AI w marketingu – sztuczna inteligencja w skutecznej promocji swojej marki i biznesu
AI w marketingu – sztuczna inteligencja w skutecznej promocji swojej marki i biznesu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo:
- przedsiębiorcy,
- marketerzy i specjaliści social media,
- osoby chcące wykorzystać AI w promocji i tworzeniu treści.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie możliwości AI w marketingu,nauka praktycznego wykorzystania narzędzi AI w tworzeniu treści i kampanii,
rozwój kompetencji w zakresie automatyzacji działań marketingowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie narzędzi AI do wykorzystania w marketingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna narzędzia AI do tworzenia treści, obrazów, dźwięku, video do promocji marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzenie kampanii promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Generacja pomysłów na kampaniępromocyjną i opracowanie harmonogramu publikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program i harmonogram:
Dzień 1 – AI w marketingu – podstawy
- Trendy i zastosowania AI w marketingu.
- Generowanie treści tekstowych (posty, artykuły, hasła reklamowe).
- Narzędzia graficzne.
- Generowanie i edycja krótkich wideo.
- Ćwiczenie: przygotowanie grafiki i wideo promocyjnego.
Dzień 2 – Automatyzacja i etyka AI w marketingu
- AI w analizie danych i targetowaniu reklam.
- Automatyzacja komunikacji (chatboty, personalizacja treści).
- Etyka i prawa autorskie w wykorzystaniu AI.
- Ćwiczenie: stworzenie kampanii contentowej z pomocą AI.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 280,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 280,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 190,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 190,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Sikorska
Ford Gołębiewski w Starogardzie oraz ELPIGAZ w Gdańsku. Dziennikarz w MEDIA SKOK w Gdyni.
Specjalista d.s. marketingu w instytucjach kultury. Swoją wiedzę przekazuję jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek, Zarządzanie
produktem, Fotografia. W tym obszarze posiadam 5-letnie doświadczenie i 750 h szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe - prezentacja w wersji elektronicznej.
Arkusze do zadań i ćwiczeń w wersji elektronicznej przesłane uczestnikom w wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia, w przypadku usług zdalnych co najmniej 2 dni przed
Obecność każdego uczestnika - wymagane 100% obecności.
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny, notebook lub telefon wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
- Monitor o rozdzielczości FullHD
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
ZOOM: Wymagania systemowe: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE) Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub: Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP System operacyjny: System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej. Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany