Szkolenie: UX Designer w praktyce: Figma i sztuczna inteligencja w projektowaniu interfejsów
Szkolenie: UX Designer w praktyce: Figma i sztuczna inteligencja w projektowaniu interfejsów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w projektowaniu interfejsów cyfrowych i pracy z narzędziami wspomaganymi sztuczną inteligencją:
- Osoby aspirujące do roli UX/UI Designera.
- Graficy cyfrowi chcący rozszerzyć swoje kompetencje o UX i prototypowanie.
- Specjaliści ds. produktów cyfrowych lub marketingu, którzy chcą usprawnić proces projektowy przy wsparciu AI.
- Studenci i absolwenci kierunków związanych z grafiką, projektowaniem, informatyką lub pokrewnych dziedzin, poszukujący praktycznych kompetencji UX.
- Osoby z podstawową znajomością obsługi komputera i narzędzi graficznych, chcące zdobyć umiejętności od poziomu podstawowego do średniego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji15-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnego projektowania nowoczesnych interfejsów użytkownika w narzędziu Figma, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, poprzez opanowanie zasad UX, tworzenie interaktywnych prototypów, testowanie doświadczeń użytkownika oraz stosowanie dobrych praktyk cyfrowych i środowiskowych, tak aby uczestnik potrafił tworzyć estetyczne, funkcjonalne i dostępne produkty cyfrowe od podstaw do poziomu średniego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady UX | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe zasady UX i metody projektowania skoncentrowanego na użytkowniku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Generuje pomysły i elementy UI przy wsparciu narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia AI do tworzenia wizualnych elementów interfejsu (np. ikony, grafiki, layouty). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przeprowadza testy użyteczności prototypów | Kryteria weryfikacji Formułuje cele testu użyteczności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednią grupę testową (persony lub reprezentatywnych użytkowników) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusze i zadania testowe zgodnie z realnymi przypadkami użycia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Analizuje feedback od użytkowników i wprowadza poprawki w projekcie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe problemy UX i elementy wymagające poprawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy krótkie raporty lub notatki opisujące zmiany wprowadzone w projekcie wraz z uzasadnieniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik nie musi spełniać dodatkowych wymagań dot. poziomu zaawansowania.
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Zajęcia zostaną przeprowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Szkolenie będzie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym za pomocą platformy ClickMeeting, co umożliwia aktywny udział uczestników w warsztatach i ćwiczeniach grupowych.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Przed dokonaniem zapisu i złożeniem karty uczestnictwa do Operatora, zachęcamy do kontaktowania się z nami telefonicznie, SMS-em lub e-mailem pod adresem/numerem wskazanym w zakładce „Kontakt”.
Pozwoli to potwierdzić dostępność miejsca w grupie szkoleniowej oraz rozwiać ewentualne wątpliwości.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Program szkolenia:
Wprowadzenie do UX i podstawy projektowania
- Zasady UX, persona, user journey, przykłady realnych projektów
- Ćwiczenie: analiza przykładowego produktu
Podstawy Figma – interfejs, komponenty, makiety
- Tworzenie pierwszych projektów, style wizualne, siatki
- Ćwiczenie: mini-projekt makiety strony lub aplikacji
Zaawansowane funkcje Figma i prototypowanie
- Interaktywne prototypy, warianty, animacje
- Case study: projektowanie realnego interfejsu krok po kroku
Wprowadzenie do AI w UX
- Generowanie pomysłów, automatyzacja, analiza danych
- Ćwiczenie: stworzenie elementów UI wspomaganych AI
Testowanie UX i iteracja projektów
- Testy użyteczności, analiza feedbacku, poprawki
- Ćwiczenie: iteracja własnego projektu na podstawie testów
Projekt praktyczny
- Stworzenie prototypu interfejsu w Figma z AI
- Prezentacja projektu, feedback, omówienie rozwiązań
Walidacja- 1h
_____________________________________________________________________________________________________________________
Podział szkolenia na teorię i praktykę:
Teoria – ok. 40–45%
Praktyka – ok. 55–60%
Walidacja - 1 h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
pliki dokumentów w formacie pdf
Warunki uczestnictwa
Zgoda na nagrywanie: Uczestnik wyraża zgodę, że szkolenia online będą nagrywane wyłącznie w celu udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji oraz na potrzeby konntroli instytucji nadzorujących. Nagrania nie będą udostępniane ze względu na ochronę danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich (prowadzącego oraz innych uczestników szkolenia).
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt przed zapisem na usługę!
Informacje dodatkowe
- Zapis BUR nie jest jednoznaczny z zarezerwowaniem miejsca. W celu potwierdzenia miejsca prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny/sms lub mailowy na adres/numer wskazany w zakładce " kontakt"
- zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek Rozwój
- usługi dedykowane również uczestnikom innych programów dofinansowań
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne szkolenia zdalnego
1. Sprzęt uczestnika:
- Komputer stacjonarny lub laptop z minimum:
- Procesor: Intel i5 / AMD Ryzen 5 lub wyższy
- RAM: 8 GB (zalecane 16 GB)
- Dysk SSD minimum 256 GB
- Monitor o rozdzielczości minimum 1920x1080
- Kamera i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne)
- Słuchawki z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku
Obowiązkowe:
- Kamera:Uczestnik powinien posiadać działającą kamerę (wbudowaną w laptop/komputer lub zewnętrzną). Kamera umożliwia aktywny udział w sesjach, prezentację ćwiczeń grupowych oraz interakcję z prowadzącym.
- Mikrofon: Niezbędny jest sprawny mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny, np. w zestawie słuchawkowym).Umożliwia zadawanie pytań, udział w dyskusjach i ćwiczeniach grupowych.
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem, aby zredukować echo i poprawić jakość dźwięku.
2. Oprogramowanie:
- Przeglądarka internetowa aktualnej wersji (Chrome, Edge, Firefox)
- Konto w Figma (darmowe lub wersja edukacyjna/pro)
- Narzędzia AI wspierające projektowanie (np. MidJourney, ChatGPT, DALL·E, inne narzędzia AI zgodnie z programem)
- Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting
3. Łącze internetowe:
- Minimum 10 Mbps download / 5 Mbps upload
- Stabilne połączenie bez dużych przerw i opóźnień
4. Środowisko pracy:
- Ciche miejsce do pracy i nauki
- Dostęp do powierzchni roboczej umożliwiającej komfortowe używanie komputera
- Możliwość dzielenia ekranu w trakcie sesji praktycznych i konsultacji
5. Dodatkowe wymagania:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej
- Znajomość podstawowych pojęć graficznych i interfejsowych będzie dodatkowym atutem
- Uczestnicy powinni przygotować przykłady projektów lub inspiracje, do projektu praktycznego