Coaching procesów HR w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy ICC - Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy ; Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - usługa realizowana w ramach Akademii HR
Coaching procesów HR w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy ICC - Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy ; Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - usługa realizowana w ramach Akademii HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Osoby które chcą rozwinąć umiejętności przywódcze, podnieść efektywność osobistą, biznesową, zespołową.
· Kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla
· Liderzy zespołów
· Osoby przygotowujące się do awansu
· Członkowie zarządów i właściciele firm
Zainteresowani podniesieniem kompetencji w obszarze HR w szczególności zarządzaniem zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy oraz zarządzaniem wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnicy usług powinni być zatrudnieni w MŚP.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Udział w procesie coachingu procesów HR w przedsiębiorstwach, zapewni uczestnikom rozwinięcie kompetencji managerskich w kluczowych obszarach zdefiniowanych w ramach przeprowadzonej diagnozy potrzeb.Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie przygotowany do samodzielnego i efektywnego zarządzania procesami związanymi ze zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, wiekiem i współpracą międzypokoleniową realizowanymi w przedsiębiorstwach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomiePolski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej trzy aktualne zmiany społeczno-gospodarcze i wyjaśnia ich konsekwencje dla HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wybrany trend HR w kontekście odpowiednich obszarów polityki personalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Analizuje przykłady minimum dwóch programów HR z branży i wskazuje ich mocne i słabe strony. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Formułuje minimum trzy konkretne wnioski z porównania praktyk HR i wskazuje sposób ich adaptacji do własnego środowiska organizacyjnego. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Przedstawia projekt rozwiązania HR uwzględniający różne grupy interesariuszy oraz sposób ich zaangażowania | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Prezentuje trzy postawy pożądane w kontekście zmian i proponuje działania wspierające ich rozwój. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian | Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia lub wskaźniki do oceny gotowości do zmiany i poprawnie interpretuje ich wyniki | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Prezentuje kolejne etapy planowania i wdrożenia wybranego rozwiązania HR w kontekście zmiany. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Dobiera działania HR odpowiednie do konkretnych cech grupy (np. wiek, płeć, pochodzenie) i uzasadnia wybór. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy,niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej trzy typowe źródła oporu i dopasowuje do nich skuteczne strategie zaradcze. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby co najmniej dwóch grup interesariuszy i wskazuje działania odpowiadające ich oczekiwaniom | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działaniazwiązane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje sposób komunikacji działań HR do różnych grup i etapu zmiany. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Prezentuje konkretne działania lub komunikaty wspierające pozytywny odbiór zmiany. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Omawia znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje min. 2 działania optymalizujące wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje grupy pracownicze pod wzgl. wieku / przynależności pokoleniowej. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i przyczyny powstawania ewentualnych nieporozumień | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia min. 3 wybrane regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i przedstawia min. 2 sposoby adaptacji kampanii społecznych związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia min 3 charakterystyczne potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady ( po min. 3 dla grupy ) oczekiwań i aspiracjeirozwojowe różnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Definuje wskaźniki ( min. 2) odzwierciedlające potencjał różnych wiekowo grup pracowników | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Prezentuje dwa sposoby podnoszenia efektywności pracy zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przynajmniej dwa rozwiązania sprzyjające wymianie kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dwa rozwiązania służące zachowaniu w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Prezentuje dwa rozwiązania umożliwiające optymalną integrację pracowników z różnych pokoleń w zespoły | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady ( min. 2 ) operacjonalizacji celu budowania zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespołów pracownicze w firmie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady ( min. 2 ) operacjonalizacji celu budowania kultury pracy opartej o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikami z różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby i przedstawia taktyki ( min 2 ) przeciwdziałania oraz zarządzania konfliktem z pracownikami z różnych pokoleń. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Prezentuje dwa sposoby budowania pozytywnej atmosfery sprzyjającej pełnej integracji i zaangażowaniu w pracę. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program coachingu koncentruje się na wspieraniu klienta w samodzielnym odkrywaniu rozwiązań i osiąganiu celów, wykorzystując dostępne zasoby i potencjał do rozwoju w obszarach HR. Zastosowanie coachingu jest najwłaściwsze w sytuacjach, gdy klient ma zdefiniowany konkretny cel (cele ) do osiągnięcia, dysponuje odpowiednimi zasobami bądź istnieją możliwości ich samodzielnego uzupełnienia ( np. transfer dostępnej wiedzy, implementacja gotowych rozwiązań, wypracowanie własnych narzędzi itp.). Obecność coacha zapewnia właściwą inicjację procesu zmian w obszarze HR i wsparcia w jego skutecznej realizacji. Coaching, rozumiany jako proces partnerskiej współpracy między coachem a klientem realizowany z wykorzystaniem np.: zadawania pytań, aktywnego słuchania, dzielenia się spostrzeżeniami, kooperacji w pozyskiwaniu informacji, wspiera klienta m.in. w samodzielnym odkrywaniu rozwiązań adekwatnych dla zdiagnozowanych potrzeb, budowaniu „szytego na miarę” planu działania, operacjonalizacji, uruchomieniu, realizacji procesów w obszarach HR i konsekwentnym dążeniu do celu.
Usługa skierowana jest do pracowników i właścicieli MŚP zainteresowanych podniesieniem kompetencji z zakresu HR w szczególności zarządzaniem zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy oraz zarządzaniem wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnik po ukończeniu projektu rozwojowego będzie przygotowany do samodzielnego i efektywnego zarządzania procesami HR w przedsiębiorstwie, w oparciu o zdiagnozowane luki kompetencyjne. Rozwinie umiejętności managerskie z zakresu zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy oraz zarządzaniem wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Zakres i przebieg procesu :
Sesje teoretyczne - narzędzia ; Q&A
Sesje praktyczne – narzędzia : Research (Knowledge/ Information/Solutions/, Benchmarks), Create your own solutions, matryce np. SMART, W/M, model GROW itd.
Dzień I: Coaching
Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy – teoria
Czynniki napędzające zmiany. Wpływ zmian na organizacje - teoria
Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian - - teoria
Narzędzia i techniki zarządzania zmianą w HR– praktyka
Komunikacja zmian – praktyka
Zarządzanie oporem wobec zmian w HR – praktyka
Techniki radzenia sobie z oporem – teoria/ praktyka
Praktyczne aspekty wdrażania zmian – teoria
Monitorowanie i ocena postępów – praktyka
Dzień II: Coaching
Kluczowe aspekty utrzymywania wprowadzonych zmian. Monitorowanie długoterminowe i wskaźniki sukcesu – praktyka
Kultura organizacyjna wpływa na zmiany w obszarze HR, . Narzędzia do budowania kultury innowacji i adaptacji – teoria
Rola liderów w zarządzaniu zmianami w obszarze HR - teoria
Rozwijanie umiejętności przywódczych w kontekście zmian w obszarze HR - teoria
Symulacje scenariuszy zmian w obszarze HR - praktyka
Narzędzia do retrospekcji i uczenia się z procesu zmian w obszarze HR – praktyka
Dzień III Coaching
Przewidywania dotyczące rynku pracy - teoria
Tworzenie osobistego planu rozwoju - praktyka
Definicje zarządzania wiekiem - teoria
Cel zarządzania wiekiem - teoria
Konsekwencje zmian demograficznych dla rynku pracy w Polsce - teoria
Obszary i narzędzia zarządzania wiekiem Charakterystyka różnych grup wiekowych (styl pracy poszczególnych grup wiekowych, mocne i słabe strony poszczególnych grup wiekowych –praktyka
Dzień IV Coaching
Narzędzia zarządzania wiekiem -Racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku -praktyka
Aktywizacja zawodowa osób starszych w Strategii Lizbońskiej (Akty prawne UE) – praktyka
Praktyczne rady dla organizacji planujących wdrożenie w/w narzędzi/Monitorowanie efektów – praktyka
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu pracowników we wszystkich segmentach wiekowych (Praktyczne rady dla przedsiębiorstw planujących wdrożenie) –praktyka
Korzyści dla organizacji wynikające ze spójnej strategii zarządzania wiekiem w organizacji – praktyka
Intermentoring, definicja, wykorzystanie, praktyczne narzędzia stosowania w firmie – praktyka
Dzień V Coaching
Kompleksowe podejście do systemu zarządzania wiekiem (Czynniki sprzyjające wdrożeniu strategii zarządzania wiekiem/Przykłady stosowania strategii zarządzania wiekiem – praktyka
Przykłady dobrych praktyk na rzecz zwiększenia aktywności zawodowej osób w wieku 50+, dobre praktyki – praktyka
Narzędzia przydatne do tworzenia strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie , dobre praktyki zarządzania wiekiem – praktyka
Przygotowanie procesu walidacji
Dzień VI
Walidacja procesu coachingu
Liczba godzin teoretycznych: 11
Liczba godzin praktycznych: 21
Walidacja wliczona w czas trwania i koszt usługi
Przerwy nie są wliczone w czas trwania i koszt usługi
PROCES WALIDACJI :
Metody walidacji : wywiad swobodny, prezentacja
Trener dokona rejestracji elektronicznej ( nagranie dźwiękowe) przeprowadzonych wywiadów oraz prezentacji, przy zastrzeżeniu, że nie będzie ingerować w jakiejkolwiek formie w realizowany proces, za wyjątkiem stawiania pytań. Trener zbierze od uczestników wypracowane materiały wspierające prezentacje, które zostaną udostępnione walidatorowi, celem ich walidacji.
Z kolei osoba walidująca będzie włączona dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników, wraz z analizą dowodów i nagrań. Nie bierze bezpośrednio udziału działań w przygotowaniu i komplementacji dokumentacji walidacyjnej.
Dokonanie weryfikacji testów oraz analiza zebranych dowodów i deklaracji - walidacja prowadzona stacjonarnie pod adresem: ul. K. Odnowiciela 3C/ 11, 58-160 Świebodzice
Pozytywny wynik zaliczenia - minimum 70% poprawnych odpowiedzi.
Zachowana została rozdzielność funkcji
1h sesji coachingowej = 60 min
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, praca w małych grupach ( 1x1) , stacjonarnie w czasie rzeczywistym
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: pytania i odpowiedzi, dyskusja, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach, formularzach
Forma: rozmowa na żywo, praca na dokumentach i formularzach, internet
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- Uczestnik powinien pracować w MŚP, realizować lub współrealizować zadania z obszaru HR
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 39 Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 39 Czynniki napędzające zmiany. Wpływ zmian na organizacje - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 39 Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 39 Narzędzia i techniki zarządzania zmianą w HR. Komunikacja zmian - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 39 Zarządzanie oporem wobec zmian w HR. Techniki radzenia sobie z oporem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 39 Praktyczne aspekty wdrażania zmian - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 39 Monitorowanie i ocena postępów - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 39 Kluczowe aspekty utrzymywania wprowadzonych zmian w HR. Monitorowanie długoterminowe i wskaźniki sukcesu - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 39 Kultura organizacyjna wpływa na zmiany w obszarze HR - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 39 Narzędzia do budowania kultury innowacji i adaptacji - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 39 Rola liderów w zarządzaniu zmianami w obszarze HR - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 39 Rozwijanie umiejętności przywódczych w kontekście zmian w obszarze HR - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 39 Symulacje scenariuszy zmian w obszarze HR - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 39 Narzędzia do retrospekcji i uczenia się z procesu zmian w obszarze HR - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 39 Przewidywania dotyczące rynku pracy - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 39 Tworzenie osobistego planu rozwoju i operacjonalizacja - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 39 Definicje zarządzania wiekiem - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 39 Cel zarządzania wiekiem - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 39 Konsekwencje zmian demograficznych dla rynku pracy w Polsce - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 39 Obszary i narzędzia zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 39 Charakterystyka różnych grup wiekowych (styl pracy poszczególnych grup wiekowych, mocne i słabe strony poszczególnych grup wiekowych - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 39 Narzędzia zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 39 Racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 39 Aktywizacja zawodowa osób starszych - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 39 Praktyczne rady dla organizacji planujących wdrożenie w/w narzędzi/Monitorowanie efektów - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 39 Zapobieganie wypaleniu zawodowemu pracowników we wszystkich segmentach wiekowych (Praktyczne rady dla przedsiębiorstw planujących wdrożenie) - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 39 Korzyści dla organizacji wynikające ze spójnej strategii zarządzania wiekiem w organizacji - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 39 Intermentoring, definicja, wykorzystanie, praktyczne narzędzia stosowania w firmie - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 39 Kompleksowe podejście do systemu zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 39 Czynniki sprzyjające wdrożeniu strategii zarządzania wiekiem/Przykłady stosowania strategii zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 39 Przykłady dobrych praktyk na rzecz zwiększenia aktywności zawodowej osób w wieku 50+, dobre praktyki - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 39 Narzędzia przydatne do tworzenia strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie , dobre praktyki zarządzania wiekiem -praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 39 Przygotowanie walidacji procesu coachingu ( wywiad, prezentacja, zebranie materiałów) | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 39 Walidacja procesu coachingu ( analiza dowodów i materiałów) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 300,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jerzy Maź
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały ( formularze, ankiety, )w postaci PDF, w dniu rozpoczęcia coachingu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest min. 80 % obecności na zjęciach i pomyślne przejście procesu walidacji
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane. Usługi w zakresie kształcenia zawodowego i przekwalifikowanie obejmują nauczanie pozostające w bezpośrednim związku z branżą lub zawodem, tak jak nauczanie mające na celu uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy do celów zawodowych (art. 44 Rozporządzenia wykonawczego Rady (UE) nr 282/2011 z dn. 15.03.2011 ustanawiającego środki wykonawcze do dyrektywy 2006/112/WE
W przypadku braku dofinansowania lub niższego niż 70% należy doliczyć 23% VAT