Kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2+ - 51 godzin w formie stacjonarnej
Kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2+ - 51 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego na poziomie A2+.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi51
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ogólny j.angielskiego na poziomie A2+ ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji z wykorzystaniem podstawowego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Opisywanie codziennych czynności i rutyn z użyciem właściwych czasowników i wyrażeń.• Wyrażanie uczuć i emocji w kontekście codziennych aktywności. • Rozpoznawanie i nazywanie zwierząt oraz opisywanie działań związanych z ich ratowaniem. • Opisywanie doświadczeń podróżniczych z użyciem odpowiedniego słownictwa. • Opisywanie przedmiotów szkolnych, gatunków programów telewizyjnych oraz wyjaśnianie zasad i instrukcji. • Opisywanie nowych doświadczeń, rekordów i jedzenia, stosując odpowiednie przymiotniki. | Kryteria weryfikacji • Opisuje codzienne czynności i rutyny z użyciem odpowiednich czasowników i wyrażeń.• Charakteryzuje uczucia i emocje w kontekście codziennych aktywności. • Rozpoznaje i nazywa różne zwierzęta oraz opisuje działania związane z ich ratowaniem. • Opisuje doświadczenia związane z podróżami, używając właściwego słownictwa. • Charakteryzuje przedmioty szkolne, gatunki programów telewizyjnych i wyjaśnia zasady oraz instrukcje. • Opisuje nowe doświadczenia, rekordy i jedzenie, stosując odpowiednie przymiotniki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Formułowanie pytań w czasie Present Simple oraz używanie formy czasownika + -ing.• Stosowanie czasu Past Simple oraz prawidłowe używanie rodzajnika określonego. • Używanie konstrukcji "have to", "don't have to", "can't" w czasie teraźniejszym oraz "had to", "didn't have to", "couldn't" w czasie przeszłym. • Stosowanie czasu Present Perfect oraz Past Simple do opisywania doświadczeń i przeszłych wydarzeń. | Kryteria weryfikacji • Tworzy pytania w czasie Present Simple oraz zdania z formą czasownika + -ing.• Stosuje Past Simple w zdaniach opisujących przeszłe wydarzenia oraz prawidłowe używa rodzajnika określonego. • Używa konstrukcji "have to", "don't have to", "can't" w zdaniach opisujących obowiązki i zakazy w czasie teraźniejszym oraz "had to", "didn't have to", "couldn't" w opisie przeszłych obowiązków i możliwości. • Tworzy zdania w czasie Present Perfect oraz Past Simple, poprawnie używając tych czasów do opisywania doświadczeń i przeszłych wydarzeń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Opisuje tematy związane z pieniędzmi, wartością, ruchem slow oraz przedmiotami codziennego użytku.• Używa słownictwa dotyczącego sportu, stresu, zdrowia i chorób w kontekście rozmów o codziennym życiu. • Opisuje aktywności związane z wyjściem na miasto, jedzeniem na wynos, wystawami oraz wykorzystuje odpowiednie słownictwo w kontekście różnych form spędzania czasu. • Używa słownictwa związanego z technologią, marzeniami oraz problemami środowiskowymi do opisu przyszłych wydarzeń i planów. | Kryteria weryfikacji • Stosuje słownictwo związane z pieniędzmi, wartością, ruchem slow oraz przedmiotami codziennego użytku w opisach i dialogach.• Używa słownictwa dotyczącego sportu, stresu, zdrowia i chorób w rozmowach o codziennym życiu oraz pisemnych zadaniach. • Używa słownictwa związanego z wyjściem na miasto, jedzeniem na wynos, wystawami oraz różnymi formami spędzania czasu. • Stosuje słownictwo dotyczące technologii, marzeń oraz problemów środowiskowych w opisach przyszłych wydarzeń i planów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Formułuje poprawne zdania z zaimkami (whose, this/that, there/then), stosując rzeczowniki policzalne i niepoliczalne oraz porównania.• Stosuje przysłówki częstotliwości i sposobu w zdaniach, używając czasu Present Perfect Simple. • Formułuje poprawne zdania z Present Continuous do wyrażania przyszłych planów oraz używa zaimków nieokreślonych. • Tworzy zdania w czasie Future Simple (will) oraz z pierwszym określnikiem warunkowym. | Kryteria weryfikacji • Formułuje zdania z użyciem zaimków (whose, this/that, there/then) oraz porównań, stosując właściwe struktury gramatyczne.• Używa przysłówków częstotliwości i sposobu w zdaniach, stosując Present Perfect Simple. • Tworzy zdania z Present Continuous do wyrażania przyszłych planów, używając zaimków nieokreślonych w odpowiednich kontekstach. • Formułuje zdania w czasie Future Simple (will) oraz zdania z pierwszym określnikiem warunkowym, zachowując poprawność gramatyczną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie A2+ - 56 godzin w formie zdalnej" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Dorośli i profesjonaliści: Osoby dorosłe, które chcą poprawić swoją znajomość języka angielskiego w celu zwiększenia swoich możliwości zawodowych, międzynarodowej komunikacji w pracy, czy też z powodów osobistych i kulturowych.
- Osoby przeprowadzające się za granicę: Osoby, które planują przeprowadzkę do krajów anglojęzycznych i potrzebują znajomości języka do codziennego życia, pracy lub nauki.
- Podróżnicy i entuzjaści kultury: Osoby interesujące się podróżami, kulturą anglojęzyczną, które potrzebują języka angielskiego do komunikacji podczas międzynarodowych podróży.
- Osoby przygotowujące się do międzynarodowych certyfikatów językowych: Osoby, które chcą zdobyć międzynarodowe certyfikaty takie jak TOEFL, IELTS czy Cambridge English Exams i potrzebują solidnych podstaw gramatycznych oraz bogatego słownictwa.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem dyskusji, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma prowadzenia zajęć: stacjonarne z zastosowaniem podziału na podgrupy, dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach lekcyjnych - 45min, raz w tygodniu po dwie jednostki lekcyjne, bez przerwy.
Główne Cele Kursu:
- Rozwój Kompetencji Językowych:Zrozumienie i Produkcja Mówiona: Uczestnicy kursu mają nauczyć się płynnie i skutecznie komunikować w języku angielskim, zarówno w mowie jak i piśmie, co obejmuje zdolność do prowadzenia rozmów, dyskusji oraz prezentacji.
- Zrozumienie Tekstów Pisanych i Słuchanych: Kurs ma na celu rozwijanie umiejętności rozumienia angielskiego w formie pisemnej i słuchowej, w tym rozumienie artykułów, instrukcji, rozmów i prezentacji.
- Rozbudowa Słownictwa i Gramatyki:Uczestnicy kursu mają rozwinąć zrozumienie i umiejętność stosowania gramatyki angielskiej w różnorodnych kontekstach, od podstawowych do bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Rozbudowa słownictwa, aby uczestnicy mogli swobodnie poruszać się po tematach codziennych, zawodowych, jak również specjalistycznych.
- Praktyczne Zastosowanie Języka:Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do stosowania języka angielskiego w realnych sytuacjach, zarówno w życiu codziennym, jak i profesjonalnym.
- Uczestnicy mają nauczyć się radzić sobie w sytuacjach wymagających komunikacji międzynarodowej, np. w podróży, pracy czy podczas studiów.
- Kulturowe Zrozumienie:Kurs stawia za cel nie tylko nauczenie języka, ale również zrozumienie kultury krajów anglojęzycznych, co jest niezbędne do pełnego i efektywnego komunikowania się.
- Wprowadzenie elementów kulturowych ma pomóc uczestnikom w lepszym zrozumieniu kontekstu językowego, zwyczajów i różnic kulturowych.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Program:
Unit 1: My Life
- Topics: Daily routines, personal information
- Grammar: Present simple questions, verb + -ing form
- Vocabulary: Common verbs, everyday activities, feelings
- Pronunciation: Intonation in questions, linking in speech
Unit 2: Help
- Topics: Animal rescues, travel mistakes
- Grammar: Past simple, definite article
- Vocabulary: Animals, actions, travel experiences
- Pronunciation: Weak forms of "was" and "were", strong and weak forms of "the"
Unit 3: Learn
- Topics: Education, TV shows, life hacks, school rules
- Grammar: Have to/don't have to/can't, had to/didn't have to/couldn't
- Vocabulary: School subjects, TV show genres, instructions, rules
- Pronunciation: Connected speech with "have to", intonation in short questions
Unit 4: Try This
- Topics: New experiences, world records, suggestions, food
- Grammar: Present perfect, past simple
- Vocabulary: Experiences, records, food, adjectives
- Pronunciation: Sentence stress, intonation to show interest
Unit 5: Things
- Topics: Money, slow movement, preferences, borrowing and lending
- Grammar: Pronouns (whose, this/that, there/then), countable and uncountable nouns, comparatives and superlatives
- Vocabulary: Money, value, slow movement, everyday objects
- Pronunciation: Sounds /s/ and /z/, phrasing
Unit 6: Exercise
- Topics: Sports, stress, health and illness
- Grammar: Adverbs of frequency and manner, present perfect simple
- Vocabulary: Sports, stress, health and illness
- Pronunciation: Sentence stress with adverbs, weak and strong forms of "have" and "has"
Unit 7: Out and About
- Topics: Future arrangements, takeaway food, exhibitions
- Grammar: Present continuous with future reference, indefinite pronouns (someone, nothing, anywhere, etc.), permission
- Vocabulary: Going out and staying in, eating out, containers, exhibitions
- Pronunciation: Linking /j/, /w/, and /r/, polite intonation when asking for permission
Unit 8: Tomorrow
- Topics: Future technology, hopes and dreams, environmental issues
- Grammar: Future simple (will), first conditional, noun suffixes
- Vocabulary: Technology, dreams, environment
- Pronunciation: Contractions ('ll and won't), linking in conditionals, intonation in question tags
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 998,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 998,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Kurs przeznaczony dla osób, które posiadają poziom języka angielskiego na poziomie A2.
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Kurs prowadzony z pomocą technik szybkiego zapamiętywania na bazie autorskich fiszek skojarzeniowo-graficznych ułatwiających zapamiętywanie słów w tempie nawet do 40 w ciągu godziny. Jest to jedyne tak obszerne rozwiązanie na polskim rynku.
Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego podmiotu tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb, uwzględniając indywidualne preferencje uczestników – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest ustalane indywidualnie i dopasowane do potrzeb uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.