Szkolenie: Nowoczesne środki i techniki sprzedaży
Szkolenie: Nowoczesne środki i techniki sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w projektowaniu interfejsów cyfrowych i pracy z narzędziami wspomaganymi sztuczną inteligencją:
- Osoby aspirujące do roli UX/UI Designera.
- Graficy cyfrowi chcący rozszerzyć swoje kompetencje o UX i prototypowanie.
- Specjaliści ds. produktów cyfrowych lub marketingu, którzy chcą usprawnić proces projektowy przy wsparciu AI.
- Studenci i absolwenci kierunków związanych z grafiką, projektowaniem, informatyką lub pokrewnych dziedzin, poszukujący praktycznych kompetencji UX.
- Osoby z podstawową znajomością obsługi komputera i narzędzi graficznych, chcące zdobyć umiejętności od poziomu podstawowego do średniego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji20-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi31
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do wykorzystania nowoczesnych środków i technik sprzedaży w praktyce, integrowania w proces sprzedaży online i offline, korzystania z narzędzi cyfrowych, social sellingu, automatyzacji oraz AI, a także budowania pozytywnych doświadczeń klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Mapuje ścieżkę klienta i projektuje doświadczenia klienta (Customer Experience) | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe punkty styku z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Proponuje optymalizację Customer Journey | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia cyfrowe wspierające sprzedaż (CRM, automatyzacja, AI) | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia używanie narzędzi cyfrowych do poprawy procesu sprzedaży i uzasadnia swoje decyzje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Prowadzi działania w social selling i sprzedaży online | Kryteria weryfikacji Uzasadnia dobór treści, kanału i strategii kontaktu z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje nowoczesne techniki perswazji, storytellingu i negocjacji | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, które techniki perswazji i storytellingu stosuje w sprzedaży oraz uzasadnia ich wybór. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje dane sprzedażowe i optymalizuje procesy | Kryteria weryfikacji Opisuje, jak analizuje dane sprzedażowe i prezentuje rekomendacje optymalizacji procesu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Finalizuje sprzedaż w kanałach online i offline w sposób etyczny i efektywny | Kryteria weryfikacji Opisuje proces finalizacji sprzedaży, Wyjaśnia, jak radzi sobie z obiekcjami klienta Stosuje etyczne techniki zamykania sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik nie musi spełniać dodatkowych wymagań dot. poziomu zaawansowania.
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Zajęcia zostaną przeprowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Szkolenie będzie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym za pomocą platformy ClickMeeting, co umożliwia aktywny udział uczestników w warsztatach i ćwiczeniach grupowych.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Przed dokonaniem zapisu i złożeniem karty uczestnictwa do Operatora, zachęcamy do kontaktowania się z nami telefonicznie, SMS-em lub e-mailem pod adresem/numerem wskazanym w zakładce „Kontakt”.
Pozwoli to potwierdzić dostępność miejsca w grupie szkoleniowej oraz rozwiać ewentualne wątpliwości.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Program szkolenia:
Moduł 1 – Wprowadzenie i nowoczesny proces sprzedaży
- Cykl sprzedaży w erze cyfrowej
- Customer Journey i doświadczenie klienta
- Omnichannel i integracja kanałów sprzedaży
Moduł 2 – Narzędzia cyfrowe i automatyzacja
- CRM i systemy zarządzania klientami
- Automatyzacja procesów sprzedaży
- Wykorzystanie AI w analizach sprzedażowych
Moduł 3 – Social Selling i sprzedaż online
- LinkedIn, Instagram, TikTok w sprzedaży B2B/B2C
- Budowanie marki osobistej sprzedawcy
- Tworzenie treści sprzedażowych i kontakt z klientem
Moduł 4 – Nowoczesne techniki sprzedaży
- Storytelling i sprzedaż oparta na wartościach
- Techniki perswazji i wpływu na decyzje klienta
- Budowanie relacji i zaufania w sprzedaży
Moduł 5 – Negocjacje w nowoczesnej sprzedaży
- Techniki negocjacji opartych na danych i wartościach
- Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi klientami
- Finalizacja sprzedaży w kanałach online i offline
Moduł 6 – Analiza wyników i optymalizacja procesów sprzedażowych
- Monitorowanie efektywności sprzedaży
- Analiza wskaźników sprzedażowych
- Optymalizacja procesów i strategii sprzedażowej
Moduł 7 – Podsumowanie i walidacja efektów
- Test wiedzy teoretycznej i praktycznej
- Symulacje sprzedażowe i feedback trenera
- Indywidualne plany wdrożenia nowoczesnych technik sprzedaży w praktyce
Walidacja- 1h
_____________________________________________________________________________________________________________________
Podział szkolenia na teorię i praktykę:
Teoria – ok. 40–45%
Praktyka – ok. 55–60%
Walidacja - 1 h
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
pliki dokumentów w formacie pdf
Warunki uczestnictwa
Zgoda na nagrywanie: Uczestnik wyraża zgodę, że szkolenia online będą nagrywane wyłącznie w celu udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji oraz na potrzeby konntroli instytucji nadzorujących. Nagrania nie będą udostępniane ze względu na ochronę danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich (prowadzącego oraz innych uczestników szkolenia).
Informacje dodatkowe
- Zapis BUR nie jest jednoznaczny z zarezerwowaniem miejsca. W celu potwierdzenia miejsca prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny/sms lub mailowy na adres/numer wskazany w zakładce " kontakt"
- zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek Rozwój
- usługi dedykowane również uczestnikom innych programów dofinansowań
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
1. Sprzęt uczestnika:
- Komputer stacjonarny lub laptop
- Kamera i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne)
- Słuchawki z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku
Obowiązkowe:
- Kamera:Uczestnik powinien posiadać działającą kamerę (wbudowaną w laptop/komputer lub zewnętrzną). Kamera umożliwia aktywny udział w sesjach, prezentację ćwiczeń grupowych oraz interakcję z prowadzącym.
- Mikrofon: Niezbędny jest sprawny mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny, np. w zestawie słuchawkowym).Umożliwia zadawanie pytań, udział w dyskusjach i ćwiczeniach grupowych.
- Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem, aby zredukować echo i poprawić jakość dźwięku.
2. Oprogramowanie:
- Przeglądarka internetowa aktualnej wersji (Chrome, Edge, Firefox)
- Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting
3. Łącze internetowe:
- Minimum 10 Mbps download / 5 Mbps upload
- Stabilne połączenie bez dużych przerw i opóźnień
4. Środowisko pracy:
- Ciche miejsce do pracy i nauki
- Dostęp do powierzchni roboczej umożliwiającej komfortowe używanie komputera
- Możliwość dzielenia ekranu w trakcie sesji praktycznych i konsultacji
5. Dodatkowe wymagania:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i przeglądarki internetowej