Język angielski biznesowy na poziomie B2+
Język angielski biznesowy na poziomie B2+
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób znających angielski ogólny na poziomie B1+.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs języka angielskiego biznesowego na poziomie B2 przygotowuje uczestnika do posługiwania się językiem angielskim w środowisku pracy i w kontaktach biznesowych, uczy poprawnego prowadzenia korespondencji biznesowej, odbywania spotkań z anglojęzycznymi kontrahentami, zapoznaje z metodami przygotowywania prezentacji, prowadzenia negocjacji uwzględniając różnice kulturowe.Podczas szkolenia trenowane są wszystkie 4 sprawności zgodnie ze skalą biegłości językowej CEFR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie* Uczestnik analizuje i identyfikuje kluczowe informacje w wypowiedziach podczas spotkań, negocjacji oraz wideokonferencji. * Uczestnik rozpoznaje niuanse komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych, co umożliwia adekwatną reakcję na przekazywane treści. * Uczestnik interpretuje intencje rozmówców w kontekście korespondencji ustnej oraz dyskusji biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie sens ogólny i informacje szczegółowe w dłuższej wypowiedzi lub dyskusji dotyczącej tematyki ogólnej, przeprowadza rozmowę telefoniczną. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Mówienie* Uczestnik prowadzi profesjonalne dyskusje podczas spotkań, prezentacji i negocjacji, stosując odpowiednie zwroty i strategie komunikacyjne. * Uczestnik formułuje jasne, przekonujące argumenty w sytuacjach negocjacyjnych oraz podczas publicznych wystąpień, dbając o właściwą etykietę. * Uczestnik adaptuje swój język i sposób wyrażania się do specyfiki różnych kultur, co pozwala na skuteczną komunikację w środowisku międzynarodowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi rozmowę na tematy ogóle, wyraża swoją opinię, uczestniczy w dyskusji, negocjuje warunki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Pisanie* Uczestnik tworzy profesjonalne e-maile, raporty, oferty i inne dokumenty biznesowe, wykorzystując poprawne struktury gramatyczne i leksykalne. * Uczestnik redaguje teksty komunikacyjne (np. notatki ze spotkań, podsumowania negocjacji) zgodnie z wymaganiami formalnymi i specyfiką danego kontekstu. * Uczestnik stosuje zasady jasnego i spójnego przekazu, dbając o precyzję informacji oraz uwzględniając różnice kulturowe w piśmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze list formalny, e-mail służbowy, czy pisemne sprawozdanie, wyraża swoją opinię, dywaguje na temat zalet i wad różnych rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie* Uczestnik rozumie i analizuje treści pisemne, takie jak e-maile, raporty, oferty i dokumenty korporacyjne, stosując przy tym właściwe strategie czytania. * Uczestnik identyfikuje formalne struktury oraz specyficzne zwroty używane w korespondencji biznesowej i materiałach prezentacyjnych. * Uczestnik interpretuje informacje zawarte w dokumentach, uwzględniając kontekst kulturowy oraz różnice w stylach komunikacji międzynarodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik czyta ze zrozumieniem zaawansowany teksty biznesowe, artykuły, reportaże, listy formalne, opisy, wyszukać w nich potrzebne mu informacje, odpowiada poprawnie na pytania ogólne i szczegółowe dotyczące treści. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 25 godzin lekcyjnych realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym i adresowane jest do osób posiadających znajomość angielskiego ogólnego i biznesowego na poziomie B1+. W celu zdiagnozowania poziomu uczestnika na wejściu wymagane jest wykonanie online testu diagnostycznego. Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program kursu języka angielskiego biznesowego (B2)
Poniższy program został dostosowany do potrzeb kursu biznesowego na poziomie B2, uwzględniając zarówno leksykalne, jak i gramatyczne aspekty języka. W każdej części zagadnień leksykalnych znajdują się elementy teorii oraz ćwiczeń praktycznych, co pozwoli na wszechstronne opanowanie materiału, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zagadnień: korespondencji biznesowej, spotkań i prezentacji, negocjacji oraz różnic kulturowych w środowisku biznesowym.
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Metoda komunikacyjna – nacisk na praktyczne użycie języka w kontekstach biznesowych, symulacje sytuacji zawodowych.Case studies – analiza rzeczywistych przypadków biznesowych, wyciąganie wniosków i podejmowanie decyzji.Role-playing – odgrywanie ról w negocjacjach, prezentacjach i spotkaniach biznesowych.Praca w parach (z lektorem) – wspólne rozwiązywanie problemów, dyskusje i projekty zespołowe.Metoda zadaniowa (Task-based learning) – realizacja konkretnych zadań językowych związanych z tematyką kursu.Dyskusje i debaty – ćwiczenie argumentacji, opiniowania i przekonywania.Analiza autentycznych materiałów – praca na raportach finansowych,
Każda godzina zajęć składa się z części teoretycznej, jak i praktycznej zgodnie z metodyką nauczania języków obcych.
PROGRAM NAUCZANIA-ANGIELSKI BIZNESOWY POZIOM B2
1.Business Small Talk – nawiązywanie i podtrzymywanie rozmowy w kontekście zawodowym
– Teoria: Kluczowe wyrażenia i słownictwo używane w nieformalnych i półformalnych rozmowach biznesowych.
– Ćwiczenia: Dialogi, symulacje sytuacji, odgrywanie ról.
2.Effective Business Emails – zasady formalnej korespondencji e-mailowej (podstawy korespondencji biznesowej)
– Teoria: Terminologia i zwroty typowe dla formalnych e-maili biznesowych.
– Ćwiczenia: Pisanie wzorcowych wiadomości, analiza przykładów, ćwiczenia redakcyjne.
3.Professional Phone Etiquette – rozmowy telefoniczne i wideokonferencje
– Teoria: Słownictwo i zwroty stosowane podczas rozmów telefonicznych oraz wideokonferencji.
– Ćwiczenia: Symulacje rozmów, case studies, odgrywanie ról.
4.Meetings and Negotiations – prowadzenie spotkań i negocjacje biznesowe (ułatwione: podstawowe zwroty na spotkaniach i negocjacjach)
– Teoria: Słownictwo związane ze spotkaniami, negocjacjami oraz kluczowe zwroty negocjacyjne.
– Ćwiczenia: Scenki negocjacyjne, symulacje spotkań, ćwiczenia w grupach.
5.Presentations and Public Speaking – skuteczne prezentacje i przemówienia (ułatwione: podstawowe zasady prezentacji)
– Teoria: Terminologia prezentacyjna, frazy wprowadzające, zwroty podsumowujące i łączące myśli.
– Ćwiczenia: Przygotowywanie krótkich prezentacji, ćwiczenia z wystąpień publicznych, analiza nagrań.
6.Company Structure and Corporate Culture – hierarchia firmowa i kultura organizacyjna
– Teoria: Terminologia opisująca struktury organizacyjne i kulturę korporacyjną.
– Ćwiczenia: Analiza przykładów, dyskusje oraz ćwiczenia opisowe.
7.Leadership and Management Styles – style zarządzania i cechy dobrego lidera
– Teoria: Słownictwo dotyczące przywództwa, opisywanie stylów zarządzania i cech lidera.
– Ćwiczenia: Analiza case studies, dyskusje oraz scenki symulacyjne.
8.Time Management and Productivity – efektywne zarządzanie czasem w pracy
– Teoria: Słownictwo związane z planowaniem, organizacją czasu i produktywnością.
– Ćwiczenia: Tworzenie harmonogramów, planowanie dnia pracy, dyskusje w grupach.
9.Conflict Resolution in the Workplace – rozwiązywanie konfliktów w firmie
– Teoria: Słownictwo dotyczące konfliktów i metod mediacji w miejscu pracy.
– Ćwiczenia: Symulacje rozmów mediacyjnych, negocjacje oraz odgrywanie ról.
10.HR and Recruitment – proces rekrutacji i zarządzanie zasobami ludzkimi
– Teoria: Terminologia HR, zwroty używane przy rekrutacji oraz opis stanowisk pracy.
– Ćwiczenia: Pisanie ogłoszeń, symulacje rozmów kwalifikacyjnych, analiza CV.
