TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZKOLENIE OTWARTE ONLINE
TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZKOLENIE OTWARTE ONLINE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Handlowcy, sprzedawcy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Umiejętność utrzymywania i pozyskiwania klientów oraz sprzedażyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porządkuje i uzupełnia wiedzę na temat najskuteczniejszych technik sprzedaży | Kryteria weryfikacji - stosuje metody pozyskiwania nowych klientów- buduje dobre pierwsze wrażenie w kontakcie z klientami - przeprowadza rozmowę handlowa wykorzystując pomocne schematy i techniki - atrakcyjnie prezentuje swoją firmę i jej ofertę - skutecznie nakłania klienta do podjęcia decyzji oraz pokonuje jego opór - przekonuje klienta do swoich propozycji cenowych - radzi sobie z wątpliwościami i obiekcjami klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Podniesienie poziomu sprzedaży.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie oparte jest o bogaty wybór zaawansowanych technik sprzedaży oraz wywierania wpływu.
- Jak pozyskiwać nowych klientów?
Znaczenie Twojej aktywności w sprzedaży
Metody pozyskiwania nowych klientów
Dlaczego Ci odmawiają?
Najlepsze sposoby reagowania na odmowę
Jak inicjować rozmowę i spotkanie z potencjalnym klientem, aby się wyróżnić?
Jak budować dobre pierwsze wrażenie?
Pokonywanie sekretariatu i docieranie do decydenta
A co jeśli klient współpracuje z konkurencją?
- Skuteczna rozmowa handlowa
Wzorcowa rozmowa handlowa - pomocny schemat i techniki
Metody kierowania rozmową handlową
Zbieranie informacji o potrzebach klienta i przełożenie tego na techniki sprzedaży
Strategie kupowania - potrzeby i wartości Twojego klienta a Twoja prezentacja
Tylko nie nudź! - atrakcyjna prezentacja Twojej firmy i oferty - najlepsze wzorce
- Narzędzia sprzedaży i techniki wpływu
Najlepsze techniki przekonywania
Jak zachęcić do kupna?
Jak nakłonić klienta do podjęcia decyzji oraz pokonać jego opór?
Jak odpowiadać na trudne pytania i zastrzeżenia?
Techniki wpływu na decyzje klienta
- Praca z ceną
Złoty środek na podanie ceny
Przekonywanie klienta do swojej propozycji cenowych
Jak nie dać rabatu?
Jak przyznać rabat klientowi?
- Jak zamknąć sprzedaż?
Co powinieneś zrobić wcześniej, aby klient przekonał się do Twojej oferty?
Jak nakłonić klienta do podjęcia decyzji?
Kiedy i jak? Wybór pomocnych technik
- Sytuacje trudne w sprzedaży
Obiekcje i wątpliwości klienta – sposoby radzenia sobie z trudnymi pytaniami
Techniki obrony ceny, rabatu
Przekazywanie klientowi negatywnych informacji
Twój case
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Szkolenie | Prowadzący Karolina Kowalska-Dziubek | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 848,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 690,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 169,74 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 138,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Kowalska-Dziubek
Ma duże doświadczenie w rekrutacji i w rozwoju zawodowym pracowników (m.in. projektowanie i prowadzenie sesji Assessment Centre i Development Centre dla działów handlowych).
Przez dziesięć lat była zawodowo związana z sektorem bankowym, gdzie zajmowała się sprzedażą, obsługą klienta, windykacjami oraz zarządzała zespołem sprzedażowym i trenerskim.
Ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Bankowość, Ubezpieczenia i Finanse Publiczne oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Personelem w Warszawskiej Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Zrealizowała szkolenia m.in. dla firm: SPYROSOFT SOLUTIONS, LAPP KABEL, BIMS PLUS, HYDROSOLAR, ONNINEN, ELMONTER OŚWIETLENIE, SCHRACK TECHNIK POLSKA, FORSEE POWER, ENDRESS+HAUSER, HALFEN PRODUKCJA, AIRPOL, KAPPAHL® POLSKA, LINCOLN ELECTRIC BESTER, VANTORO, KK ELECTRONIC POLSKA, TOŁPA, WEBER-HYDRAULIKA, GLOBALLOGIC, MILLENNIUM BANK, LUKAS BANK SA, CITIBANK.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają bogate materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Dokonanie przedpłaty na podstawie przesłanej FV pro forma.
Informacje dodatkowe
Cena obejmuje:
- przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 6 godzin zegarowych. Ostatnie 15 minut jest przeznaczone na walidację,
- bogate materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM.
Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do włączenia kamery oraz mikrofonu. Przy jednym stanowisku komputerowym może siedzieć tylko jedna osoba.
Szkolenie trwa 5 godzin zegarowych, w tym ostatnie 15 min jest przeznaczone na przeprowadzenie walidacji.