„Bezpieczne i wspierające przedszkola i szkoły – przeciwdziałanie przemocy, dyskryminacji i mobbingowi w środowisku edukacyjnym”
„Bezpieczne i wspierające przedszkola i szkoły – przeciwdziałanie przemocy, dyskryminacji i mobbingowi w środowisku edukacyjnym”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- nauczycieli i nauczycielek,
- wychowawców,
- pedagogów, psychologów,
- dyrektorów i kadry zarządzającej,
- pracowników administracyjnych i pomocniczych
- z przedszkoli, szkół podstawowych, szkół specjalnych i integracyjnych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie pracowników oświaty – w szczególności przedszkoli, szkół podstawowych i specjalnych – w wiedzę i umiejętności umożliwiające rozpoznawanie, przeciwdziałanie oraz reagowanie na przemoc psychiczną, dyskryminację, mobbing i inne niepożądane zjawiska w relacjach pracowniczych, a także między pracownikami a rodzicami, uczniami i administracją.Szkolenie wspiera kształtowanie kultury wzajemnego szacunku, dialogu i współodpowiedzialności w placówkach edukacyjnych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje zachowania niepożądane w zespole i adekwatnie reaguje na nie zgodnie z zasadami interwencji. | Kryteria weryfikacji analizuje przypadki zachowań niepożądanych w placówkach edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji proponuje działania interwencyjne w ramach symulacji rozmów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża procedury antymobbingowe zgodnie z obowiązującym prawem i polityką organizacji. | Kryteria weryfikacji wskazuje etapy wdrażania procedury | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opracowuje elementy dokumentu polityki antymobbingowej w ramach ćwiczeń praktycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób wspierający i neutralny w sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie z konstruowania komunikatów bez ocen | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje błędy komunikacyjne w analizie przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza symulacje rozmów interwencyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje i wzmacnia kulturę bezpieczeństwa psychicznego w zespole. | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na dobrostan psychiczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie „trudne spotkania i jak je prowadzić” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przedstawia propozycje działań wspierających bezpieczeństwo psychiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeciwdziała wykluczeniu i napięciom zespołowym. | Kryteria weryfikacji analizuje sytuacje kryzysowe i proponuje rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w ćwiczeniach z komunikacji i mediacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje scenariusze konfliktowe i proponuje działania mediacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykazuje znajomość strategii integrujących zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Odróżnia mobbing od innych form napięć i konfliktów w środowisku zawodowym. | Kryteria weryfikacji wskazuje różnice między mobbingiem a konfliktem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji analizuje przykłady sytuacji z życia placówek edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady odpowiedzialnej komunikacji w pracy z dziećmi, rodzicami i współpracownikami. | Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie nt. języka przemocy i unikania eskalacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ćwiczy konstruowanie komunikatów wspierających | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje błędy komunikacyjne i proponuje poprawne rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój kultury współpracy i dialogu w radzie pedagogicznej. | Kryteria weryfikacji identyfikuje zasady konstruktywnej współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie nt. prowadzenia trudnych spotkań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Formułuje i wdraża dobre praktyki organizacyjne wspierające kulturę prewencji w szkole. | Kryteria weryfikacji analizuje przykłady kodeksów zachowań i zasad komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opracowuje propozycje działań prewencyjnych dla swojej placówki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
Moduł 1: Niepożądane zachowania w środowisku edukacyjnym
- Czym jest mobbing, dyskryminacja, molestowanie – definicje i przykłady ze środowiska przedszkolnego i wczesnoszkolenego
- Różnice między konfliktem a mobbingiem
- Specyfika przemocy psychicznej w pracy z dziećmi, rodzicami i zespołem
- Statystyki i uwarunkowania prawne
Moduł 2: Uczestnicy i skutki zachowań niepożądanych
- Relacje w zespole nauczycielskim, rola obserwatorów
- Przykłady z praktyki placówek edukacyjnych
- Jakie konsekwencje dla klimatu placówki edukacyjnej niesie brak reakcji
Moduł 3: Kultura prewencji i działania zapobiegające
- Tworzenie bezpiecznego środowiska pracy w szkole/przedszkolu
- Rola lidera i kadry zarządzającej
- Jak komunikacja i współpraca wpływa na bezpieczeństwo psychiczne
Moduł 4: Reagowanie w praktyce
- Procedury wewnętrzne – jak stworzyć i wdrożyć
- Kiedy i jak zgłaszać przypadki przemocy i dyskryminacji
- Odpowiedzialność pracodawcy i dyrektora placówki
Moduł 5: Komunikacja odpowiedzialna
- Jak jedno słowo może eskalować konflikt
- Język bez przemocy w relacjach z dziećmi, rodzicami i współpracownikami
- Trening języka empatii i neutralnego opisu sytuacji
Moduł 6: Budowanie kultury otwartości
- Jak promować wartości wzajemnego szacunku i zaufania
- Współpraca całej rady pedagogicznej i personelu pomocniczego
- Zasady dobrej informacji zwrotnej i prowadzenia zebrań zespołu
Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie w formie indywidualnej lub w małych/średnich grupach (maksymalnie do 30 osób) - każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy. Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika. Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (54 godziny szkolenia, 1 godzina szkolenia = 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Dzień 1. Moduł 1: Czym jest mobbing, dyskryminacja, molestowanie – definicje i przykłady ze środowiska przedszkolnego i wczesnoszkolnego | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Dzień 1. Moduł 1: Jak odróżniać mobbing od konfliktu i napięć w zespole nauczycielskim | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Dzień 1. Moduł 1: Analiza przypadków – przykłady niepożądanych zachowań w placówkach edukacyjnych | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Dzień 1. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Dzień 1. Moduł 2: Uczestnicy zachowań niepożądanych – rola ofiary, sprawcy i świadka | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Dzień 1. Moduł 2: Skutki mobbingu i przemocy psychicznej w środowisku edukacyjnym | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Dzień 1. Moduł 2: Warsztat: rozpoznawanie symptomów mobbingu w praktyce | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Dzień 2. Moduł 3: Budowanie kultury prewencji – czynniki chroniące w placówce | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Dzień 2. Moduł 3: Rola kadry kierowniczej i rady pedagogicznej w zapobieganiu mobbingowi | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Dzień 2. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Dzień 2. Moduł 3: Dobre praktyki organizacyjne: kodeksy zachowań, zasady komunikacji w gronie pedagogicznym | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Dzień 2. Moduł 3: Case study: analiza sytuacji kryzysowej i reakcje placówki | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Dzień 3. Moduł 3: Komunikacja w placówce edukacyjnej jako narzędzie zapobiegania | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Dzień 3. Moduł 3: Komunikacja między nauczycielami a rodzicami jako źródło napięć i rozwiązania | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Dzień 3. Moduł 3: Warsztat: jak rozmawiać o trudnych emocjach w zespole nauczycielskim | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Dzień 3. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Dzień 3. Moduł 4: Reagowanie – jak zgłaszać, komu i jakie działania podjąć | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Dzień 3. Moduł 4: Odpowiedzialność dyrektora i rola zespołu antymobbingowego | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Dzień 3. Moduł 4: Symulacje rozmów interwencyjnych | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Dzień 4. Moduł 5: Język, który rani – o słowach, które mogą tworzyć przemoc | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Dzień 4. Moduł 5: Warsztat: jak mówić, by nie obrażać i nie eskalować konfliktów | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Dzień 4. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Dzień 4. Moduł 5: Odpowiedzialna komunikacja w pracy z dziećmi, rodzicami i personelem | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Dzień 4. Moduł 5: Praca na przykładach – diagnozowanie błędów komunikacyjnych w codziennej praktyce | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Dzień 5. Moduł 6: Kultura zaufania i dialogu – jak budować ją w placówkach edukacyjnych | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Dzień 5. Moduł 6: Zasady współpracy i informacji zwrotnej w radzie pedagogicznej | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Dzień 5. Moduł 6: Warsztat: trudne spotkania i jak je prowadzić w duchu współpracy | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Dzień 5. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Dzień 5. Moduł 6: Powtórzenie i utrwalenie kluczowych zagadnień szkoleniowych | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Dzień 5. Moduł 6: Sesja pytań i odpowiedzi, konsultacje indywidualne | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Dzień 6. Omówienie wyników, refleksja indywidualna i grupowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Dzień 6. Rekomendacje wdrożeniowe dla szkół i przedszkoli | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Dzień 6. PRZERWA OBIADOWA | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Dzień 6. Podsumowanie, ewaluacja, zakończenie szkolenia | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Dzień 6. Walidacja końcowa – test podsumowujący (weryfikacja efektów uczenia się) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 452,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 452,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 138,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 138,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Mysiura- Wojtuś
Jest założycielką i dyrektorem Centrum Kreatywności – Opolskiego Centrum Montessori, które prowadzi żłobek, przedszkole oraz szkołę podstawową w duchu pedagogiki Marii Montessori. Posiada również doświadczenie akademickie – jako wykładowczyni Wyższej Szkoły Medycznej w Opolu oraz Uniwersytetu Opolskiego, gdzie prowadzi zajęcia z pedagogiki Montessori. Jest także organizatorką I Ogólnopolskiej Wirtualnej Konferencji dla Nauczycieli i Rodziców „Przeszłość dla Przyszłości w duchu Pedagogiki Marii Montessori”.
Ukończyła studia z filologii polskiej i kulturoznawstwa oraz prestiżowe studia MBA, których program objął szeroki zakres kompetencji menedżerskich, psychologii organizacji i nowoczesnego przywództwa. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom mobbingu oraz skutecznym mechanizmom przeciwdziałania przemocy psychicznej w miejscu pracy. Dzięki temu trenerka łączy wiedzę teoretyczną z praktyką zarządczą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz dostęp do nagrań prezentacji z materiałami rozwojowymi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (link zamieszczony 1 dzień przed szkoleniem zdalnym)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu i kamery
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi