Inteligencja Emocjonalna w procesie sprzedaży - warsztat dla handlowców.
Inteligencja Emocjonalna w procesie sprzedaży - warsztat dla handlowców.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników działu sprzedaży, którzy na co dzień budują relacje z klientami i odpowiadają za realizację celów handlowych. Grupa docelowa obejmuje zarówno początkujących, jak i doświadczonych handlowców, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność poprzez rozwój inteligencji emocjonalnej i umiejętności komunikacyjnych. Uczestnicy nauczą się lepiej rozpoznawać emocje własne i klientów, skutecznie reagować w trudnych sytuacjach oraz budować trwałe, oparte na zaufaniu relacje biznesowe. Szkolenie jest szczególnie wartościowe dla osób, które chcą wzmacniać motywację wewnętrzną oraz rozwijać umiejętności empatycznego słuchania i asertywnej komunikacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Inteligencja Emocjonalna w procesie sprzedaży - warsztat dla handlowców" przygotowuje do skutecznego wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w pracy handlowca. Uczestnik stosuje poznane narzędzia do rozwijania umiejętności komunikacyjnych oraz budowania trwałych relacji biznesowych. Rozpoznaje emocje własne oraz klientów, świadomie zarządza emocjami w kontaktach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje inteligencję emocjonalną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje poprawną definicję inteligencji emocjonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje podstawowe komponenty inteligencji emocjonalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia inteligencję emocjonalną od inteligencji poznawczej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przytacza przykłady zastosowania inteligencji emocjonalnej w sprzedaży i obsłudze klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje pojęcie samoświadomości i przekonań w sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyzwania w kontakcie z klientem biznesowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik diagnozuje własne przekonania na temat sprzedaży i klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia emocje, które najczęściej pojawiają się w jego pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się w sposób empatyczny i rozpoznaje potrzeby klientów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i omawia pojęcie empatii oraz wie jak ją rozwijać. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje zasady dotyczące budowania relacji z klientem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje typy klientów i potrafi dopasowywać do nich przekaz. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy mapę dla wybranych grup klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykłady jak empatia wpływa na relację z klientami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza trudnymi emocjami klientów w kontaktach biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera techniki radzenia sobie z emocjami odpowiednio do sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik kontroluje emocje swoje i klientów w sytuacjach kryzysowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje model działania w konfliktach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki asertywnej komunikacji w kontaktach z klientami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia uległość a asertywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy jasne komunikaty w sytuacjach trudnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stawia granice w kontaktach biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje pojęcie asertywności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik diagnozuje i interpretuje swój poziom inteligencji emocjonalnej w kontekście pracy handlowca. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje mocne strony i obszary wymagające rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje własne reakcje emocjonalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje sposoby wzmacniania kompetencji inteligencji emocjonalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija motywację wewnętrzną, wspierającą długotrwały rozwój zawodowy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnice pomiędzy motywacją wewnętrzną a zewnętrzną. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje jakie czynniki osobiście go mobilizują w pracy handlowca. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje własne sposoby wzmacniania motywacji wewnętrznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 - Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej
- Czym jest inteligencja emocjonalna (IE)?
- Znaczenie IE w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Kluczowe komponenty IE: samoświadomość, samoregulacja, empatia, motywacja, umiejętności społeczne.
Zajęcia są interaktywne i wprowadzają w świat inteligencji emocjonalnej. Uczestnicy poznają jej znaczenie w sprzedaży i obsłudze klienta oraz dowiedzą się, jakie kompetencje emocjonalne mogą wspierać ich w codziennej pracy
Moduł 2 - Diagnoza inteligencji emocjonalnej
- Wykonanie testu IE, interpretacja wyników (grupowo).
- Wpływ wyników na pracę handlowca - mocne strony i wyzwania.
- Refleksja nad własnymi reakcjami emocjonalnymi.
Zajęcia mają charakter warsztatowy i oparte są na praktycznej analizie wyników testu IE. Uczestnicy odkryją swoje mocne strony, zidentyfikują obszary wymagające rozwoju i nauczą się lepiej rozumieć własne reakcje emocjonalne w sytuacjach zawodowych.
