Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji.
Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Kurs przygotowuje do wykorzystania nabytych umiejętności języka angielskiego w codziennym życiu jak i miejscu pracy. Idealny dla osób chcących podnieść swoje kompetencje językowe oraz dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku, które wymagają znajomości angielskiego w komunikacji społecznej i zawodowej. Szkolenie przeznaczone jest dla uczestników, którzy są na poziomie minimum B2 z języka angielskiego.
Usługa adresowana jest do uczestników projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do praktycznego stosowania języka angielskiego. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać poznane formy gramatyczne i inne zagadnienia dotyczące kontrukcji poprawnych form wypowiedzi i pisania tekstów. Umożliwi to uczestnikom na wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz porozumiewanie się z wykorzystaniem poznanego słownictwa w różnych dziedzinach w języku angielskim w kontekstach społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Konstruuje zdania i teksty korzystając z poznanych czasów. Używa poprawnych form gramatycznych podczas pisania tekstów oraz wypowiedzi.Używa również poprawnych form gramatycznych podczas pisania oraz mówienia o : doświadczeniach życiowych, długotrwałych działaniach i ich rezultatach, skomplikowanych wydarzeniach z przeszłości i przyszłości. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnice między czasami Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous,Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous oraz Future forms. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Skutecznie prowadzi rozmowy używając poprawnych struktur zadając pytania. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i konstruuje poprawne formy pytań (Yes/No Questions, Wh- Questions) oraz pytania dopełniające. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wypowiedzi związane z wyrażaniem własnej opini. | Kryteria weryfikacji Formułuje w sposób poprawny konstrukcyjnie opinie z zachowaniem płynności językowej podczas rozmowy oraz pisania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia struktury związane z opisem wyrażania ilości oraz podobieństw i różnic. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury opisowe takie jak :So, Such, Too, Enough oraz As ... as, Less ... than | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wypowiedzi związane z życiem codziennym posługując sięzróżnicowanym słownictwem używając zaimków względnych i wskazujących. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i formułuje zdania i teksty korzystając z poznanych zaimków względnych: (Relative Pronouns: who, which, that) i wskazujących: (This, That, These, Those). Rozróżnia, kiedy i jakich powinien użyć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje różnice między czasownikami różnej formy. Rozróżnia, jakich czasowników używać w wypowiedzi oraz tekstach pisanych co pozwala na lepszą i bardziej zrozumiałą komunikacje. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury czasowników: Gerund i to-infinitive. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wyraża pragnienia, posługuje się poznanymi formami wyrażającymi | Kryteria weryfikacji Rozróżnia budowę form odnoszących się do charakteryzowania swoich potrzeb, pragnień i marzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia przyimki i przysłówki. Używa ich poprawnych form podczas formułowania zdań w trybach warunkowych i różnych strukturach gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia:przysłówki (Adverbs of Manner, Frequency, Time). Potrafi rozróżnić Przyimki czasu i miejsca (Prepositions of Time and Place) oraz identyfikuje, kiedy użyć ich podczas posługiwania się trybami warunkowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wyraża obowiązki, rady, możliwości oraz pozwolenia w sytuacjach życiowych. Formułuje wypowiedzi używając poprawnych form czasowników modalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo rozróżnia i używa czasowników modalnych. Formułuje poprawnie wypowiedzi z czasownikami modalnymi takimi jak: must, have to, should, can, could, may, might. Identyfikuje różnice użycia ich w przeszłych strukturach gramatycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Definiuje w poprawny sposób poznane słownictwo i formy wypowiedzi w prostych,rutynowych sytuacjach życiowych i zawodowych. Formułuje wypowiedzi słowne i pisemne na tematy związane z różnymi dziedzinami życia. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia jakiego słownictwa i form strukturalnych użyć, aby poprawnie formułować wypowiedzi dotyczące życia codziennego oraz zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest kierowany do uczestników projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1h = 60 min.
