Angielski w pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1 (metoda komunikatywna). Usługa adresowana również do uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Angielski w pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1 (metoda komunikatywna). Usługa adresowana również do uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które opanowały język angielski na poziomie minimum A2 i chcą skutecznie podwyższyć swoje kompetencje komunikacyjne w języku angielskim, aby wykorzystywać je w miejscu pracy. Usługa adresowana również do uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi52
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do swobodnego posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 (CEFR) w życiu zawodowym podczas wykonywanej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant formułuje przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne w szerokim zakresie tematów biznesowych, bierze czynny udział w rozmowach biznesowych w języku angielskim, a także wyjaśnia swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań. Zna słownictwo specjalistyczne z branży, w której pracuje. Prezentuje rozwiązania i pomysły. Argumentuje. | Kryteria weryfikacji Kursant przedstawia siebie, swoje doświadczenie zawodowe, strukturę firmy, w której pracuje. Opisuje zadania i obowiązki w zakresie wykonywanej pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Kursant prowadzi symulowaną rozmowę telefoniczną, podczas której ustala szczegóły podróży służbowej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Bierze udział w symulowanej rozmowie kwalifikacyjnej przedstawiając swoje mocne strony. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Kursant używa struktur leksykalno-gramatycznych przewidzianych dla poziomu CEFR B1. | Kryteria weryfikacji Kursant posługuje się słownictwem, rozpoznaje czasy gramatyczne wymagane na poziomie B1 i prawidłowo je wykorzystuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Nawiązuje kontakty w języku angielskim i radzi sobie w większości sytuacji komunikacyjnych w środowisku anglojęzycznym. | Kryteria weryfikacji Kursant prowadzi dialogi w miejscu pracy: - small talk - przywitania oraz pożegnania - poznawanie nowych współpracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Głównym celem kursu jest osiągnięcie płynności językowej i możliwości swobodnego posługiwania się biznesowym, językiem angielskim na poziomie B1 w sytuacjach zawodowych.
Komunikacyjna metoda nauczania: Skupia się na praktycznym użyciu języka w codziennych sytuacjach związanych z pracą. Wykorzystywanie technik aktywizujących, takich jak: odgrywanie ról, gry językowe, projekty typu case study, technologia multimedialna, aby zaangażować ucznia w naukę. Metoda komunikacyjna oznacza równoległe doskonalenie czterech sprawności językowych: mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania ze zrozumieniem i pisania. Jednak głównym celem jest rozwijanie umiejętności komunikacji przez kursanta, tak, by był w stanie używać języka obcego odpowiednio do sytuacji i kontekstu na stanowisku pracy w swojej branży.
Program ramowy:
- Przedstawianie siebie i swojego doświadczenia zawodowego: Nauczysz się opowiadać o swoich obowiązkach w pracy oraz strukturze firmy.
- Komunikacja w miejscu pracy: Small talk, przywitania oraz pożegnania, poznawanie nowych ludzi, podstawowe reakcje językowe, wizyty w restauracji.
- Uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i rozmowach handlowych z partnerami anglojęzycznymi: Poznasz zwroty i wyrażenia przydatne podczas spotkań biznesowych oraz negocjacji.
- Rozmowy z klientem: Przećwiczysz przedstawianie oferty, rozwiązywanie reklamacji i inne sytuacje komunikacyjne z klientami.
- Prowadzenie prezentacji i telekonferencji z partnerami anglojęzycznymi: Nauczysz się skutecznie prezentować swoje pomysły lub produkty oraz przewodzić telekonferencjom.
- Przygotowanie do podróży służbowych w celu spotkań z partnerami anglojęzycznymi: Poznasz słownictwo związane z organizacją podróży i rezerwacją hoteli czy biletów lotniczych.
- Efektywna komunikacja w zespole: Przećwiczysz komunikację z koleżankami/kolegami z pracy oraz rozwiązywanie problemów w grupie.
- Komunikacja po pracy: restauracja, zwiedzanie itp.
- Struktury leksykalno-gramatyczne na poziomie B1
Wiedza - struktury leksykalno-gramatyczne wymagane na poziomie B1
Umiejętności - czytanie, słuchanie ze zrozumieniem, formułowanie wypowiedzi ustnej
Kompetencje społeczne - radzenie sobie w jęz. angielskim z rozmówcą w większości sytuacji komunikacyjnych
Godzina szkoleniowa to 45 minut. 52 godziny szkoleniowe to 39 godzin zegarowych. Brak przerw. Wszystkie godziny szkoleniowe stanowią praktyczną naukę języka.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe (teksty, ćwiczenia itp.) przygotowane przez osobę prowadzącą są zawarte w cenie usługi.
Warunki uczestnictwa
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik rozwiązuje test poziomujący. Obowiązuje podpisanie umowy.
Szkolenie odbywa się online wg harmonogramu ustalonego przed rozpoczęciem zajęć.
Na ostatnich zajęciach będzie przeprowadzona walidacja.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Podpisano umowę z WUP Szczecin.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się na platformie MS Teams. Wymagany jest dostęp do komputera/laptopa lub innego urządzenia z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem. Zalecane jest ściągnięcie aplikacji MS Teams (aplikacja bezpłatna). Warunki minimalne łącza internetowego prędkość pobierania – 1 Mb/s; prędkość wysyłania 1 Mb/s.