11.Test sprawdzający leksykę
12.Branding and Advertising – budowanie marki i strategie reklamowe
– Teoria: Kluczowa terminologia marketingowa i reklamowa.
– Ćwiczenia: Analiza kampanii reklamowych, dyskusje na temat marek, praca z materiałami promocyjnymi.
13.Customer Service and Client Relations – obsługa klienta i budowanie relacji
– Teoria: Zwroty i wyrażenia niezbędne w komunikacji z klientem.
– Ćwiczenia: Odgrywanie scenek, symulacje rozmów serwisowych, feedback.
14.Sales Strategies and Negotiation – strategie sprzedażowe i techniki negocjacyjne
– Teoria: Słownictwo sprzedażowe oraz kluczowe zwroty negocjacyjne.
– Ćwiczenia: Role-play negocjacyjne, tworzenie ofert sprzedażowych, analiza przypadków.
15.Digital Marketing and Social Media – marketing internetowy i media społecznościowe
– Teoria: Terminologia związana z marketingiem cyfrowym oraz mediami społecznościowymi.
– Ćwiczenia: Tworzenie postów, analiza kampanii w social media, warsztaty kreatywnego pisania.
16.Market Trends and Consumer Behavior – analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów
– Teoria: Słownictwo analityczne i terminologia dotycząca trendów rynkowych.
– Ćwiczenia: Analiza case studies, prezentacje wyników badań, dyskusje panelowe.
17.Financial Statements and Budgeting – analiza finansowa i planowanie budżetu
– Teoria: Terminologia finansowa, kluczowe zwroty przy analizie sprawozdań i budżetowaniu.
– Ćwiczenia: Praca z przykładowymi dokumentami, tworzenie budżetów, analiza finansowa.
18.Test sprawdzająco-utrwalający materiał (ustny i pisemny)
19.WALIDACJA-wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany , test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Business Small Talk – nawiązywanie i podtrzymywanie rozmowy w kontekście zawodowym | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Effective Business Emails – zasady formalnej korespondencji e-mailowej (podstawy korespondencji biznesowej) | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Professional Phone Etiquette – rozmowy telefoniczne i wideokonferencje | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Meetings and Negotiations – prowadzenie spotkań i negocjacje biznesowe (ułatwione: podstawowe zwroty na spotkaniach i negocjacjach) | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Presentations and Public Speaking – skuteczne prezentacje i przemówienia (ułatwione: podstawowe zasady prezentacji) | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Company Structure and Corporate Culture – hierarchia firmowa i kultura organizacyjna | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Leadership and Management Styles – style zarządzania i cechy dobrego lidera | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Time Management and Productivity – efektywne zarządzanie czasem w pracy | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Conflict Resolution in the Workplace – rozwiązywanie konfliktów w firmie | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 HR and Recruitment – proces rekrutacji i zarządzanie zasobami ludzkimi | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Test sprawdzający leksykę | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Branding and Advertising – budowanie marki i strategie reklamowe | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Customer Service and Client Relations – obsługa klienta i budowanie relacji | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Sales Strategies and Negotiation – strategie sprzedażowe i techniki negocjacyjne | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Digital Marketing and Social Media – marketing internetowy i media społecznościowe | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Market Trends and Consumer Behavior – analiza trendów rynkowych i zachowań konsumentów | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Financial Statements and Budgeting – analiza finansowa i planowanie budżetu | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Test sprawdzająco-utrwalający materiał (ustny i pisemny) | Prowadzący Gary Hawkins | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 WALIDACJA-wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany , test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ron Archer
Gary Hawkins
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji. Podręcznik jest dodatkowo płatny.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonania testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie B1+.
Uczestnik jest zobowiązany uczestnictwa w 80% zajęć.
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie na życzenie klienta po wcześniejszym poinformowaniu i akceptacji Operatora.
Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o VAT.
Godzina lekcyjna wynosi 45 min.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
-sprzęt wyposażony w kamerkę i mikrofon
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy 2,4 GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2GB pamięci RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge .
Szkolenie prowadzone będzie na platformie CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do dnia zakończenia kursu.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.