Zielono mi, czyli komunikowanie korzyści z zielonej transformacji. Zielony Ład w komunikacji przedsiębiorstwa.
Zielono mi, czyli komunikowanie korzyści z zielonej transformacji. Zielony Ład w komunikacji przedsiębiorstwa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do pracowników przedsiębiorstw z całej Polski, którzy są zatrudnieni w swoich przedsiębiorstwach minimum 3-miesiące przed datą uruchomienia naboru do projektu oraz zostaną wytypowani do szkolenia przez swoich pracodawców, w szczególności pracownicy działów marketingu, osoby współpracujące bezpośrednio z klientami czy kierownicy odpowiedzialni za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Ponadto szkolenie jest rekomendowane także do osób prowadzących jednosobowe działalności gospodarcze.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji22-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do zdobycia wiedzy na temat działań związanych z przejrzystą komunikacją w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szkolenie pozwala zapoznać się ze zjawiskiem greenwashingu, obowiązującymi regulacjami prawnymi, sposobami jego wykrywania oraz procedurami przeciwdziałania temu zjawisku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Umie wymienić konkretne regulacje prawne dotyczące zielonej komunikacji marketingowej i greenwashingu. | Kryteria weryfikacji Podaje nazwy regulacji w podziale na akty krajowe i unijne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia obowiązki przedsiębiorcy względem komunikacji dotyczącej zielonego ładu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opowiada o zjawisku greenwashingu oraz jego kontekście społecznym. | Kryteria weryfikacji Samodzielnie podaje definicję greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje greenwashingu wraz z przykładami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Zna przyczyny oraz skutki greenwashingu dla przedsiębiorstw oraz dla klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Zna język greenwashingu i go charakteryzuje. | Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić minimum jedno hasło stosowane w języku greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Umie wskazać, które elementy przykładowej reklamy kwalifikują się jako komunikaty o chrakaterze greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Potrafi samodzielnie podać minimum jeden przykład hasła stosowanego w ramach języka greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Ocena działania podmiotów gospodarczych pod kątem potencjalnego stosowania greenwashingu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady postępowania przedsiębiorstw, które świadczą o stosowaniu greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić narzędzia niezbędne do wykrycia greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Unika greewashingu w komunikacji marketingowej swojego przedsiębiorstwa oraz aktywnie mu przeciwdziała. | Kryteria weryfikacji Zna standardy zmniejszające ryzyko wystąpienia greenwashingu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Potrafi zauważyć znaki ostrzegające o potencjalnym wystąpieniu greenwashingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w walce z greenwashingiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Samodzielnie ocenia zgodność produktów oraz usług z ich opisami. | Kryteria weryfikacji Podaje kryteria, według których ustala się zgodność produktu z jego opisem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykazuje świadomość w zakresie certyfikatów potwierdzających zgodność produktu z ideą zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Potrafi wybrać, które z przedstawianych na rynku certyfikatów są rzeczywiście wiarygodne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Szczegółowy harmonogram zajęć, uwzględniający podział na dni i godziny oraz przerwy, zostanie ustalony i uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR. Będzie on dostosowany do preferencji czasowych uczestników. Harmonogram usługi może ulec przesunięciu.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie listy obecności umożliwiającej identyfikację wszystkich uczestników oraz potwierdzenie udziału w teście teoretycznym z wynikiem generowanym automatycznie.
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Test weryfikujący wiedzę uczestników.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Klauzula dostępności:
Usługa może zostać dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przed rozpoczęciem realizacji, organizator zapewni odpowiednie rozwiązania umożliwiające pełny udział w szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona poprzez platformę Teams lub Google Meets. W związku z tym niezbędne jest, aby każdy uczestnik posiadał komputer/tableta/laptopa z dostępem do internetu, sprawnym mikrofonem i sprawną kamerą.
Dołączenie do spotkania zdalnego umożliwi link, który zostanie udostępniony mailowo przed usługą. Link umożliwiający dołączenie do usługi będzie aktywny do momentu zakończenia spotkania.