Usługa nie przewiduje przerw podczas zajęć.
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim ze szczególnym naciskiem na komunikację, jak i codzienne interakcje językowe. Nauczyciel sukcesywnie wprowadza nowe słowa i wyrażenia, pokazując ich zastosowanie w kontekście społecznym i zawodowym. Szkolenie przygotowane dla uczestników na poziomie C1.
Program zajęć:
- Główny prowadzący: Patrick Skipton
- Walidacja: Patrycja Czerska
- Advanced Icebreakers & Natural Small Talk – rozmowy o zainteresowaniach i codziennych sytuacjach; ćwiczenia w tworzeniu krótkich dialogów; współdzielenie przykładowych dialogów i notatek.
- Porównanie czasów teraźniejszych – opis rutyn i czynności; przekształcanie zdań między Present Simple i Continuous; przykłady tekstów i ćwiczeń.
- Porównanie czasów przeszłych – opowiadanie historii, zamiana zdań między Past Simple i Continuous; fragmenty narracji i raportów.
- Czasowniki modalne (must, have to, should / can, could, may, might) – wyrażanie obowiązków i możliwości; ćwiczenia w kontekście zawodowym; analiza przykładów.
- Czasowniki modalne w przeszłości (should have, could have, would have) – omawianie decyzji i błędów; tworzenie scenariuszy; case studies.
- Zaimki względne (who, which, that) – opisy procedur i dokumentów; łączenie zdań; analiza maili i raportów.
- Zaimki wskazujące (This, That, These, Those) – opisy produktów i tras; ćwiczenia w katalogach; wizualizacje.
- Gerund i to-infinitive – wyrażanie celów i zamiarów; przekształcanie zdań; analiza maili i dokumentów.
- Przysłówki (Adverbs of Manner, Frequency, Time) – opis procesów i działań; ćwiczenia w raportach; przykłady instrukcji.
- Przyimki czasu i miejsca (Prepositions of Time and Place) – tworzenie harmonogramów i opisów lokalizacji; analiza map i regulaminów.
- So, Such, Too, Enough – opisy jakości i ilości; przekształcanie zdań; raporty i dokumenty.
- As … as / Less … than – porównanie ofert i kosztów; tabele i analiza danych; ćwiczenia w negocjacjach.
- Zdania warunkowe z przyimkami (Prepositional Phrases) – konsekwencje działań; tworzenie scenariuszy; analiza procedur.
- Porównywanie okresów warunkowych – scenariusze hipotetyczne; przekształcanie zdań; case studies.
- Tryb przypuszczający (Would, Could, Might) – wyrażanie możliwości i sugestii; ćwiczenia w kontekście pracy.
- Wyrażanie pragnień i marzeń (I wish, If only) – rozmowy o celach i aspiracjach; scenariusze zmiany pracy i życia.
- Przymiotniki: stopień równy, wyższy i najwyższy – porównania produktów i działań; przekształcanie zdań; przykłady raportów.
- So, Such, Too, Enough / As … as, Less … than – praktyczne porównania; ćwiczenia negocjacyjne; analiza ofert.
- Role-play w sytuacjach codziennych – symulacje rozmów w pracy, podróży, sklepie; analiza dialogów.
- Logistyka międzynarodowa – opis łańcucha dostaw i tras; dokumenty spedycyjne; mapy i harmonogramy.
- Podróże i kierunki świata – planowanie tras i podróży; opis krajów; mapy i przewodniki.
- Kultura i różnice kulturowe – zwyczaje, etykieta, różnice biznesowe; analiza artykułów edukacyjnych.
- Lotniska i hotele – check-in/out, dialogi i formularze; analiza procedur.
- Problemy w podróży i ich rozwiązywanie – zgubiony bagaż, reklamacje; tworzenie scenariuszy i instrukcji.
- Gospodarka i biznes – dyskusja o trendach; analiza raportów; krótkie prezentacje.
- Technologia i sztuczna inteligencja – wpływ AI i automatyzacji; scenariusze; artykuły i diagramy.
- Praca i doświadczenie zawodowe – opis stanowiska; CV; dokumenty i procedury.
- Typowe sytuacje i obowiązki w pracy – lista zadań; scenariusze zespołowe; raporty i instrukcje.
- Kontakt z klientem, reklamacje – dialogi; e-maile; procedury reklamacyjne.
- E-maile formalne i biznesowe – struktura, pisanie praktyczne; korekta dokumentów.
- Prezentacje i wystąpienia publiczne – przygotowanie i wygłoszenie; analiza slajdów.
- Spotkania i negocjacje – scenariusze; argumentacja; przykłady agend.
- Kariera – cele zawodowe i życiowe – planowanie ścieżki zawodowej; prezentacje; CV.
- Zdrowie i wizyty u lekarza – opis objawów; dialogi; formularze medyczne.
- Styl życia i dobre samopoczucie – dyskusja o zdrowiu; opis rutyn; artykuły i infografiki.
- Asertywność i uprzejmość – wyrażanie opinii; role-play; analiza maili.
- Mówienie o emocjach, stresie, sukcesach i porażkach – wyrażanie emocji; tworzenie zdań; artykuły psychologiczne.
- Wyzwania życiowe: przeprowadzka, zmiana pracy, relacje – scenariusze; strategie adaptacji; dialogi.
- Usługi, naprawy, kontakt z administracją – dialogi i e-maile; formularze; analiza procedur.
- Organizacja w domu – harmonogramy; listy zadań; checklisty.
- Zakupy – dialogi; porównanie ofert; katalogi i cenniki.
- Posiłki i gotowanie – przepisy; opisy przygotowania; instrukcje.
- Restauracja – menu, zamawianie jedzenia i typowe sytuacje – dialogi; symulacje; przykładowe menu.
- Media i dezinformacja – fake news; analiza artykułów; krytyczne myślenie.
- Powtórzenie do walidacji – powtórka gramatyki i słownictwa; mini-testy; analiza błędów.
- Walidacja / podsumowanie kursu – wywiad swobodny; test teoretyczny; omówienie osiągnięć i dalszych celów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorski kurs języka angielskiego w praktyce - w formie PDF. Dostęp do materiałów dydaktycznych w wersji elektornicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest poprawny zapis uczestnika na usługę w Bazie Usług Rozwojowych. Przystpienie do kursu jest uwarunkowane określeniem poziomu biegłości językowej na podstawie rozmowy rekomendacyjnej. Uczestnik przed rozpoczęciem zajęć z trenerem przeprowadza rozmowę na temat potrzeb szkoleniowych aby kurs był jak najbardziej efektywny.
Informacje dodatkowe
Szkolenie kierowane jest do uczestników Regionalnego Funduszu Szkoleniowego II na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Na potrzeby kursu uczestnik powinien korzystać z urządzeń, które nie mają ograniczeń, jeśli chodzi o odwiedzane strony internetowe. Musi zapewnić szybkość i dostępność internetu pozwalające na uczestnictwo w spotkaniach.
Uczestnik powinien posiadać swoją skrzynkę z adresem e mail. Otrzyma on wiadomość z linkiem do zajęć odbywających się online w czasie rzeczywistym.
Do zajęć online będziemy używali aplikacji Microsoft Teams.
Wymagane mogą być następujące przeglądarki:
Google Chrome wersja 55 lub nowsza
Opera wersja 44 lub nowsza
Mozilla Firefox wersja 50 lub nowsza
Internet Explorer wersja 11 lub nowsza
Microsoft Edge – wszystkie wersje
Safari – wersja 11 lub nowsza
Do spotkań online wymagany będzie mikrofon i kamera. Podczas użytkowania laptopa lub notebooka mikrofon i kamera jest z dużym prawdopodobieństwem wbudowana w urządzenie. Natomiast podczas korzystania z komputera stacjonarnego wymagane będzie podłączenie tych urządzeń.