Zarzadzanie zespołem handlowym. Rekrutacja i on boarding. Szkolenie menedżerskie. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Zarzadzanie zespołem handlowym. Rekrutacja i on boarding. Szkolenie menedżerskie. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do
- Menedżerów zespołów sprzedażowych – osób odpowiedzialnych za wyniki handlowe, zarządzanie zespołem i rozwój pracowników.
- Kierowników regionalnych i dyrektorów sprzedaży – którzy nadzorują większe struktury sprzedażowe i prowadzą procesy rekrutacyjne.
- Liderów zespołów handlowych – pełniących funkcje koordynacyjne i wspierających wdrażanie nowych pracowników.
- Specjalistów HR współpracujących z działem sprzedaży – odpowiedzialnych za rekrutację, onboarding i rozwój handlowców.
- Osób przygotowujących się do roli menedżera sprzedaży – które chcą zdobyć praktyczne kompetencje w zakresie zarządzania zespołem i rekrutacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do:-Skutecznego zarządzania zespołem handlowym w oparciu o cele sprzedażowe firmy.
-Doboru odpowiednich kandydatów do zespołu sprzedażowego poprzez efektywny proces rekrutacji.
-Projektowania działań onboardingowych i rozwojowych dla nowych handlowców.
-Stosowania narzędzi motywacyjnych i komunikacyjnych w pracy zespołowej.
-Wdrażania strategii retencji i rozwoju zespołu sprzedażowego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje lidera sprzedaży | Kryteria weryfikacji Wskazuje i dopasowuje opisy kluczowych kompetencji lidera sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy opis wymagań rekrutacyjnych i profil stanowiska handlowca | Kryteria weryfikacji Wskazuje wymagania na stanowisku handlowca (posiadane umiejętności, doświadczenie) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wskazuje metody skutecznej rekrutacji | Kryteria weryfikacji Dobiera metody odpowiadające skutecznej ocenie procesu rekrutacji i wyboru kandydata | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Stosuje on boarding handlowca | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady wdrożenia handlowca na danym stanowisku | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykładowe elementy planu adaptacyjnego pracownika sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Monitoruje jakość rekrutacji | Kryteria weryfikacji Podaje przykład w jaki sposób analizuje przebieg rekrutacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia na podstawie czego podejmuje decyzje o wyborze kandydata | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia rekrutacyjne | Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia rekrutacyjne stosowane do rekrutacji na stanowiska handlowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wykorzystanie wybranych narzędzi rekrutacyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
W procesie szkoleniowym będzie brała udział grupa maksymalnie do 8 osób. Jedna godzina trwa 60 minut i jest godziną zegarową.
Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie obejmuje 18 godzin zegarowych i składa się z części teoretycznej 7,5 godzin (w oparciu o prezentację multimedialną)
i praktycznej w liczbie 9 godzin tj. samodzielne wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestnikowi przed szkoleniem w wersji edytowalnej elektronicznie (mailowo) oraz pozostałych materiałów przekazywanych podczas trwania szkolenia (case study, zadania, testy etc).
oraz przerw w liczbie 1 godz i walidacji 0,5 godziny.
Uczestnicy przed szkoleniem dokonuje samooceny posiadanych kompetencji z zakresu usługi szkoleniowej, może zasięgnąć wiedzy z ogólnodostępnych źródeł m in. w internecie przed rozpoczęciem usługi dzięki temu uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem przygotowania się i lepszego przyswojenia programu szkoleń.
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna
- praca zespołowa – zadania w grupach, case study, zadania
- Ćwiczenia indywidualne - case study
- Dyskusje – wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja. Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera.
Program szkolenia:
- Projektowanie roli menedżera w zespole handlowym
- Identyfikacja kompetencji lidera sprzedaży
- Analiza stylów zarządzania zespołem
- Stosowanie narzędzi motywacyjnych
- Projektowanie modelu komunikacji w zespole
- Projektowanie profilu idealnego handlowca
- Wdrażanie systemu feedbacku i ocen okresowych
- Tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego
- Analiza CV i profili kandydatów
- Projektowanie zadań rekrutacyjnych. Prezentacja i rozmowy na żywo
- Onboarding – projektowanie planu wdrożenia handlowca. Ocena kandydatów na podstawie wyników
- Analiza czynników retencji handlowców. Projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji
- Strategia utrzymania talentów
- Walidacja
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz wywiad swobodny.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz udzielonych właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw) Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest wywiad swobodny - trwający 15 minut polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez uczestnika odpowiedzi sprawdzając tym samym efekty uczenia się.
Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się .
Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny). Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Projektowanie roli menedżera w zespole handlowym | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Identyfikacja kompetencji lidera sprzedaży | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Analiza stylów zarządzania zespołem | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Stosowanie narzędzi motywacyjnych | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Projektowanie modelu komunikacji w zespole. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Projektowanie profilu idealnego handlowca | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Wdrażanie systemu feedbacku i ocen okresowych | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Tworzenie ogłoszenia rekrutacyjnego | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Analiza CV i profili kandydatów | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Projektowanie zadań rekrutacyjnych. Prezentacja i rozmowy na żywo. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 przerwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Onboarding. Projektowanie planu wdrożenia handlowca. Ocena kandydatów na podstawie wyników. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Analiza czynników retencji handlowców. Projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Strategia utrzymania talentów. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 188,89 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 188,89 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają Work book w formie edytowalnej przesłany elektronicznie (mailowo) oraz pozostałe materiały przekazywane będą podczas trwania szkolenia (case study, zadania, test, etc).
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestnika.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera .
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna
- praca zespołowa – zadania w grupach, case study, zadania
- Ćwiczenia indywidualne - case study
- Dyskusje – wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia. Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz wywiad swobodny.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz udzielonych właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw) Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest wywiad swobodny - trwający 15 minut polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez uczestnika odpowiedzi sprawdzając tym samym efekty uczenia się.
Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się .
Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny). Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Po zakończeniu usługi uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej 80%.
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistej.
2.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika raportem uczestnictwa wygenerowanym z platformy Teams.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na ewentualne utrwalenie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli.
6.Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);. D
ostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT. Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W czasie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub innego sprzętu przenośnego z dostępem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo.
Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie zajęć w grupie.
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi: Microsoft Teams uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępnia link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania. Linki znajdują się w karcie usługi.
Dostawca dodatkowo udostępni linki na 1dzień przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osóbze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.