Harmonia Trzech Perspektyw - Ciało, Emocje i Duch w Zintegrowanym Ruchu - szkolenie
Harmonia Trzech Perspektyw - Ciało, Emocje i Duch w Zintegrowanym Ruchu - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą tworzyć spójny, estetyczny i profesjonalny wizerunek swojej marki w mediach społecznościowych i materiałach biznesowych, bez konieczności korzystania z usług grafika.
W szczególności do:
- właścicieli mikro, małych i średnich firm, którzy chcą samodzielnie projektować identyfikację wizualną swojej marki,
- osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i freelancerów budujących markę osobistą,
- twórców internetowych, edukatorów, trenerów i ekspertów, którzy chcą zadbać o spójność wizualną swojej komunikacji,
- początkujących specjalistów ds. marketingu i social mediów, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności tworzenia materiałów graficznych,
- osób odpowiedzialnych za komunikację wizualną w organizacjach, które chcą tworzyć atrakcyjne grafiki promocyjne, prezentacje i treści do druku.
Uczestnicy nie muszą posiadać doświadczenia graficznego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do świadomej pracy z ciałem jako zintegrowanym systemem powiązań biologicznych, emocjonalnych i psychosomatycznych. Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu anatomii funkcjonalnej, powięzi i mechanizmów regulacji układu nerwowego, a także nauczą się praktycznych technik pracy z ruchem, emocjami i świadomością ciała.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu funkcjonowania ciała | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie taśm anatomicznych i wyjaśnia ich rolę w pracy z ciałem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje funkcję powięzi, stawów, więzadeł i obręczy w utrzymaniu stabilności i ruchu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje mechanizmy biomechaniczne wspierające bezpieczny i zintegrowany ruch | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia reakcje układu współczulnego i przywspółczulnego w procesach regeneracji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje wiedze anatomiczną | Kryteria weryfikacji wykorzystuje wiedzę anatomiczną do planowania i wykonywania ćwiczeń ruchowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje sygnały bólowe i potrafi dostosować zakres ruchu do granic własnego ciała | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki świadomego ruchu w celu odciążenia mięśni i stawów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji organizuje przestrzeń ćwiczeń w sposób ergonomiczny i bezpieczny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu rozpoznawania emocji | Kryteria weryfikacji definiuje zależności między reakcjami emocjonalnymi a odpowiedziami ciała | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie wewnątrzsterowności jako podstawy budowania spójności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje wpływ oddechu i rytmu emocji na zdrowie psychofizyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje bólu: emocjonalny i fizyczny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki rozpoznawania emocji | Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki obserwacji i rozpoznawania emocji w pracy z ciałem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji stosuje praktyki regulacji oddechu wspierające równowagę emocjonalną | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wyznacza i respektuje granice w pracy z własnymi emocjami i emocjami innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje rytm i ruch do uwalniania napięć emocjonalnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu równowagi między ciałem a duchem | Kryteria weryfikacji definiuje rolę ciała jako narzędzia ekspresji i manifestacji wewnętrznej tożsamości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie „mapy odcisków życia” i jej znaczenie w procesie zdrowienia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje sposoby integracji doświadczeń cielesnych, emocjonalnych i duchowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia znaczenie praktyk holistycznych w pracy z dobrostanem człowieka | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki budujące równowagę między ciałem a duchem | Kryteria weryfikacji stosuje techniki integracyjne łączące ciało, emocje i świadomość, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje praktyki ruchowe i wizualizacyjne w procesie odzyskiwania równowagi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji analizuje i interpretuje sygnały ciała w kontekście doświadczeń życiowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wdraża proste ćwiczenia wspierające pracę z traumą i pamięcią ciała | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji potrafi świadomie komunikować swoje potrzeby i granice w kontakcie z innymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykazuje postawę otwartości i uważności wobec drugiego człowieka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji respektuje indywidualne doświadczenia i emocje innych uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji rozwija empatię i zdolność budowania relacji opartych na szacunku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji rozumie znaczenie wspólnoty i współpracy w procesie rozwoju i zdrowienia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie, które wprowadza uczestników w koncepcję pracy z ciałem, emocjami i duchem jako spójnego systemu. Program opiera się na trzech perspektywach – Mapie Ciała, Wyspie Emocji i Wyspie Ducha – pozwalających odbudować więź z samym sobą, odzyskać równowagę wewnętrzną i lepiej rozumieć sygnały płynące z organizmu. Uczestnicy poznają teorię integracji ciała i umysłu oraz praktyczne techniki pracy z oddechem, ruchem i świadomością, które wspierają zdrowie, dobrostan i rozwój osobisty.
Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej, w sali zapewniającej komfortowe warunki do nauki teoretycznej oraz ćwiczeń praktycznych (odpowiednia przestrzeń do pracy z ciałem, mata/karimata, wygodny strój uczestnika). Organizator zapewnia materiały szkoleniowe oraz niezbędne wyposażenie do części praktycznej.
Do udziału w szkoleniu nie są wymagane żadne specjalne kwalifikacje ani wcześniejsze doświadczenie. Kurs jest dostępny zarówno dla osób początkujących, jak i dla praktyków chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy uwzględniono w harmonogramie i nie zostały wliczone w godziny szkolenia.
Dzień 1 – Mapa Ciała i Siatka Życia
Moduł 1 – Wprowadzenie i integracja podejścia - teoria
- Ciało jako układ zintegrowany, pełen, komplementarny i inteligentny.
- Spojrzenie: czym i kim jesteśmy w kontekście wewnętrznych połączeń.
- Wprowadzenie do koncepcji Trzech Wysp – perspektyw odbudowy więzi z ciałem i Sobą.
Moduł 2 – Mapa Ciała (Wyspa 1) - teoria
- Koncepcja taśm anatomicznych powięziowo-mięśniowych.
- Stawy – „pompowanie”, więzadła – „nawilżanie”, obręcze – stabilizacja.
- Powięzi jako „Siatka Życia” – rola w ruchu i zdrowiu.
- Zintegrowany ruch – jak korzystać z biomechaniki, by zmniejszać obciążenie mięśni, więzadeł i stawów.
Moduł 3 – Sygnały ciała i układ nerwowy - praktyka
- Jak interpretować sygnał bólowy i co robić, gdy pojawia się ból.
- Poszanowanie granic zasięgu ruchowego – ochrona przed kontuzjami.
- Rola układu współczulnego i przywspółczulnego w ruchu i zdrowieniu.
- Ćwiczenia praktyczne – odczuwanie granic ciała, świadomy ruch.
Dzień 2 – Emocje i ciało
Moduł 4 – Wyspa 2: Emocje i ich połączenie z ciałem - praktyka
- Spójność emocji z reakcjami ciała – poczucie kompletności i współdziałania wewnętrznego.
- Wewnątrzsterowność – zaufanie do siebie jako fundament spójności.
- Granice, rytm, szacunek w pracy z emocjami i ruchem.
- Ból emocjonalny i cielesny – różnice, podobieństwa, zależności.
Moduł 5 – Praktyka pracy z emocjami w ciele - praktyka
- Obserwacja emocji w ruchu i w spoczynku.
- Rytm oddechu i rytm emocji – ćwiczenia praktyczne.
- Świadome wyznaczanie i respektowanie granic.
- Techniki integrujące ciało i emocje w procesie relaksacji i równowagi.
Dzień 3 – Duch i integracja całości
Moduł 6 – Wyspa 3: Duch i jego manifestacja w ciele - teoria
- Ciało jako instrument i manifestacja Duszy.
- Mapa odcisków życia – trauma, ślad, ochrona zapisane w ciele.
- Jak pracować ze śladami doświadczeń w ciele i świadomości.
Moduł 7 – Integracja trzech perspektyw - praktyka
- Łączenie Ciała, Emocji i Ducha – droga do harmonii i pełni.
- Ćwiczenia praktyczne: techniki integracyjne i praca z mapą odcisków życia.
- Trzy wyspy jako system – odbudowanie więzi z ciałem i Sobą.
Moduł 8 – Podsumowanie szkolenia - teoria
- Refleksja uczestników i sesja pytań i odpowiedzi.
- Omówienie doświadczeń i indywidualnych wniosków.
- Inspiracje do dalszej pracy i praktyki własnej.
Walidacja (15min)
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Moduł 1 – Wprowadzenie i integracja podejścia | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Moduł 2 – Mapa Ciała (Wyspa 1) | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 przerwa | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Moduł 3 – Sygnały ciała i układ nerwowy | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Moduł 4 – Wyspa 2: Emocje i ich połączenie z ciałem | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 przerwa | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Moduł 5 – Praktyka pracy z emocjami w ciele | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Moduł 6 – Wyspa 3: Duch i jego manifestacja w ciele | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Moduł 7 – Integracja trzech perspektyw | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Moduł 8 – Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Ina Łaźniewska | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 195,65 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 195,65 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ina Łaźniewska
Certyfikowana terapeutka w zakresie psychosomatyki, psychotraumatologii, hipnoterapii, komunikacji i mediacji rodzinnych, terapii mięśni dna miednicy oraz fizjoterapii uroginekologicznej. Ukończyła również szkolenia z zakresu pracy z traumą i pamięcią ciała (Touch of Awakening) oraz pracy z relacjami intymnymi.
od 2020 roku Jako trenerka i mentorka, prowadzi warsztaty oraz szkolenia dotyczące świadomości ciała, integracji emocji i budowania równowagi wewnętrznej. W pracy edukacyjnej kładzie nacisk na połączenie wiedzy teoretycznej z praktyką, pokazując uczestnikom, jak wykorzystać poznane metody w pracy zawodowej i rozwoju osobistym.
Autorka autorskiej metody pracy w ramach Instytutu Bodyfulness, którego misją jest wspieranie osób w odzyskiwaniu kontaktu z ciałem oraz budowaniu świadomości siebie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptu zostaną udostępnione uczestnikom podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi