AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Kierunek - Rozwój)
AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials - kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem (Kierunek - Rozwój)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
- osoby chcące zapoznać się z pryncypiami, praktykami oraz procesem AgilePM oraz Scrum oraz ich przeznaczeniem,
- osoby znające Agile lub chcące zapoznać się z tym stylem pracy,
- kierownicy projektów lub osoby, które chcą nimi zostać,
- osoby, które chcą poznać receptę na efektywne połączenie ładu projektowego oferowanego przez AgilePM ze zwinnym podejściem do wytwarzania produktów,
- inni członkowie zespołów wytwórczych z uwzględnieniem Product Ownerów, Scrum Masterów czy Developerów,
- Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie do pełnienia roli świadomego członka zespołu projektowego. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat pryncypiów i terminologii metodyki AgilePM® oraz umiejętność jej praktycznego zastosowania w zarządzaniu projektami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje fakty, w tym terminy, pojęcia, pryncypia AgilePM, praktyki, proces i obowiązki poszczególnych ról; | Kryteria weryfikacji Opisuje różnice między podejściem tradycyjnym a zwinnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pryncypia, proces i środowisko projektowe; | Kryteria weryfikacji Opisuje cel poszczególnych faz w cyklu życia projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obowiązki każdej z ról w projekcie; | Kryteria weryfikacji Definiuje odpowiedzialności w zespole projektowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia, jak powyższe elementy zastosować / wykorzystać w projekcie; | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje elementy projektu do właściwej potrzeby projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zależności pomiędzy poznanymi elementami; | Kryteria weryfikacji Przyporządkowuje elementy projektu do właściwej fazy cyklu życia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w praktyce korzyści płynące z metodyki AgilePM; | Kryteria weryfikacji Wymienia 3 argumenty za zastosowaniem metodyki w projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje produkty zgodnie z ich przeznaczeniem; | Kryteria weryfikacji Wybiera produkt adekwatny do czynności zarządzania projektem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje kontekst projektu niewielkiej skali i w środowisku komercyjnego klienta. | Kryteria weryfikacji Opisuje jak projektem funkcjonuje w komercyjnym środowisku klient - dostawca | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje w praktyce wiedzę z zakresu filozofii, pryncypiów, zmiennych projektowych w Agile, | Kryteria weryfikacji Wskazuje jaką wartość wnosi stosowanie każdej z zasad do projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje projekt zgodnie z podejściem Agile, | Kryteria weryfikacji Wskazuje jaką wartość wnosi stosowanie każdej z zasad do projektu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje priorytetyzację zadań oraz timeboxy, | Kryteria weryfikacji Stosuje priorytety MoSCoW adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje cykl życia projektu. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje cyklu życia adekwatnie do typu projektu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza projektem i procesami w projekcie. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje procesy adekwatnie do sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uzasadnia istotę realizowania projektów zgodnie z międzynarodowymi standardami oraz znaczenie terminologii i zasad metodyki AgilePM w pracy zawodowej. Pracuje w zespole podczas ćwiczeń opartych o case study | Kryteria weryfikacji Wspólnie dąży do celu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Planuje działania, skuteczne porozumiewa się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoAPMG International.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Dzięki szkoleniu uczestnik pozna fakty, w tym terminy, pojęcia, pryncypia AgilePM, praktyki, proces i obowiązki poszczególnych ról z zespołu projektowego, zrozumie zagadnienia związane z jakością oraz zarządzaniem ryzykiem w projekcie oraz zrozumie jak komunikują się role między sobą. Ponadto uczestnik będzie potrafił wyjaśnić, jak powyższe elementy zastosować / wykorzystać w praktyce oraz pozna korzyści z użycia zarówno Scruma jak i AgilePM. Dodatkowo, zdobędzie wiedzę na temat kontekstu projektu niewielkiej skali oraz w środowisku komercyjnego klienta.
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM).
Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min) a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
Usługa składa się w 10% z części praktycznej i w 90% z części teoretycznej.
Plan szkolenia:
Program szkolenia
DZIEŃ 1 – Scrum Essentials
Wstęp do Agile i Scruma
- Czym jest Agile?
- Manifest Zwinnego Rozwoju Oprogramowania
- 12 Pryncypiów Agile
Jak działa Scrum?
- Elementy frameworku Scrum
Scrum Team i jego Wartości
- Scrum Team i odpowiedzialności
- Sposoby opisania kompetencji i umiejętności
- 5 Wartości Scruma
Product Backlog
- Czym jest Artefakt?
- Historyjki Uzytkownika
- Przykładowe poziomy dekompozycji wymagań
Sprint i Sprint Planning
- Czym jest Sprint?
- Na jakie tematy odpowiada Sprint Planning?
Praca w Sprincie
- Czym jest Daily Scrum?
- Jak działa Definicja Ukończenia (DoD)?
Sprint Review i Sprint Retrospective
- Do czego służy Sprint Review?
- Co omawia się w trakcie Sprint Retrospective?
Doskonalenie Backlogu i Szacowanie
- Doskonalenie i porządkowanie Product Backlogu
- Rodzaje podejść do Szacowania
Empiryzm i koncepcja Lean
- Empiryzm i koncepcja Lean jako teoria Scruma
DZIEŃ 2 i 3 – AgilePM Foundation
Wprowadzenie
- Co to jest VUCA?
- Scrum – przypomnienie
- Zwinność w zarządzaniu projektami
- Iteracyjność i Przyrostowość
Podstawy AgilePM
- Podstawy koncepcji
- Cztery zmienne projektowe
- 8 Pryncypiów AgilePM
Ludzie i Interakcje
- Interesariusze
- Organizacja Projektu
- 9 Pryncypiów Zwinnego Przywództwa
- Perspektywy w zarządzania
- Wzorzec struktury wielozespołowej
- Perspektywa Analizy Biznesowej
- Wzorce struktury zespołu dla różnych typów projektu
Współpraca i Komunikacja
- Czy jest współpraca?
- Środowisko dla współpracy
- Korzyści ze współpracy
- Przywództwo oparte na współpracy
- Czym jest komunikacja?
- Skuteczna komunikacja w kontekście projektu
- Macierz Wpływu i Zainteresowania
- Przejrzystość Procesu i Postępów
Proces i cykl życia projektu
- Czym jest Increment?
- Proces AgilePM
- Konfigurowanie cyklu życia projektu
- Omówienie faz Procesu
Definiowanie i organizowanie wymagań
- Wyjaśnienie rodzajów backlogów
- Czym jest wymaganie?
- Historyjki Użytkownika i ich hierarchia
- Kryteria Akceptacji
- Model INVEST
Szacowanie i ustalanie priorytetów prac
- Szacowanie w świecie VUCA
- Szacowanie w cyklu życia projektu
- Priorytetyzacja MoSCoW
Planowanie i kontrola
- Koncepcje i horyzonty planowania
- Planowanie w cyklu życia projektu
- MoSCoW i planowanie
- Dostarczanie Przyrostowe i struktura Sprintu
- Koncepcje dotyczące kontroli
- Wykresy burn-down
Ład i Ryzyko – przedkładanie zwinności nad biurokrację
- Ład zwinny vs tradycyjny
- Ład finansowy i produkty zarządcze AgilePM
- Co to jest ryzyko?
- Kwestionariusz podejścia do projektu (PAQ)
Na początku pierwszego dnia kursu uczestnicy przystępują do wypełnienia pre testów, składających się z 10 pytań jednokrotnego wyboru. Ostatniego dnia kursu uczestnicy będą rozwiązywać analogiczne post testy. Wyniki uzyskane przez uczestników pokażą, czy w trakcie kursu ich wiedza poszerzyła się. Wyniki zostaną ponadto opracowane w raporcie - walidacja wewnętrzna. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie.
Wyniki uzyskane przez uczestników pokażą, czy w trakcie kursu ich wiedza poszerzyła się. Wyniki zostaną ponadto opracowane w raporcie sporządzonym przez trenera po kursie.
W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzony egzamin - AgilePM Foundation v3 - walidacja zewnętrzna.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami podczas kursu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Pre test. Wprowadzenie do szkolenia oraz do Scrum i Agile. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Jak działa Scrum? Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Scrum Team i jego wartości. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Product Backlog. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Sprint i Sprint Planning. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Praca w Sprincie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Sprint Review i Sprint Retrospective. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Doskonalenie Backlogu i Szacowanie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Empiryzm i koncepcja Lean. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Kolejne kroki i podsumowanie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Wprowadzenie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Podstawy AgilePM. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Ludzie i interakcje. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Współpraca i komunikacja. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Współpraca i komunikacja cd. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Proces i cykl życia projektu. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Definiowanie i organizowanie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Szacowanie i ustalanie priorytetów. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Planowanie i kontrola. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Ład. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Ryzyko i zwinność. Post test. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Przerwa. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szustkowski | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Egzamin AgilePM Foundation v3. Walidacja. TEST | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 95,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 95,22 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 920,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 920,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Szustkowski
Wieloletni członek Credit and Collection Forum globalnej grupy telekomunikacyjnej Vodafone.
Prowadził szereg projektów w zakresie rozwoju pracowników (np. wdrożył zarządzanie coachingowe w podległym zespole), optymalizacji kosztowej procesów, tworzenia rozwiązań technologicznych wspomagających realizacją nadzorowanych procesów oraz zapewnienia wysokiej jakości usług (np. wdrożenie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9000). Współtworzył pierwszą na polskim rynku połączoną ofertę usług telekomunikacyjnych i bankowych dla klientów Cyfrowego Polsatu.
Prowadzi szkolenia z zakresu metodyki PRINCE2, M_o_R i Change Management. Zainteresowany również problematyką zarządzania ryzykiem oraz zarządzaniem zmianą.
Absolwent Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów The Canadian Executive Master of Business Administration – CEMBA prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie i Université du Québec à Montréal.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa,
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czasie szkolenia przewidziane są przerwy. Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
Godziny usługi to godziny dydaktyczne (45 min.) oraz przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej).
Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu.
- Okres ważności aplikacji.
- Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.