie kształtów (prostokąty, okręgi, linie)
- Tworzenie przycisków nawigacyjnych, formatowanie przycisków
- Akcje pod przyciskami: nawigacja, przełączanie stron, filtracja
– Zaawansowane funkcje w DAX: Calculate
- Co to jest Calculate, jak działa, kiedy go używać
- Przykłady zastosowania funkcji CALCULATE
Zaawansowane Techniki DAX, RLS, Optymalizacja Modeli i Automatyzacja
– Fields Parameters
- Fields Parameters do dynamicznego przełączania miar i pól
- Zastosowanie Bookmarks w Power BI: storytelling i nawigacja w raportach
- Praktyczne przykłady personalizacji raportów
– Time Intelligence – funkcje inteligencji czasowej
- Funkcje DATEADD, DATESBETWEEN, SAMEPERIODLASTYEAR
- Budowanie miar dynamicznych opartych o kalendarz
– Iteratory
- Iteratory – SUMX, COUNTX, AVERAGEX
- Zastosowanie iteratorów w obliczeniach
– Optymalizacja wyglądu raportu / wdrażanie technik UX/UI
- Analiza wizualizacji z AI
- Wdrażanie dobrych technik UX/UI
- Wstawianie ikon
- Przyciski nawigacyjne oraz przyciski info
– Zaawansowane techniki DAX – część 2
- Zastosowanie zmiennych w DAX – optymalizacja i poprawa czytelności kodu
- Formatowanie miar - zewnętrzne narzędzie Bravo BI
Power BI Service, Automatyzacja, Tworzenie Szablonów i Przyciski
– Automatyzacja zadań i optymalizacja przy pomocy narzędzi zewnętrznych
- Tabular Editor – narzędzie do edycji modeli Power BI, skrypty automatyzujące C#
- Analiza modelu danych przy pomocy sztucznej inteligencji – wykorzystanie AI do analizy i optymalizacji modeli danych
– Udostępnienie raportu do Power BI Service
- Udostępnianie raportów w Power BI Service
- Nadawanie uprawnień
- Automatyczna wysyłka mailowa z raportami Power BI
- Pobieranie danych do Excela
– Zabezpieczenia Row-Level Security (RLS)
- Konfiguracja i implementacja RLS w Power BI
- Zarządzanie dostępem do danych na poziomie wiersza
- Dynamiczne RLS – tworzenie ról i przypisywanie uprawnień
- Najlepsze praktyki przy wdrażaniu RLS w raportach Power BI
– Zabezpieczenia Row-Level Security (RLS) – kontynuacja
– Podsumowanie szkolenia
- Omówienie kluczowych zagadnień poruszonych w szkoleniu
- Najlepsze praktyki pracy z Power BI
- Q&A i rozwiązywanie problemów
AI
– Wprowadzenie do tematu
- Przedstawienie celów warsztatów
- Omówienie kontekstu wykorzystania AI i automatyzacji w pracy biznesowej
- Zapoznanie z wyzwaniami, które można rozwiązać za pomocą odpowiednich narzędzi AI
– Podstawy prompt engineering
- Czym jest "prompt engineering" i jakie ma znaczenie w codziennej pracy z AI
- Jak tworzyć precyzyjne komendy i zapytania do modeli językowych
- Przykłady dobrych i złych zapytań (promptów)
– Tworzenie zapytań do ChatGPT
- Ćwiczenie praktyczne: tworzenie skutecznych promptów
- Optymalizacja promptów w celu uzyskania bardziej trafnych wyników
– Wykorzystanie AI w branży kreatywnej
- Narzędzia AI wspierające tworzenie grafik, materiałów social media i prezentacji
- Przykłady zastosowania AI w tworzeniu wizualizacji marketingowych
– Podsumowanie i pytania
– Tworzenie materiałów marketingowych z AI
- Jak tworzyć angażujące posty i treści na social media przy użyciu AI
- Narzędzia wspierające proces tworzenia prezentacji
– Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie miniaturki YouTube / posta na social media
- Zastosowanie AI w praktyce do tworzenia wizualnych materiałów marketingowych
– Zastosowanie AI w analizie danych
- Narzędzia AI wspierające pracę analityków danych
- Automatyczna transkrypcja i analiza nagrań audio
– Zarządzanie procesami HR z AI
- Jak AI wspiera zarządzanie zespołami i automatyzację procesów HR
– WALIDCJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat Wprowadzenie i Przygotowanie Danych
- Wprowadzenie do Power BI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat Stworzenie prostego raportu i publikacja do Power BI Service | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat, Power Query – podstawowe transformacje danych | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat Transformacje danych i wykorzystanie AI do czyszczenia danych | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 (1 godz. dydaktyczna) wsp.ekranu, czat Modelowanie danych | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat- Podstawy wizualizacji w Power BI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 (2 godz. dydaktyczne) wsp.ekranu, czat- DAX Podstawy i edycja Wizualizacji
– Tworzenie ładnych szablonów wizualizacji | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, wsp.ekranu- Przejście przez wizualizację danych w Power BI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, wsp.ekranu- Podstawy DAX – Miary agregujące | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 (1 godz. dydaktyczna) czat, współdz.ekranu- Przyciski, kształty - Bookmarks w Power BI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 (2 godz. dydaktyczne) Tworzenie przycisków nawigacyjnych, formatowanie przycisków | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 (1 godz. dydaktyczna) - Akcje pod przyciskami: nawigacja, przełączanie stron, filtracja | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 (1 godz. dydaktyczna) - Akcje pod przyciskami: nawigacja, przełączanie stron, filtracja | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czzat, współdz.ekranu- Zaawansowane funkcje w DAX: Calculate | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz.ekranu Zaawansowane Techniki DAX, RLS, Optymalizacja Modeli i Automatyzacja | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz.ekranu Zaawansowane Techniki DAX, RLS, Optymalizacja Modeli i Automatyzacja | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 (1 godz. dydaktyczna) czat, współdz. Ekranu Time Intelligence – funkcje inteligencji czasowej | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 (1 godz. dydaktyczna) czat, współdz Time Intelligence – funkcje inteligencji czasowej | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz. Ekranu - Iteratory | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz. Ekranu Optymalizacja wyglądu raportu / wdrażanie technik UX/UI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz.ekranu- Zaawansowane techniki DAX – część 2 | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdz.ekranu-Power BI Service, Automatyzacja, Tworzenie Szablonów i Przyciski | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 PRZERWA | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 (1 godz. dydaktyczna) czat, współdzielenie ekranu- wprowadzenie do AI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 (2 godz. dydaktyczne) czat, współdzielenie ekranu- wprowadzenie do AI | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 (1godz. dydaktyczne) Test, współdz.ekranu WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ | Prowadzący PAWEŁ CZAPIEWSKI | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
PAWEŁ CZAPIEWSKI
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną: Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia MinistraFinansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione odpodatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifi kowania zawodowego, fi nansowane w co najmniej 70% ześrodków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym odbywają się przez platformę Teams.
Uczestnik powinien posiadać kamerę oraz mikrofon.
uczestnik powinien dysponować urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)