Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- Akademia HR
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy pełniący funkcję kierowniczą
- pracownicy przewidziani do objęcia funkcji kierowniczej/menadżerskiej
- pracownicy zespołów HR
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy lub zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji03-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do skutecznego wdrażania zmian w obszarze HR z uwzględnieniem aktualnych trendów i wyzwań rynku pracy. Usługa przygotowuje również do wykorzystywania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym, do wdrażania zmian w organizacji poprzez stosowanie innowacyjnych rozwiązań i procesów HR ora przygotowuje do pracy z interesariuszami procesów zmian oraz radzenia sobie z oporem wobec zmian.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje co najmniej trzy kluczowe zmiany społeczne i gospodarcze zachodzące w Polsce i na świecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje przykłady konkretnych działań w HR wynikających z obserwowanych zmian (np. wdrożenie pracy zdalnej, programy reskillingu/upskillingu). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy aktualne trendy w obszarze HR i zarządzania kapitałem ludzkim (np. digitalizacja HR, praca hybrydowa, well-being, różnorodność i inkluzywność, AI w rekrutacji). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje charakter tych trendów oraz ich źródła w sytuacji na rynku pracy (np. starzenie się społeczeństwa, niedobór talentów, globalizacja, zmiany technologiczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady działań i programów HR wdrażanych w firmach z branży uczestnika (np. programy rozwojowe, systemy motywacyjne, polityka różnorodności, programy well-being, digital HR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne cele i założenia wskazanych programów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Wybiera i opisuje co najmniej jedną dobrą praktykę HR zewnętrznej organizacji (np. program mentoringowy, polityka różnorodności, digitalizacja procesów HR, program well-being). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Formułuje wnioski dotyczące możliwości adaptacji praktyki do własnej organizacji, uwzględniając jej specyfikę (branżową, wielkościową, kulturową). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszar wymagający zmian lub innowacji w polityce personalnej (np. system motywacyjny, komunikacja wewnętrzna, program rozwojowy, elastyczne formy pracy). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Formułuje propozycję innowacyjnego rozwiązania, uzasadniając jego cel i zgodność ze strategią organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Komunikuje korzyści wynikające z przyjęcia nowych postaw i zachowań w pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzebę zmiany postaw i zachowań w związku ze zmianami w organizacji (np. nowe technologie, reorganizacja, zmiana modelu pracy). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje czynniki wpływające na gotowość pracowników (np. postawy wobec zmian, poziom kompetencji, motywacja, obawy). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia i metody oceny gotowości (np. ankieta, wywiad, analiza SWOT, kwestionariusze postaw). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary wymagające innowacji w procesach HR (np. rekrutacja online, automatyzacja obsługi kadrowej, systemy e-learningowe, narzędzia well-being). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Formułuje propozycję innowacyjnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby organizacji i rynku pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody diagnozy potrzeb (np. ankiety, wywiady, grupy fokusowe, analiza danych HR). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Projektuje programy HR odpowiadające na zidentyfikowane potrzeby (np. programy rozwoju kompetencji, polityki inkluzywne, benefity dopasowane do grup). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Wymienia główne źródła oporu wobec zmian (np. obawa przed utratą pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, niedopasowanie kompetencji, brak zaufania do kierownictwa, przeciążenie obowiązkami). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizmy powstawania oporu u pracowników (psychologiczne, organizacyjne, kulturowe). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe grupy interesariuszy w organizacji oraz określa ich rolę w procesie zmian HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice i podobieństwa między grupami w zakresie ich reakcji na zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady, jak działania HR wpływają na organizację i pracowników, aby były zrozumiałe dla różnych grup interesariuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie metody komunikacji i formy przekazu (np. prezentacja, spotkanie, dokumentacja, infografika) w zależności od grupy odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki wpływające na nastawienie współpracowników wobec zmian (np. obawy, niepewność, wcześniejsze doświadczenia). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Pokazuje inicjatywę w promowaniu kultury otwartości i gotowości do zmian w organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Zrozumienie Zmian Społecznych i Gospodarczych
- Ocena gotowości organizacji i pracowników do zmian
- Metody oceny gotowości do wprowadzenia zmian.
- Jak identyfikować źródła oporu wobec zmian.
- Diagnostyka potrzeb interesariuszy
- Zróżnicowane grupy pracowników i ich potrzeby.
- Tworzenie odpowiednich programów HR dla różnych grup.
- Modele wprowadzania zmiany
- Model J. Kottera
- Model K. Levina
- Model Adkar
- Kształtowanie pozytywnych postaw do zmian
- Jak wspierać pracowników w budowaniu nowych postaw i zachowań.
