Techniki sprzedaży i obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi VR
Możliwość dofinansowania
Techniki sprzedaży i obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi VR
Numer usługi 2025/09/05/138973/2986322
5 000,00 PLN
brutto
5 000,00 PLNnetto
208,33 PLNbrutto/h
208,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta,
- osoby rozpoczynające karierę w sprzedaży i chcące szybko zdobyć praktyczne umiejętności,
- menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za prezentację oferty i negocjacje handlowe,
- właściciele i pracownicy MŚP rozwijający kompetencje sprzedażowe,
- osoby indywidualne oraz wszystkie osoby zainteresowane nowoczesnymi technologiami w procesie sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta poprzez doskonalenie komunikacji, technik negocjacyjnych, prezentacji oferty oraz budowania relacji. Dzięki wykorzystaniu technologii VR uczestnicy będą mogli ćwiczyć w realistycznych, symulowanych warunkach, co zwiększy skuteczność sprzedaży, pewność siebie i profesjonalizm w kontaktach z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna etapy procesu sprzedaży i obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje etapy i potrafi je omówić. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Stosuje język korzyści i storytelling | Kryteria weryfikacji Prezentuje ofertę używając języka korzyści i narracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Buduje relacje i radzi sobie z trudnymi klientami. | Kryteria weryfikacji Nawiązuje kontakt i reaguje adekwatnie w scenkach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje techniki negocjacyjne i domyka sprzedaż. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki negocjacyjne, finalizuje rozmowę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Prowadzi prezentację oferty | Kryteria weryfikacji Przeprowadza pełną prezentację z zachowaniem płynności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje swój styl komunikacji i wdraża poprawki. | Kryteria weryfikacji Wskazuje mocne strony i obszary do poprawy na podstawie feedbacku | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Program szkolenia (24 godziny - 3 dni po 8 godzin)
Blok I. Podstawy skutecznej sprzedaży (4h)
- etapy procesu sprzedaży,
- psychologia klienta i rozpoznawanie potrzeb,
- budowanie relacji i zaufania.
Blok II. Komunikacja i obsługa klienta (4h)
- aktywne słuchanie i techniki zadawania pytań,
- język korzyści i storytelling w rozmowie handlowej,
- radzenie sobie z trudnymi klientami.
Blok III. Negocjacje i finalizacja (4h)
- techniki negocjacyjne,
- strategie domykania sprzedaży,
- radzenie sobie z presją i obiekcjami.
Blok IV. Warsztaty praktyczne w VR – sprzedaż (6h)
- symulacje prezentacji oferty w VR,
- ćwiczenie reakcji na obiekcje,
- trening komunikacji w sytuacjach stresowych,
- analiza kontaktu wzrokowego, płynności wypowiedzi, gestów.
Blok V. Warsztaty praktyczne w VR – obsługa klienta (6h)
- symulacje rozmów z klientami o różnych profilach,
- ćwiczenie rozwiązywania trudnych sytuacji,
- indywidualna ewaluacja z raportem VR,
- omówienie wyników i rekomendacje rozwojowe.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 208,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Beata Smolak
Beata Smolak to doświadczona trenerka specjalizująca się w kształceniu kompetencji sprzedażowych oraz wykorzystaniu nowoczesnych technologii w procesach szkoleniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i doradztwa z zakresu sprzedaży, komunikacji oraz negocjacji, realizowanych zarówno w formule stacjonarnej, hybrydowej, jak i online.
Jest absolwentką Politechniki Częstochowskiej, gdzie uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyki ze specjalnością sieci komputerowe. W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń oraz 120 godzin doradztwa, kierowanych do różnych grup zawodowych, w tym pracowników działów sprzedaży, menedżerów oraz właścicieli i pracowników MŚP.
Specjalizuje się w rozwijaniu praktycznych umiejętności sprzedażowych poprzez wykorzystanie technologii VR, które umożliwiają realistyczne symulacje rozmów sprzedażowych, prezentacji i negocjacji, a także indywidualny feedback na podstawie danych analitycznych (tempo wypowiedzi, kontakt wzrokowy, płynność mowy, reakcje na obiekcje).
Prowadzone przez nią szkolenia kładą nacisk na praktyczne zastosowanie technik komunikacyjnych, storytellingu i języka korzyści, a także na budowanie relacji i zaufania z klientem. Jest certyfikowaną trenerką z doświadczeniem w prowadzeniu procesów diagnostyki potrzeb rozwojowych i projektowania działań rozwojowych dostosowanych do specyfiki uczestników.
Posiada kompetencje i wiedzę zgodne ze standardami obowiązującymi w usługach szkoleniowych .
Jest absolwentką Politechniki Częstochowskiej, gdzie uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyki ze specjalnością sieci komputerowe. W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń oraz 120 godzin doradztwa, kierowanych do różnych grup zawodowych, w tym pracowników działów sprzedaży, menedżerów oraz właścicieli i pracowników MŚP.
Specjalizuje się w rozwijaniu praktycznych umiejętności sprzedażowych poprzez wykorzystanie technologii VR, które umożliwiają realistyczne symulacje rozmów sprzedażowych, prezentacji i negocjacji, a także indywidualny feedback na podstawie danych analitycznych (tempo wypowiedzi, kontakt wzrokowy, płynność mowy, reakcje na obiekcje).
Prowadzone przez nią szkolenia kładą nacisk na praktyczne zastosowanie technik komunikacyjnych, storytellingu i języka korzyści, a także na budowanie relacji i zaufania z klientem. Jest certyfikowaną trenerką z doświadczeniem w prowadzeniu procesów diagnostyki potrzeb rozwojowych i projektowania działań rozwojowych dostosowanych do specyfiki uczestników.
Posiada kompetencje i wiedzę zgodne ze standardami obowiązującymi w usługach szkoleniowych .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- dostęp do gogli VR i aplikacji VR w języku polskim,
- raporty z sesji VR (tempo wypowiedzi, płynność, kontakt wzrokowy),
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i/lub drukowanej (prezentacje, check-listy, scenariusze rozmów),
- zestaw ćwiczeń do pracy własnej,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- sala szkoleniowa z projektorem, ekranem i dostępem do internetu,
- zestawy VR (gogle + aplikacja) dostępne dla uczestników,
- przestrzeń umożliwiająca bezpieczne korzystanie z VR,
- miejsce do pracy indywidualnej i w parach,
- możliwość realizacji teorii online oraz warsztatów VR stacjonarnie.
Adres
Adres
ul. Parkowa 1
42-100 Kłobuck
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- gogle VR oraz aplikacja VR - niezbędne do realizacji usługi
Kontakt
Kontakt
Beata Smolak
E-mail
btsf.szkolenia@gmail.com
Telefon
(+48) 666 569 358