Indywidualny kurs języka włoskiego metodą Direct, A2.
Indywidualny kurs języka włoskiego metodą Direct, A2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Włoski
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do osób, które posługują się językiem włoskim na poziomie: A1(początkującym).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do skutecznego porozumiewania się w języku włoskim na poziomie A2. Umożliwia zapoznanie się z językiem, jego pisownią, zasadami wymowy oraz czytania, poznanie zasobu słownictwa używanego w codziennych sytuacjach oraz poznanie kluczowych struktur gramatycznych, które pozwalają na swobodne tworzenie wypowiedzi ustnych i pisemnych zgodnie z wymaganiami poziomu A2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant prowadzi prostą konwersację na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Kursant inicjuje rozmowę, zadając proste pytanie, np. „Jak się masz?”. Kursant udziela odpowiedzi na zadane pytania, udziela stosownych informacji, zadaje pytania. Kursant reaguje odpowiednio na odpowiedzi rozmówcy. Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie. Kursant potwierdza zrozumienie lub brak zrozumienia. Kursant parafrazuje wypowiedź rozmówcy, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kursant komunikuje się w obrębie tematyki związanej z życiem codziennym oraz w typowych sytuacjach społecznych. | Kryteria weryfikacji Kursant udziela poprawnych odpowiedzi na zadane pytania, udziela informacji, zadaje pytania. Kursant reaguje stosownie na prośby lub polecenia, np. „Proszę podać mi menu” – „Oczywiście, proszę”. Kursant wyjaśnia swoje potrzeby, np. „Chcę kupić bilet na autobus", prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, np. „Czy może pan powtórzyć?”. Kursant potwierdza informacje, np. „Tak, rozumiem” oraz odrzuca sugestie, np. „Nie, dziękuję. Nie potrzebuję tego” | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Interakcja - kursant radzi sobie w podstawowych sytuacjach społecznych, nawet jeśli nie rozumie wszystkich szczegółów i nie jest jeszcze w stanie w pełni podtrzymać rozmowy. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje kluczowe informacje w prostych komunikatach (np. pytania, polecenia, prośby). Kursant interpretuje kontekst rozmowy na podstawie słów kluczowych lub gestów. Kursant odróżnia sytuacje formalne od nieformalnych w rozmowie. Kursant zadaje proste pytania w sytuacjach społecznych, np. o drogę, godzinę, cenę. Kursant formułuje krótkie odpowiedzi na zadane pytania, nawet jeśli nie są gramatycznie perfekcyjne. Kursant prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, gdy nie rozumie treści, np. „Czy możesz powiedzieć to wolniej?”. Kursant opisuje swoje potrzeby w podstawowy sposób, np. „Chcę kupić...”, „Potrzebuję pomocy” Kursant używa odpowiednich form grzecznościowych, np. „Dzień dobry”, „Dziękuję”, „Przepraszam”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Mówienie: Student prowadzi proste rozmowy na znane tematy, wymienia podstawowe informacje w sytuacjach rutynowych, a także używa prostych zdań do opisania swojej rodziny, warunków życia, edukacji i pracy. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoczyna rozmowę na znane tematy, np. pogoda, hobby, codzienne obowiązki.Kursant formułuje proste pytania dotyczące znanych tematów, np. „Co robisz w weekend?”. Kursant odpowiada na podstawowe pytania, używając pełnych, choć prostych zdań, np. „Mam dwoje dzieci”. Kursant podaje swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, narodowość, miejsce zamieszkania. Kursant opisuje swoje codzienne czynności w prostych zdaniach, np. „Idę do pracy o ósmej”. Kursant prosi o podstawowe informacje od rozmówcy, np. „Gdzie mieszkasz?”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Pisanie: Kursant sporządza krótką notatkę, wiadomość lub osobisty list (np. podziękowanie, e-mail, SMS). | Kryteria weryfikacji Kursant formułuje prostą notatkę z kluczowymi informacjami.Kursant wymienia najważniejsze punkty w notatce. Kursant zapisuje podstawowe informacje w zrozumiałej kolejności. Kursant przekazuje swoje intencje w prostych zdaniach. Kursant formułuje krótki list z podziękowaniem, Kursant używa odpowiednich zwrotów kończących, Kursant określa właściwy ton wiadomości (formalny lub nieformalny) Kursant uwzględnia szczegóły ważne dla odbiorcy, np. „Przesyłam załącznik z dokumentami”. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie: Kursant czyta krótkie, nieskomplikowane teksty. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoznaje główną ideę tekstu, np. „Tekst dotyczy zaproszenia na spotkanie”.Kursant podsumowuje ogólny sens tekstu w jednym zdaniu, np. „To instrukcja obsługi urządzenia”. Kursant odczytuje szczegółowe dane, takie jak liczby, nazwy własne lub miejsca. Kursant porządkuje elementy tekstu według ich logicznego następstwa, np. w opisie procedury. Kursant wyciąga istotne informacje z prostych dokumentów, np. formularzy, notatek służbowych. Kursant identyfikuje rodzaj tekstu, np. zaproszenie, instrukcja, ogłoszenie. Kursant domyśla się sensu prostych wyrazów lub zdań na podstawie kontekstu, nawet jeśli ich nie zna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumienie: Student wychwytuje główny sens krótkich, jasnych przekazów, takich jak ogłoszenia czy reklamy, oraz odnajduje szczegółowe informacje w prostych materiałach codziennego użytku, np. w menu, rozkładach jazdy, czy broszurach. | Kryteria weryfikacji Kursant wskazuje główną ideę w ogłoszeniu lub reklamie, np. „Promocja dotyczy kupna dwóch produktów w cenie jednego//;Kursant podsumowuje sens przekazu jednym zdaniem, np. „Tekst informuje o opóźnieniu pociągu”. Kursant wyszukuje konkretne informacje w menu, np. cenę lub skład potrawy. Kursant dopasowuje dane w tabelach, np. godziny odjazdów w rozkładzie jazdy do odpowiednich miast. Kursant znajduje znaczenie prostych zwrotów za pomocą kontekstu, np. „Danie dnia: spaghetti za 15 zł”. Kursant określa różnicę między podobnymi informacjami, np. różne godziny odjazdu pociągów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka włoskiego na poziomie podstawowym A2
Oferuje kompleksową naukę języka na poziomie A2 - rozwijanie umiejętności komunikacji w mowie i piśmie, prowadzenie do podstawowych zagadnień związanych z kulturą oraz obyczajami Włoch.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Godzina lekcyjna to 60 min, przerwa wliczona w czas zajęć.
Harmonogram jest na bieżąco ustalona z kursantami i może ulec zmianie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 język włoski | Prowadzący Katarzyna Lutostańska | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Lutostańska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Książki Direct Method
Walidacja przeprowadzenie testu wewnętrznego na zakończenie kursu.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po zakończonym kursie otrzymuje zaświadczenie zawierające informacje o "czterech etapach uzyskanie kompetencji".
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi