Szkolenie pt. Kompetencje relacyjne i komunikacyjne w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
Szkolenie pt. Kompetencje relacyjne i komunikacyjne w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników, specjalistów i menedżerów mikro, małych i średnich firm, którzy chcą rozwijać umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz relacji wewnątrz zespołu. Uczestnikami mogą być osoby odpowiedzialne za komunikację z klientami (sprzedaż, wsparcie, recepcja), liderzy zespołów, a także pracodawcy zainteresowani poprawą kultury organizacyjnej i satysfakcji z pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego budowania relacji w miejscu pracy, zarówno w kontaktach zklientami (w tym trudnymi), jak i wewnątrz zespołu. Uczestnicy rozwiną umiejętności komunikacyjne, poznają swoje indywidualne predyspozycje i talenty (w oparciu o test Gallupa), nauczą się rozpoznawać potrzeby współpracowników oraz klientów, co przełoży się na lepszą atmosferę pracy i skuteczność działań w organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna swoje dominujące talentyw ujęciu metodologii CliftonStrengths (test Gallupa) oraz potrafi wskazać ich wpływ na komunikację i współpracę w zespole | Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje wyniki testuGallupa, potrafi omówić swoje mocne strony oraz ich znaczenie dla relacji zawodowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady skutecznej iasertywnej komunikacji interpersonalnej w środowisku pracy, w tym w sytuacjach konfliktowych i relacjach hierarchicznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dobrać adekwatnetechniki komunikacyjne do sytuacji zawodowej oraz skutecznie rozpoznawać i nazywać bariery komunikacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady profesjonalnejobsługi klienta bezpośrednio i telefonicznie, w tym w sytuacjach trudnych, i potrafi je zastosować w praktyce | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie reaguje na trudnezachowania klientów, rozpoznaje ich potrzeby i stosuje odpowiednie techniki komunikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania: 22 godzin dydaktycznych (16,5 godz. zegarowych)
Liczba dni: 2
Forma realizacji: mieszana (stacjonarna i zdalna w czasie rzeczywistym), proporcja ustalana z klientem, wg planu 20 godzin stacjonarnie, 2 godziny on-line (test gallupa i test końcowy on-line)
Test końcowy: 1 godzina online – test teoretyczny (z automatyczną oceną)
Przerwy: 15 minut co 2 godziny dydaktyczne; przerwa obiadowa 30 minut przy dniu z min. 6 godz. zajęć
Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy
- Wprowadzenie do rozwoju osobistego i komunikacji interpersonalnej
- Test Gallupa – znaczenie talentów w kontekście pracy i zespołu Interpretacja wyników testu – samoświadomość i styl współpracy
- Komunikacja oparta na szacunku i zaufaniu w środowisku zawodowym
- Budowanie relacji w zespole: pracownik–pracownik i pracownik–pracodawca
- Wprowadzenie do badania zadowolenia z pracy – miniwywiady
Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności
- Podstawy efektywnej obsługi klienta – bezpośrednia i telefoniczna
- Rozpoznawanie trudnych sytuacji i typów klientów
- Techniki działania w sytuacjach wymagających
- Scenki sytuacyjne i symulacje rozmów z klientem Integracja wiedzy: jak moje talenty wspierają obsługę klienta
- Test końcowy online samosprawdzający (zdalnie)
Szkolenie ma charakter interaktywny i praktyczny – obejmuje prezentacje, ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizę wyników testu Gallupa, dyskusje moderowane oraz scenki sytuacyjne związane z obsługą klienta i relacjami w pracy. Uczestnicy uczą się przez działanie i samoobserwację w kontekście zawodowym
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy (test on-line) | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Rozwój osobisty i relacje w miejscu pracy | Prowadzący Grzegorz Chołuj | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Przerwa | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Przerwa | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Przerwa | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Obsługa klienta i zastosowanie umiejętności (test on-line) | Prowadzący Marcin Ruta | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 104,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 232,02 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 188,64 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Ruta
Grzegorz Chołuj
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu relacji zespołowych, rozwoju osobistego, pracy z talentami (m.in. na podstawie testu Gallupa), budowania zaufania oraz radzenia sobie ze stresem i napięciem w organizacjach. Jako psychoterapeuta i trener potrafi trafnie rozpoznać dynamikę zespołu i wspierać uczestników w doskonaleniu kompetencji społecznych i komunikacyjnych. Łączy doświadczenie psychologiczne i artystyczne – jest także aktorem dramatycznym i certyfikowanym trenerem REFA Wielkopolska.
Jego podejście oparte jest na uważności, pracy na zasobach i szacunku do indywidualnych stylów działania, co szczególnie dobrze sprawdza się w tematyce samoświadomości, budowania relacji i komunikacji w organizacjach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna typu Power Point omawiająca treści wynikające z programu zajęć
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app
Aby wziąć udział w szkoleniu online, uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem, tabletem lub telefonem z dostępem do stabilnego łącza internetowego (zalecana minimalna prędkość: pobieranie – 10 Mb/s, wysyłanie – 5 Mb/s) oraz bez aktywnych blokad sieciowych.
Minimalne wymagania techniczne – Microsoft Teams
Telefony i tablety z systemem Android
Microsoft Teams (wersja bezpłatna) współpracuje z urządzeniami działającymi na jednej z czterech ostatnich głównych wersji systemu Android. Starsze wersje mogą nie być już obsługiwane i nie gwarantują poprawnego działania aplikacji.
Urządzenia z systemem iOS (iPhone, iPad, iPod Touch)
Microsoft Teams (wersja bezpłatna) współdziała z urządzeniami z dwiema ostatnimi głównymi wersjami systemu iOS. Zaleca się aktualizację do najnowszej wersji w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności.
Wersja desktopowa – Windows (Nowy Teams dla komputerów z systemem Windows)
- Procesor: co najmniej 1.1 GHz (dwurdzeniowy lub szybszy); dla procesorów Intel należy uwzględnić maksymalną częstotliwość Turbo Boost.
- Pamięć RAM: minimum 4 GB.
- Dysk twardy: co najmniej 3 GB wolnego miejsca.
- Wyświetlacz: rozdzielczość minimum 1024 × 768 pikseli.
- Grafika: DirectX 9 lub nowszy; WDDM 2.0 (Windows 10) lub wyższy.
- System operacyjny: Windows 10 w wersji 10.0.19041 lub nowszej (z wyłączeniem wersji Windows LTSC, które nie są obsługiwane przez klienta Teams).
- WebView2: zalecana najnowsza wersja.
- Urządzenia wejścia/wyjścia: standardowa kamera USB 2.0, mikrofon i głośniki (lub zestaw słuchawkowy).
Wersja desktopowa – macOS
- Procesor: dwurdzeniowy.
- Pamięć RAM: minimum 4 GB.
- Dysk twardy: co najmniej 1,5 GB wolnego miejsca.
- Wyświetlacz: rozdzielczość minimum 1200 × 800 pikseli.
- System operacyjny: jedna z trzech ostatnich wersji systemu macOS. Zaleca się aktualizację do najnowszej dostępnej wersji.
- WebView2: zalecana aktualna wersja.
- Urządzenia wejścia/wyjścia: kompatybilna kamera internetowa, mikrofon i głośniki lub zestaw słuchawkowy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi