Profesjonalna rejestratorka cz. 2 – obsługa pacjenta w bezpośrednim kontakcie
Profesjonalna rejestratorka cz. 2 – obsługa pacjenta w bezpośrednim kontakcie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Grupa docelowa usługi
personel stomatologiczny, osoby pracujące na stanowisku rejestrtorki
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do profesjonalnej opieki nad pacjentem w bezpośrednim kontakcie: powitania, dopełniania formalności przed i po wizycie, budowania indywidualnej relacji. Przygotowuje do świadomego wykorzystywania kanału niewerbalnego w komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Przygotowuje do ustalania priorytetów i kolejności wykonywanych zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Profesjonalna opieka nad pacjentem stomatologicznym, Dopełnienie formalność przed i w czasie wizyty, Dokumentacja medyczna. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do rejestratorek stomatologicznych. Mogą wziąć w nim udział również osoby zarządzające praktyką stomatologiczną, które chcą być bardziej efektywne w codziennej pracy oraz rozumieć interakcje zachodzące pomiędzy rejestratorką a pacjentem i wspomagać ten proces z pozycji menadżera. W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Rola i znaczenie komunikacji niewerbalnej
- Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje dla relacji
- Profesjonalne powitanie
- Sprawne i przyjazne przeprowadzenie pacjenta przez formalności przed i po wizycie
- Informowanie o opóźnieniach
- Ustalanie priorytetów i kolejności podejmowanych działań
- Trudne sytuacje w gabinecie i problematyczne pytania pacjentów
- Typy pacjentów
- Znajomość własnych preferencji w sposobie komunikowania się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 780,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 780,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 127,14 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 127,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Majewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią kompleksowego projektu rozwojowego Professional Dental Staff® dedykowanego asystentkom, higienistkom oraz rejestratorkom gabinetów stomatologicznych. Z jednej strony personel poznaje w pełni profesjonalne wzorce zachowań w kontakcie z pacjentem, z drugiej na szkoleniach pracujemy nad rozwojem wewnętrznych zasobów i kompetencji inteligencji emocjonalnej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi