Coaching procesów HR w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy ICC – Przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy ; Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - usługa realizowana w ramach Akademii HR
Coaching procesów HR w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy ICC – Przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy ; Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - usługa realizowana w ramach Akademii HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią zespoły HR, pracownicy/pracownice odpowiedzialni/e za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnicy usług powinni być zatrudnieni w MŚP.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Udział w procesie coachingu procesów HR w przedsiębiorstwach, zapewni uczestnikom rozwinięcie kompetencji managerskich w kluczowych obszarach zdefiniowanych w ramach przeprowadzonej diagnozy potrzeb. Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie przygotowany do samodzielnego przygotowania organizacji do wyzwań na rynku pracy oraz zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową realizowanymi w przedsiębiorstwach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi jeprzełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje minimum trzy założenia zrównoważonego rozwoju i odnosi je do własnej organizacji i polityki HR | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je nastrategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje co najmniej dwa przykłady powiązania potrzeb organizacji z działaniami HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej związane z koncepcją „zielonej gospodarki” | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje minimum dwa wyzwania HR wynikające z koncepcji zielonej gospodarki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występującena nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje przynajmniej dwa trendy rynkowe i wyciąga z nich wnioski dla HR w firmie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.:kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia listę minimum trzech grup interesariuszy i przykładowe potrzeby każdej z nich. Uczestnik prezentuje przykładowe mechanizmy włączania interesariuszy w działania HR | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje co najmniej dwa narzędzia pomiaru satysfakcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przynajmniej jeden przykład zmiany HR na podstawie danych z badania satysfakcji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną nazrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje elementy strategii HR i ich powiązanie z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje minimum dwa wskaźniki mierzące skuteczność strategii HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia scenariusz zmiany i proponuje odpowiednie dostosowania w strategii HR. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaruHR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan komunikacji zmian HR do różnych grup społecznych w organizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywnościorganizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje przynajmniej jeden przykład rozwiązania łączącego cele biznesowe i potrzeby pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dlakultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje co najmniej trzy elementy kodeksu etycznegoi formy edukacji etycznej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupamiwspółpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje zasady komunikacji i współpracy HR z Zarządem i innymi grupami | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawyodpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje minimum dwa przykłady działań HR wspierających postawy proekologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, zeszczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zdefiniować zasady zrównoważonego rozwoju i wskazać ich zastosowanie w HR | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia główne procesy demograficzne w Polsce i Europie mające znaczenie dla funkcjonowania firmy | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje min. 3 działania, które wspierają efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje wybrane cechy charakteryzujące przedstawicieli różnych pokoleń i prezentuje ich wpływ na styl pracy i potrzeby związane z zarządzaniem zespołami | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje wybrane regulacje i rozwiązania prawne ( min. 3 ) sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Kryteria weryfikacji Uczestnik Identyfikuje i wskazuje min.2 sposoby adaptacji wybranych kampanii społecznych związanych z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje min. 3 potrzeby charakterystyczne dla różnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przypisuje wybrane oczekiwania i aspiracje do przedstawicieli grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i przedstawia praktyczne sposoby korzystania z potencjału pracowników, rekrutujących się z różnych pokoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje min. dwa praktyczne sposoby podnoszenia efektywności pracy zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przynajmniej dwa rozwiązania sprzyjające kooperacji między pracownikami rekrutujących się z różnych pokoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje min. dwa rozwiązania służące agregacji w organizacji kompetencji ( wiedza, umiejętności, doświadczenie ) pracowników z długoletnim stażem, w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje min. dwa rozwiązania umożliwiające optymalną integrację pracowników rekrutujących się z różnych pokoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa cechy wypalenia zawodowego– szczególnie „starszych” pracowników i sposoby przeciwdziałania im. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje min. 2 narzędzia i przedstawia praktyczne metody ich zastosowania w celu budowania dobrze funkcjonujących zróżnicowanych wiekowo zespołów pracowniczych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przykłady ( min. 2 ) konkretnych zachowań sprzyjających przejawianiu i rozwijaniu właściwych postaw, pracowników rekrutujących się z różnych pokoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikami z różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia.Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje sposoby ( min 2 ) zarządzania konfliktem z pracownikami rekrutującymi się z różnych pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje min. dwa sposoby integrujące zespoły oraz wspierające motywację w realizację zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program coachingu koncentruje się na wspieraniu klienta w samodzielnym odkrywaniu rozwiązań i osiąganiu celów, wykorzystując dostępne zasoby i potencjał do rozwoju w obszarach HR. Zastosowanie coachingu jest najwłaściwsze w sytuacjach, gdy klient ma zdefiniowany konkretny cel (cele ) do osiągnięcia, dysponuje odpowiednimi zasobami bądź istnieją możliwości ich samodzielnego uzupełnienia ( np. transfer dostępnej wiedzy, implementacja gotowych rozwiązań, wypracowanie własnych narzędzi itp.). Obecność coacha zapewnia właściwą inicjację procesu zmian w obszarze HR i wsparcia w jego skutecznej realizacji. Coaching, rozumiany jako proces partnerskiej współpracy między coachem a klientem realizowany z wykorzystaniem np.: zadawania pytań, aktywnego słuchania, dzielenia się spostrzeżeniami, kooperacji w pozyskiwaniu informacji, wspiera klienta m.in. w samodzielnym odkrywaniu rozwiązań adekwatnych dla zdiagnozowanych potrzeb, budowaniu „szytego na miarę” planu działania, operacjonalizacji, uruchomieniu, realizacji procesów w obszarach HR i konsekwentnym dążeniu do celu.
Grupę docelową usługi stanowią zespoły HR, pracownicy/pracownice odpowiedzialni/e za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnik po ukończeniu projektu rozwojowego będzie przygotowany do samodzielnego i efektywnego zarządzania procesami HR w przedsiębiorstwie, w oparciu o zdiagnozowane luki kompetencyjne. Rozwinie umiejętności managerskie z zakresu przygotowania organizacji do wyzwań na rynku pracy, zarządzaniem wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Definicja kompetencji: „Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy” - Tworzenie strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażanie rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Definicja kompetencji : „Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową” - Wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring3. Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Zakres i przebieg procesu :
Sesje teoretyczne - narzędzia ; Q&A
Sesje praktyczne – narzędzia : Research (Knowledge/ Information/Solutions/, Benchmarks), Create your own solutions, matryce np. SMART, W/M, model GROW itd.
Dzień I: Coaching
Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy – teoria
Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy, kluczowe trendy i wyzwania - teoria
Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian - teoria
Wprowadzenie do zrównoważonej polityki personalnej w kontekście „zielonej gospodarki”– praktyka
Opracowanie założeń zrównoważonego rozwoju w polityce personalnej – praktyka
Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji i ich przełożenie na strategię HR – praktyka
Przygotowanie finalnej strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój – praktyka
Dzień II: Coaching
Wdrażanie rozwiązań łączących cele organizacji z korzyściami dla pracowników– teoria
Wdrażanie rozwiązań łączących cele organizacji z korzyściami dla pracowników– praktyka
Diagnozowanie potrzeb różnych grup interesariuszy w obszarze HR – praktyka
Projektowanie strategii HR uwzględniającej zrównoważony rozwój – teoria
Analiza przypadków związanych z wdrażaniem ESG w polityce HR - teoria
Analiza danych i tworzenie szkicu strategii - teoria
Symulacje scenariuszy zmian w obszarze HR – praktyka
Dzień III Coaching
HR jako partner zarządu i promotor kultury proekologicznej– praktyka
Planowanie i realizacja programów szkoleniowych w duchu zrównoważonego rozwoju- teoria
Metody badania poziomu satysfakcji pracowników - praktyka
Strategie utrzymania zaangażowania i reagowania na zmiany pokoleniowe i kulturowe- teoria
Diagnoza potrzeb interesariuszy (zarząd, menedżerowie, pracownicy, grupy wiekowe i społeczne)- teoria
Projektowanie firmowego kodeksu etycznego i programu edukacji etycznej - teoria
Monitorowanie wdrażania strategii HR z wykorzystaniem wskaźników, dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków i potrzeb interesariuszy –praktyka
Dzień IV Coaching
Narzędzia zarządzania wiekiem -Racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku -praktyka
Aktywizacja zawodowa osób starszych w Strategii Lizbońskiej (Akty prawne UE) – praktyka
Praktyczne rady dla organizacji planujących wdrożenie w/w narzędzi/Monitorowanie efektów – praktyka
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu pracowników we wszystkich segmentach wiekowych (Praktyczne rady dla przedsiębiorstw planujących wdrożenie) –praktyka
Korzyści dla organizacji wynikające ze spójnej strategii zarządzania wiekiem w organizacji – praktyka
Intermentoring, definicja, wykorzystanie, praktyczne narzędzia stosowania w firmie – praktyka
Dzień V Coaching
Kompleksowe podejście do systemu zarządzania wiekiem (Czynniki sprzyjające wdrożeniu strategii zarządzania wiekiem/Przykłady stosowania strategii zarządzania wiekiem – praktyka
Przykłady dobrych praktyk na rzecz zwiększenia aktywności zawodowej osób w wieku 50+, dobre praktyki – praktyka
Narzędzia przydatne do tworzenia strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie , dobre praktyki zarządzania wiekiem – praktyka
Przygotowanie procesu walidacji - praktyka
Dzień VI
Walidacja procesu coachingu
Liczba godzin teoretycznych: 11
Liczba godzin praktycznych: 24
Liczba godzin walidacji : 5
Walidacja wliczona w czas trwania i koszt usługi
Przerwy nie są wliczone w czas trwania i koszt usługi
PROCES WALIDACJI :
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona w dwóch formach - w formie testu teoretycznego oraz w formie prezentacji. Walidacja zostanie przeprowadzona przez wskazanego walidatora.
Charakterystyka testu teoretycznego
Forma testu: test teoretyczny online.
Liczba pytań: około 26-30 pytań (po 2-3 pytania do każdego z efektów uczenia się kończących się testem z automatycznie wygenerowanymi odpowiedziami).
Czas trwania testu: 60 minut.
Rodzaje pytań: pytania zamknięte jednokrotnego wyboru (np. ABCD), pytania typu prawda/fałsz,
Wynik testu jest generowany automatycznie po zakończeniu, a uczestnik otrzymuje natychmiastową informację zwrotną o rezultacie
Warunek zaliczenia testu : minimum 80 % pozytywnych odpowiedzi
Zgodność z OKHR i efektami uczenia się
Każde pytanie w teście jest powiązane z konkretnym efektem uczenia się opisanym w programie coachingu i wynikającym z Opisu Kompetencji HR.
Pytania mają na celu sprawdzenie wiedzy, umiejętności analizy sytuacyjnej, rozróżniania narzędzi oraz oceny praktycznych działań zgodnych z OKHR.
Charakterystyka prezentacji
Prezentacja będzie przeprowadzona poprzez rozmowę telefoniczną z walidatorem, z możliwością stawiania pytań uzupełniających. Przed rozmową, w trakcie realizacji procesu coachingu, uczestnicy m.in. zbierają niezbędne materiały i zdobywają przydatne informacje, w celu właściwego przygotowania się do prezentacji.
Przewidywany czas na prezentację: ok. 120 minut, w tym pytania walidatora.
Kryteria oceny: spójność z efektami uczenia się, poprawność merytoryczna, umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce, trafność doboru narzędzi i argumentacja.
Warunek zaliczenia prezentacji : minimum 80 % zaakceptowanych prezentowanych obszarów tematycznych
Rola walidatora: formułowanie pytań, analiza wypowiedzi, zadawanie pytań pogłębiających, ocena, sporządzenie protokołu z procesu walidacji
Walidacja prowadzona pod adresem: ul. K. Odnowiciela 3C/ 11, 58-160 Świebodzice
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Zachowana została rozdzielność funkcji, Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
1h sesji coachingowej = 60 min
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy, praca indywidualna 1 x 1, w formule stacjonarnej
Coaching prowadzony będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: pytania i odpowiedzi, dyskusja, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, praca na dokumentach i formularzach
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego: Uczestnik powinien pracować w MŚP, realizować zadania z obszaru HR lub być przygotowywany do realizacji zadań z tego obszaru
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 39 Wprowadzenie i Zrozumienie Zmian na Rynku Pracy. Analiza aktualnych trendów na rynku pracy - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 39 Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy, kluczowe trendy i wyzwania - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 39 Ocena gotowości organizacyjnej na zmiany. Planowanie zmian - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 39 Wprowadzenie do zrównoważonej polityki personalnej w kontekście „zielonej gospodarki”– praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 39 Opracowanie założeń zrównoważonego rozwoju w polityce personalnej – praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 39 Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji i ich przełożenie na strategię HR – praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 39 Przygotowanie finalnej strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 39 Wdrażanie rozwiązań łączących cele organizacji z korzyściami dla pracowników– teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 39 Wdrażanie rozwiązań łączących cele organizacji z korzyściami dla pracowników– praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 39 Diagnozowanie potrzeb różnych grup interesariuszy w obszarze HR – praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 39 Projektowanie strategii HR uwzględniającej zrównoważony rozwój – teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 39 Analiza przypadków związanych z wdrażaniem ESG w polityce HR - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 39 Analiza danych i tworzenie szkicu strategii- teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 39 Symulacje scenariuszy zmian w obszarze HR - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 39 HR jako partner zarządu i promotor kultury proekologicznej– praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 39 Planowanie i realizacja programów szkoleniowych w duchu zrównoważonego rozwoju- teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 39 Metody badania poziomu satysfakcji pracowników - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 39 Strategie utrzymania zaangażowania i reagowania na zmiany pokoleniowe i kulturowe- teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 39 Diagnoza potrzeb interesariuszy (zarząd, menedżerowie, pracownicy, grupy wiekowe i społeczne)- teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 39 Projektowanie firmowego kodeksu etycznego i programu edukacji etycznej - teoria | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 39 Monitorowanie wdrażania strategii HR z wykorzystaniem wskaźników, dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków i potrzeb interesariuszy –praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 39 Narzędzia zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 39 Racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 39 Aktywizacja zawodowa osób starszych - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 39 Praktyczne rady dla organizacji planujących wdrożenie w/w narzędzi/Monitorowanie efektów - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 39 Zapobieganie wypaleniu zawodowemu pracowników we wszystkich segmentach wiekowych (Praktyczne rady dla przedsiębiorstw planujących wdrożenie) - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 39 Korzyści dla organizacji wynikające ze spójnej strategii zarządzania wiekiem w organizacji - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 39 Intermentoring, definicja, wykorzystanie, praktyczne narzędzia stosowania w firmie - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 39 Kompleksowe podejście do systemu zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 39 Czynniki sprzyjające wdrożeniu strategii zarządzania wiekiem/Przykłady stosowania strategii zarządzania wiekiem - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 39 Przykłady dobrych praktyk na rzecz zwiększenia aktywności zawodowej osób w wieku 50+, dobre praktyki - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 39 Narzędzia przydatne do tworzenia strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie , dobre praktyki zarządzania wiekiem -praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 39 Przerwa | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 39 Przygotowanie walidacji procesu coachingu ( przygotowanie prezentacji, zebranie materiałów) - praktyka | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 39 Walidacja procesu coachingu ( metody : test teoretyczny , prezentacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 300,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jerzy Maź
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały ( formularze, ankiety, )w postaci PDF, w dniu rozpoczęcia coachingu.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest min. 80 % obecności na zajęciach i pomyślne przejście procesu walidacji
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane. Usługi w zakresie kształcenia zawodowego i przekwalifikowanie obejmują nauczanie pozostające w bezpośrednim związku z branżą lub zawodem, tak jak nauczanie mające na celu uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy do celów zawodowych (art. 44 Rozporządzenia wykonawczego Rady (UE) nr 282/2011 z dn. 15.03.2011 ustanawiającego środki wykonawcze do dyrektywy 2006/112/WE
W przypadku braku dofinansowania lub niższego niż 70% należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Miejsce prowadzenia walidacji : ul. K. Odnowiciela 3C/11, 58-100 Świebodziece