Facebook Ads – poziom podstawowy. Szkolenie.
Facebook Ads – poziom podstawowy. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Kierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie marki swojej i swojej firmy oraz sprzedaż swoich produktów/usług w social mediach z wykorzystaniem płatnej reklamy na Facebooku.
- pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów/usług online,
- osób chcących poznać sposoby pozyskiwania klientów z wykorzystaniem płatnych zasięgów Facebooka,
- osób powracających na rynek pracy, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności przydatne na stanowiskach pracy związanych z obsługą social mediów i sprzedażą online,
- wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu budowania marki i rozpoznawalności biznesu z pomocą systemu Facebook Ads,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój” realizowanego przez WUP Toruń,
- uczestników projektu ,,Małopolski pociąg do kariery - sezon 1” oraz ,,Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanego przez WUP Kraków.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego ustawienia płatnej reklamy na Facebooku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się określa strukturę i mechanizmy działania systemu reklamowego Facebooka, | Kryteria weryfikacji opisuje różnice pomiędzy kampanią, zestawem reklam a reklamą, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa funkcje i zastosowania podstawowych celów reklamowych dostępnych w Menedżerze Reklam, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się tworzy prostą kampanię reklamową w Menedżerze Reklam, | Kryteria weryfikacji określa jak tworzyć zestaw reklam z uwzględnieniem targetowania, budżetu i umiejscowienia, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje jakie jest odpowiednie CTA dostosowane do celu kampanii, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się opisuje wpływ znaczenia analizy wyników | Kryteria weryfikacji opisuje podstawowe wskaźniki efektywności reklamy, takie jak koszt wyniku, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa znaczenie wskaźników CPM i CTR w kontekście oceny skuteczności kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie marki swojej i swojej firmy oraz sprzedaż swoich produktów/usług w social mediach z wykorzystaniem płatnej reklamy na Facebooku.
- pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów/usług online,
- osób chcących poznać sposoby pozyskiwania klientów z wykorzystaniem płatnych zasięgów Facebooka,
- osób powracających na rynek pracy, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności przydatne na stanowiskach pracy związanych z obsługą social mediów i sprzedażą online,
- wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu budowania marki i rozpoznawalności biznesu z pomocą systemu Facebook Ads,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój” realizowanego przez WUP Toruń,
- uczestników projektu ,,Małopolski pociąg do kariery - sezon 1” oraz ,,Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanego przez WUP Kraków.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania. Jeśli uczestnicy posiadają konto na platformie Facebook i chcą wykonywać na nim ćwiczenia, proszeni są o posiadanie w trakcie szkolenia hasła dostępowego do swojego konta.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min.. W trakcie zajęć przewidziano 15 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5.Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test teoretyczny zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru z automatycznym generowaniem i udostępnianiem wyników.
Ramowy program usługi:
Moduł 1
- Facebook Ads – wprowadzenie
- Co można reklamować, a czego nie? Zasady Meta
- Reklamy szczególnej kategorii
- Konto reklamowe – jak je założyć i skonfigurować poprawnie
- Struktura reklamy
- Cele reklamowe
Moduł 2
- Tworzymy pierwszą kampanię – krok po kroku
- Analiza wyników reklamy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 WPROWADZENIE FACEBOOK ADS. Rozmowa na żywo,chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 TWORZENIE ATRAKCYJNEJ KAMPANII I ANALIZA WYNIKÓW REKLAMY. Rozmowa na żywo, chat,współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 TWORZENIE ATRAKCYJNEJ KAMPANII I ANALIZA WYNIKÓW REKLAMY. CD. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 02:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Test walidujący on-line i udostępnienie wyników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 630,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 630,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Bogielczyk
Autorka kilkunastu szkoleń, e-booków i kursów online "1000 followersów w 30 dni", „Strategia sprzedaży na Instagramie”. W pracy z klientami dowodzi, że każda zmiana zaczyna się w głowie i zależy tylko i wyłącznie od nas! Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną fi rmę. Inspiruje i mobilizuje do działania! Ciepła i serdeczna. Uwielbia swoją pracę! Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Facebooku https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,
Instagramie https://www.instagram.com/joannabogielczyk/
TikToku https://www.tiktok.com/@joannabogielczyk
i blogu www.joannabogielczyk.pl/blog
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
- Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
- W przypadku występowania szczególnych potrzeb związanych z zapewnieniem dostępności do usługi rozwojowej zapraszamy do kontaktu.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.