Moduł 3 - Samoświadomość i przekonania w sprzedaży
- Rozpoznawanie emocji i ich źródeł.
- Diagnoza własnych przekonań nt. sprzedaży i klientów.
- Ćwiczenia: dziennik emocji, analiza wyzwań w kontakcie z klientem.
Zajęcia skupiają się na pracy własnej uczestników. Dzięki ćwiczeniom i refleksji nad emocjami oraz przekonaniami związanymi ze sprzedażą, uczestnicy nauczą się świadomie rozpoznawać czynniki wpływające na ich zachowanie w kontakcie z klientem.
Moduł 4 - Empatyczne słuchanie i rozpoznawanie potrzeb klienta
- Czym jest empatia i jak ją rozwijać?
- Ćwiczenia aktywnego słuchania.
- Jak zbudować relację z klientem opartą na zaufaniu i zrozumieniu?
- Tworzenie mapy empatii klienta - praca w podgrupach.
- Rozpoznawanie typów klientów i dopasowanie przekazu.
Zajęcia są praktyczne i oparte na ćwiczeniach komunikacyjnych. Uczestnicy rozwiną umiejętność empatycznego słuchania, nauczą się trafniej rozpoznawać potrzeby klientów oraz budować relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu.
Moduł 5 - Regulacja emocji i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Techniki radzenia sobie z napięciem i stresem.
- Kontrola emocji w sytuacjach odmowy, reklamacji, presji sprzedażowej.
- Model działania w sytuacji konfliktu - ćwiczenia praktyczne.
Zajęcia mają charakter treningu umiejętności. Uczestnicy poznają techniki radzenia sobie ze stresem, nauczą się panować nad emocjami w sytuacjach konfliktowych i będą ćwiczyć konstruktywne sposoby reagowania na trudne zachowania klientów.
Moduł 6 - Asertywność w sprzedaży
- Różnica między asertywnością a agresją lub uległością.
- Komunikaty „JA”, obrona granic, mówienie „nie” klientowi.
- Symulacje rozmów sprzedażowych z zastosowaniem IE i asertywności.
Zajęcia oparte są na symulacjach rozmów i ćwiczeniach komunikacyjnych. Uczestnicy przećwiczą techniki asertywnego wyrażania swoich potrzeb, stawiania granic oraz mówienia „nie” klientowi w sposób profesjonalny i budujący relację.
Moduł 7 - Motywacja wewnętrzna i plan rozwoju
- Identyfikacja indywidualnych źródeł motywacji.
- Rola automotywacji i samodyscypliny w sprzedaży.
- Budowanie indywidualnego planu rozwoju (cel – działanie – nawyk).
Zajęcia są nastawione na wymianę doświadczeń. Uczestnicy wyjdą z modułu z konkretnymi pomysłami na to, jak utrzymać motywację - swoją i zespołu - w codziennej pracy, także wtedy, gdy pojawiają się wyzwania.
Zajęcia mają formę interaktywnych warsztatów, w których teoria łączy się z praktyką. Uczestnicy krok po kroku nauczą się rozpoznawać własne emocje, lepiej zrozumieją potrzeby klientów i dowiedzą się jak świadomie reagować w trudnych sytuacjach. Po zakończeniu modułów wyjdą z konkretnymi narzędziami i strategiami wspierającymi sprzedaż, budowanie relacji oraz rozwój osobisty i zawodowy.
Forma realizacji szkolenia
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, za pomocą platformy Zoom. Uczestnicy mogą brać udział w zajęciach z dowolnego miejsca, oszczędzając czas i koszty związane z dojazdami. Interaktywne sesje wideo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia w podgrupach oraz chat umożliwiają aktywną wymianę doświadczeń i bieżącą komunikację z trenerem oraz innymi uczestnikami.
Godziny realizacji szkolenia
Szkolenie obejmuje 14 godzin dydaktycznych, realizowanych w ciągu dwóch dni (po 7 godzin dziennie). W tym czasie uwzględnione są przerwy:
- przerwa kawowa – 15 minut,
- przerwa obiadowa – 30 minut (każdego dnia).
Harmonogram szkolenia
Szkolenie realizowane jest w trybie dziennym w godzinach 9:00-16:00, z przerwą kawową i obiadową. Istnieje możliwość dostosowania szczegółowego harmonogramu do potrzeb uczestników - tak, aby zapewnić jak największy komfort nauki i aktywnego udziału.
Metody pracy
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z naciskiem na aktywne ćwiczenia, pracę w grupach, dyskusje na żywo i symulacje sytuacji sprzedażowych. W trakcie szkolenia wykorzystywane są również narzędzia multimedialne i współdzielenie ekranu, co ułatwia praktyczne stosowanie omawianych koncepcji.
Dostępność szkolenia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników w obsłudze platformy szkoleniowej oraz dostępie do materiałów. Szkolenie prowadzone jest w elastycznej formie, z możliwością dostosowania tempa pracy. Organizowane są także sesje pytań i odpowiedzi (Q&A), w których uczestnicy mogą zadawać pytania ustnie lub na czacie - co jest szczególnie pomocne dla osób mających trudności z komunikacją werbalną.
Doświadczeni prowadzący
Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i rozwijaniu kompetencji miękkich. Uczestnicy otrzymują nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia i wskazówki, które mogą wykorzystać w swojej codziennej pracy.
Certyfikat ukończenia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający udział w kursie, wydany na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 2175).
Weryfikacja efektów uczenia się
Weryfikacja efektów uczenia się odbywa się poprzez aktywny udział uczestników w ćwiczeniach warsztatowych, analizę studiów przypadków, krótkie symulacje rozmów sprzedażowych oraz refleksję własną. Dzięki temu możliwa jest ocena, czy uczestnicy potrafią wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w praktyce zawodowej.
Adresaci szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działu sprzedaży – zarówno początkujących, jak i doświadczonych handlowców – którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność dzięki rozwijaniu inteligencji emocjonalnej i umiejętności komunikacyjnych. Uczestnicy nauczą się lepiej rozpoznawać emocje własne i klientów, reagować w trudnych sytuacjach oraz budować trwałe relacje oparte na zaufaniu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Otwarcie szkolenia, przedstawienie celów. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej (IE) w kontekście sprzedaży. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Znaczenie emocji w relacjach sprzedażowych – jak wpływają na decyzje i działania. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa kawowa. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Diagnoza IE – test kompetencji emocjonalnych (samoświadomość, kontrola, empatia). | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Analiza wyników testu – interpretacja, co wynik mówi o mojej pracy jako handlowca. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Samoświadomość emocjonalna – ćwiczenia: rozpoznawanie i nazywanie emocji. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Jak przekonania wpływają na emocje – praca z ograniczającymi schematami. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Podsumowanie dnia – wnioski, zadanie pre-work. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Wprowadzenie do dnia, refleksja z pre-worku, przypomnienie kluczowych zagadnień. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Empatia w sprzedaży – aktywne i uważne słuchanie klienta, rozpoznawanie potrzeb. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Mapa empatii klienta – opracowanie mapy dla 3–4 grup klientów. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Przerwa kawowa. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Samoregulacja emocji – techniki radzenia sobie z trudnym klientem i stresem. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zarządzanie emocjami po porażce sprzedażowej – jak wrócić do motywacji i działania. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Umiejętności społeczne i komunikacja asertywna – ćwiczenia rozmów z klientem. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Motywacja wewnętrzna – co mnie napędza i jak rozwijać trwałe zaangażowanie. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie. Zamknięcie szkolenia - podsumowanie, zadanie post-work. | Prowadzący Karolina Śliwińska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 952,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 210,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 171,43 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Śliwińska
W trakcie prowadzonych zajęć na sali szkoleniowej jej celem jest przekazanie rzetelnej wiedzy dotyczącej praktycznego zastosowania psychologii w codziennej pracy przy wykorzystaniu naukowo zweryfikowanych metod diagnostycznych do oceny potencjału/kompetencji uczestników.
Certyfikowany trener biznesu oraz konsultant narzędzi diagnostycznych DISC3 Trainer&FacylitatorDISC/TEAMS/VALUES i BAI (styl komunikacji, role zespołowe, wartości, wewnętrzne motywacje) oraz narzędzia do pomiaru odporności psychicznej MTQ48plus.
Jest czynnym mediatorem wpisanym na listę mediatorów sądowych. Aktualnie zdobywa uprawnienia psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego.
Wykładowca akademicki na Uniwersytecie SWPS na kierunkach psychologia sprzedaży, psychologia społeczna.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazywane uczestnikowi w trakcie usługi
- Raport z diagnozy inteligencji emocjonalnej (IE)
- Indywidualny wynik testu z interpretacją pięciu kluczowych obszarów IE: samoświadomość, samoregulacja, empatia, motywacja, umiejętności społeczne.
- Komentarz dotyczący wpływu wyniku na styl pracy w sprzedaży i relacje z klientami.
- Wskazówki rozwojowe do dalszej pracy.
- Zeszyt ćwiczeń uczestnika
- Zadania i arkusze pracy wykorzystywane podczas szkolenia (refleksja, obserwacja emocji, analiza sytuacji sprzedażowych).
- Miejsce na notatki z omawianych modeli i koncepcji (np. model 4 uszu von Thuna, mapa empatii).
- Przykładowe scenariusze rozmów z klientami.
- Szablon „Mapa empatii klienta”
- Arkusz służący do identyfikowania potrzeb i oczekiwań różnych typów klientów.
- Pomocne narzędzie do pracy indywidualnej i zespołowej w procesie sprzedaży.
- Checklisty i modele pomocnicze
- Lista emocji i objawów stresu (pomaga rozpoznawać reakcje w czasie rzeczywistym).
- Schematy stylów reakcji emocjonalnych (przykłady „trudnych klientów” i możliwych odpowiedzi).
- Wzory komunikatów asertywnych i empatycznych.
- Arkusz planowania rozwoju osobistego
- Narzędzie do sformułowania indywidualnych celów rozwojowych i wdrożenia zmian po szkoleniu.
- Obejmuje refleksję nad źródłami motywacji oraz działania do wdrożenia po powrocie do pracy.
- Zadanie post-work (opcjonalne)
- Instrukcja i arkusz do indywidualnej analizy sytuacji sprzedażowej po zakończeniu szkolenia.
- Ma na celu utrwalenie wiedzy i przeniesienie jej do praktyki zawodowej.
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Imienny dokument potwierdzający udział, zakres tematyczny i liczbę godzin szkolenia.
Informacje dodatkowe
Godziny realizacji szkolenia
Szkolenie obejmuje 14 godzin dydaktycznych, realizowanych w ciągu dwóch dni (po 7 godzin dziennie). W tym czasie uwzględnione są przerwy:
- przerwa kawowa – 15 minut,
- przerwa obiadowa – 30 minut (każdego dnia).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma szkoleniowa
- Preferowana: Zoom, alternatywnie: MS Teams lub Google Meet
- Organizator zapewnia link i dostęp z wyprzedzeniem (minimum 48 h przed szkoleniem)
2. Wymagania sprzętowe uczestnika
- Komputer lub laptop z kamerą, mikrofonem i głośnikiem (smartfon niewystarczający do pełnego udziału)
- Stabilne łącze internetowe (min. 10 Mb/s)
- Słuchawki z mikrofonem – zalecane dla lepszej jakości dźwięku i komfortu
3. Otoczenie i organizacja pracy
- Ciche, spokojne miejsce do uczestnictwa bez zakłóceń
- Możliwość uczestniczenia z włączoną kamerą (wymagane do ćwiczeń interpersonalnych)
- Dostęp do wydrukowanych materiałów (jeśli wysłane wcześniej) lub drugiego ekranu do ich podglądu w PDF
4. Materiały szkoleniowe
- Wysyłane mailowo min. 2 dni przed szkoleniem w wersji PDF (Workbook, testy, karty ćwiczeń)
- Opcjonalnie: organizator może wysłać wersję drukowaną, jeśli uzgodnione wcześniej