- Rola komunikacji w procesie wprowadzania innowacji.
- Zadanie praktyczne: Symulacje wdrożenia programów HR, które angażują różne grupy pracowników.
Dzień 2: Monitorowanie i Analiza Praktyk HR
- Monitoring praktyk w obszarze HR
- Jak zbierać i analizować dane o działaniach HR w branży.
- Identyfikacja korzyści i ograniczeń wdrażanych rozwiązań.
- Analiza dobrych praktyk HR w innych organizacjach
- Metody zbierania wniosków z działań konkurencji.
- Przykłady dobrych praktyk i ich adaptacja do własnych warunków.
- Innowacyjne rozwiązania w polityce personalnej
- Kreatywne podejście do projektowania polityki personalnej.
- Jak zaangażować wszystkie grupy pracowników w proces zmian.
- Zadanie praktyczne: Warsztaty nad opracowaniem innowacyjnych rozwiązań dla własnej firmy.
Dzień 3: Wdrażanie Zmian i Wsparcie Pracowników
- Wprowadzenie do tematu zmian na rynku pracy
- Omówienie celu szkolenia i oczekiwanych efektów.
- Wprowadzenie do zmian społecznych i gospodarczych na poziomie Polski i świata.
- Analiza wpływu zmian na zarządzanie kapitałem ludzkim
- Jak zmiany społeczne i gospodarcze kształtują politykę HR.
- Przypadki z Polski i całego świata.
- Identyfikacja nowych trendów w obszarze HR
- Omówienie aktualnych trendów wynikających z sytuacji na rynku pracy.
- Eksploracja wyzwań, jakie niosą te trendy dla polityki personalnej firm.
- Zadanie praktyczne: Dyskusja grupowa na temat obserwowanych trendów w branży uczestników.
- Zakończenie szkolenia, podsumowanie.
Dzień 4
WALIDACJA
TEST TEORETYCZNY: Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia się.
Test wiedzy na aktualnej sytuacji i trendów na polskim rynku pracy.
WYWIAD SWOBODNY: Walidacja polega na przeprowadzeniu rozmowy z uczestnikiem, podczas której walidator zadaje pytania otwarte dotyczące zarządzania zmianami w organizacji w kontekście aktualnych przemian na rynku pracy. Uczestnik ma za zadanie przedstawić swoje rozumienie trendów, wskazać źródła oporu wobec zmian, omówić potrzeby i oczekiwania różnych grup interesariuszy, a także opisać proponowane lub wdrożone rozwiązania HR oraz sposób angażowania pracowników. Wywiad pozwala ocenić zarówno poziom wiedzy teoretycznej, jak i umiejętność zastosowania jej w praktyce oraz kompetencje społeczne w kontekście wspierania zmian.
Szkolenie składa się z 25 godzin (24 godziny szkolenie, 1 godzina walidacja) 6 godzin zajęć praktycznych oraz 18 godzin zajęć teoretycznych, szczegółowy plan zajęć znajduje się w harmonogramie
Przerwy i walidacja są wliczone w czas usługi.
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Informacje dodatkowe ciąg dalszy:
-Usługa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w danym projekcie o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli dostawcy tych usług,
- Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce,
-Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
-Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat/zaświadczenie o ukończeniu usług. Warunkiem uzyskania certyfikatu/zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 90% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego/80% punktów z testu oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci wywiadu swobodnego.
-Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Dostawca usługi (Kuźnia Ekspertów sp. z o.o.) nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT. |
Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług. |
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Ocena gotowości organizacji i pracowników do zmian | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Diagnostyka potrzeb interesariuszy | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Modele wprowadzania zmiany | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Kształtowanie pozytywnych postaw do zmian | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Zadanie praktyczne | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Monitoring praktyk w obszarze HR | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Analiza dobrych praktyk HR w innych organizacjach | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Innowacyjne rozwiązania w polityce personalnej | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Zadanie praktyczne | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Wprowadzenie do tematu zmian na rynku pracy | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Analiza wpływu zmian na zarządzanie kapitałem ludzkim | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Identyfikacja nowych trendów w obszarze HR | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Zadanie praktyczne | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 531,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 531,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,24 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,24 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Artur Roger
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe - teczka, notes, długopis, skrypt ze szkolenia w formie papierowej lub elektronicznej w zależności od preferencji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
Informacje dodatkowe
Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, z wyłączeniem kosztów związanych z pokryciem specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, które mogą zostać sfinansowane w ramach projektu w ramach mechanizmu racjonalnych usprawnień, o którym mowa w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi