Kompendium MBA™ - Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe przedsiębiorstwem - szkolenie
Kompendium MBA™ - Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe przedsiębiorstwem - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
• właściciele MŚP,
• pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
• pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do rozwinięcia kluczowych umiejętności zarządzania strategicznego, operacyjnego oraz zasobami ludzkimi, niezbędnych do skutecznego konkurowania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać nowoczesne narzędzia zarządzania: delegowanie, motywowanie pracowników, efektywne zarządzanie czasem, podejmowanie decyzji w sytuacjach kryzysowych, budowania przewagi konkurencyjnej, optymalizacji procesów oraz skutecznego przewodzenia zespołom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje zmiany w otoczeniu biznesowym (np. globalizacja, nowe pokolenia) i ich wpływ na firmę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia mapę zmian, określając konkretne czynniki wpływające na firmę produkcyjną, oraz wskazuje potencjalne zagrożenia i szanse. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje priorytety operacyjne firmy i planuje działania zaradcze na bazie dostępnych zasobów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza harmonogram działań operacyjnych na podstawie wyznaczonych priorytetów, z uwzględnieniem efektywnego wykorzystania zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik deleguje zadania zgodnie z poziomem kompetencji pracowników i priorytetami firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia konkretne przykłady delegowanych zadań oraz uzasadnia wybór osób odpowiedzialnych za ich wykonanie, a także sposób monitorowania postępów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik motywuje zespół poprzez świadome stosowanie odpowiednich technik motywacyjnych, dostosowanych do potrzeb pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan motywacyjny dla wybranego zespołu, uwzględniając indywidualne preferencje i style pracy pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza czasem i zasobami, planując działania operacyjne w sposób efektywny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje harmonogram dnia pracy menedżera z uwzględnieniem priorytetów oraz nieoczekiwanych sytuacji, prezentując wyważoną alokację czasu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje efektywne techniki udzielania feedbacku, w tym zarówno pochwały, jak i konstruktywne uwagi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza symulację spotkania ewaluacyjnego z pracownikiem, stosując poprawne formy konstruktywnego feedbacku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza proces rekrutacji i ocenia kompetencje kandydatów na podstawie jasno określonych kryteriów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje scenariusz rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadza ocenę kompetencji kandydatów, na podstawie której podejmuje decyzję o zatrudnieniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża nowych pracowników, stosując sprawdzone metody adaptacyjne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan wdrożeniowy nowego pracownika w firmie, wskazując na kroki adaptacyjne i okresy monitorowania postępów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwiązuje konflikty w zespole, stosując odpowiednie techniki mediacyjne i zarządzania emocjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje scenariusz konfliktowy i przedstawia plan działania mediacyjnego, wskazując na kroki mające na celu złagodzenie napięć i poprawę współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje nowoczesne modele zarządzania (np. przywództwo sytuacyjne, business agility) w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje zastosowanie wybranego modelu zarządzania poprzez pracę nad konkretnym scenariuszem biznesowym, analizując skuteczność wdrożenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Celem usługi jest przygotowanie uczestnika do rozwinięcia kluczowych umiejętności zarządzania strategicznego, operacyjnego oraz zasobami ludzkimi, niezbędnych do skutecznego konkurowania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać nowoczesne narzędzia zarządzania: delegowanie, motywowanie pracowników, efektywne zarządzanie czasem, podejmowanie decyzji w sytuacjach kryzysowych, budowania przewagi konkurencyjnej, optymalizacji procesów oraz skutecznego przewodzenia zespołom.
- Nie jest wymagany opis funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnicy mogą uzupełnić swoją wiedzę poprzez kursy online dostępne na polskich platformach edukacyjnych takich jak Navoica i Akademia PARP, a także literaturę branżową, w tym książki i artykuły dostępne w polskich bibliotekach cyfrowych. Warto również skorzystać z warsztatów, seminariów tematycznych.
- W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą z użyciem metod interaktywnych i aktywizujących rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - symulacja, ćwiczenia.
- Forma zajęć: wykład, ćwiczenia, symulacje, studium przypadku - prowadzone w grupach 4 osobowych oraz indywidualnie przez uczestników w zależności od rodzaju ćwiczenia
Dzień 1: Zmieniające się otoczenie biznesowe i zarządzanie zasobami w dobie „nowej normalności”
- Tematyka:
- Analiza zmian w otoczeniu biznesowym: globalizacja, chaos, nowe pokolenia.
- Wprowadzenie narzędzi zarządzania zasobami oraz metod budowania przewagi konkurencyjnej.
- Systemowe podejście do wywierania wpływu jako menedżer.
- Ćwiczenia:
- Mapowanie zmian rynkowych – Uczestnicy w grupach identyfikują kluczowe zmiany w otoczeniu biznesowym i omawiają, jak wpływają one na działalność firmy produkcyjnej.
- Case study: Zarządzanie zasobami – Praca nad scenariuszem zarządzania zasobami w sytuacji kryzysowej, analizując skutki różnych decyzji.
Dzień 2: Delegowanie zadań i rozwój współpracowników
- Tematyka:
- Rola delegowania w efektywnym zarządzaniu.
- Narzędzia komunikacji nieantagonizującej w zarządzaniu.
- Rozwój kompetencji pracowników poprzez świadome delegowanie.
- Ćwiczenia:
- Symulacja delegowania – Uczestnicy w parach ćwiczą różne style delegowania zadań, na podstawie konkretnych scenariuszy z życia firmy.
- Ćwiczenie „Spotkanie z małpą” – Symulacja sytuacji, w której menedżer przejmuje nie swoje zadania. Uczestnicy analizują, jak skutecznie unikać tego błędu.
Dzień 3: Zarządzanie czasem i priorytetami
- Tematyka:
- Definiowanie priorytetów lidera i wdrażanie efektywnego zarządzania czasem.
- Wdrożenie zasad produktywnych spotkań i systemu planowania.
- Motywowanie zespołu i skuteczne budowanie zespołów.
- Ćwiczenia:
- Planowanie dnia menedżera – Ćwiczenie polegające na stworzeniu harmonogramu pracy dnia z uwzględnieniem priorytetów i nieoczekiwanych zdarzeń.
- Teoria motywacji w praktyce – Uczestnicy w grupach pracują nad wdrożeniem jednej z teorii motywacyjnych w sytuacji dotyczącej zespołu.
Dzień 4: Zarządzanie efektywnością poprzez feedback
- Tematyka:
- Umiejętność udzielania pochwały i reprymendy motywującej.
- Wdrażanie systematycznych spotkań ewaluacyjnych.
- Stosowanie feedbacku jako narzędzia podnoszenia efektywności pracowników.
- Ćwiczenia:
- Symulacja spotkań ewaluacyjnych – Uczestnicy odgrywają role menedżera i pracownika podczas symulowanych spotkań, analizując skuteczność feedbacku.
- Ćwiczenie pochwały i reprymendy – Praktyczne ćwiczenie udzielania konstruktywnej reprymendy i pochwały w kontekście zarządzania produkcją.
Dzień 5: Rekrutacja i wdrażanie pracowników
- Tematyka:
- Proces rekrutacji i selekcji pracowników.
- Sposoby wdrażania nowego pracownika w firmie.
- Typowe błędy popełniane podczas rekrutacji i wdrażania oraz ich konsekwencje.
- Ćwiczenia:
- Symulacja rozmowy rekrutacyjnej – Uczestnicy w grupach przeprowadzają rozmowy rekrutacyjne, analizując pytania i strategie wykorzystywane do oceny kandydatów.
- Case study: Wdrażanie nowego pracownika – Analiza scenariusza wdrażania nowego pracownika i identyfikacja obszarów wymagających poprawy.
Dzień 6: Podsumowanie i nowoczesne techniki zarządzania
- Tematyka:
- Omówienie kluczowych kompetencji menedżera.
- Nowoczesne techniki sprzedaży i zarządzania zespołem w dynamicznym otoczeniu biznesowym.
- Podsumowanie kluczowych konceptów programu i refleksja nad ich wdrożeniem.
- Ćwiczenia:
- Analiza filmu „Parszywa 12” – Uczestnicy omawiają fragmenty filmu w kontekście zdobytej wiedzy menedżerskiej.
- Plan wdrożeniowy – Każdy uczestnik opracowuje indywidualny plan wdrożenia zdobytych umiejętności w firmie, uwzględniając specyfikę działalności.
Walidacja efektów kształcenia: test teoretyczny + symulacja
Informacje dodatkowe:
- W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą z użyciem metod interaktywnych i aktywizujących rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - symulacja, ćwiczenia.
- Forma zajęć: wykład, ćwiczenia, symulacje, studium przypadku - prowadzone w grupach 4 osobowych oraz indywidualnie przez uczestników w zależności od rodzaju ćwiczenia
- Usługa realizowana w formie pełnych godzin zegarowych tj. 60 min
- Przerwy wliczają się w czas trwania usługi
Liczba godzin praktycznych: 24h
Liczba godzin teoretycznych: 24h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Dzień 1: Zmieniające się otoczenie biznesowe i zarządzanie zasobami w dobie „nowej normalności” | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Ćwiczenie: Mapowanie zmian rynkowych | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Case study: Zarządzanie zasobami | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Dzień 2: Delegowanie zadań i rozwój współpracowników | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Ćwiczenie: Symulacja delegowania | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Ćwiczenie: „Spotkanie z małpą” | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Dzień 3: Zarządzanie czasem i priorytetami | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Przerwa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Ćwiczenie: Planowanie dnia menedżera | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Ćwiczenie: Teoria motywacji w praktyce | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Dzień 4: Zarządzanie efektywnością poprzez feedback | Prowadzący Luiza Woźniak | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Przerwa | Prowadzący Luiza Woźniak | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Ćwiczenie: Symulacja spotkań ewaluacyjnych | Prowadzący Luiza Woźniak | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Ćwiczenie: pochwały i reprymendy | Prowadzący Luiza Woźniak | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Dzień 5: Rekrutacja i wdrażanie pracowników | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Ćwiczenie: Symulacja rozmowy rekrutacyjnej | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Case study: Wdrażanie nowego pracownika | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Dzień 6: Podsumowanie i nowoczesne techniki zarządzania | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Ćwiczenie: Analiza filmu „Parszywa 12” | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Ćwiczenie: Plan wdrożeniowy | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja efektów kształcenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Sarnecki
Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Wybitny prezenter i zawodowy mówca.
Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois).
Ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultingów z firmami w Polsce i na świecie. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Renata Kozłowska
Jest absolwentką SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Posiada kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. . Utworzyła wraz z zespołem konsultantów spółkę Quest Change Managers zajmującą się doradztwem i szkoleniami biznesowymi. Jest partnerem w spółce Higher Sp. z o.o., zajmującej się marketingiem rekrutacyjnym i działaniami Employer Branding dla m.in. firm: Microsoft, Accenture, Amazon Development Center, Grupy Żywiec czy Coca Cola. Jest profesjonalnym mówcą Akademii Brian Tracy International. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Luiza Woźniak
Interim manager, doradca liderów, praktyk biznesu, doświadczony menedżer.
Ekspert w zakresie ewaluacji i optymalizacji biznesu. Specjalizuje się w obszarach: zarządzania, sprzedaży, marketing, HR
Menedżer praktyk – ponad 20 lat skutecznie zarządzała sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu zarówno koncernów międzynarodowych (m. in.: Bertelsmann Media, BauerWeltbild Media, Lexis Nexis, International Master Publishers, EuroPress Polska) jak i polskich firm (m.in. Polska Agencja Prasowa, Fundacja Teraz Polska, Altkom Akademia).
Szerokie doświadczenie i szereg sukcesów w marketingu strategicznym i PR. Wprowadzała na polski rynek nowe firmy (np.: Zepter International Poland – marka premium, Bauer Weltbild Media – “Klub dla Ciebie”) oraz nowe produkty i innowacyjne rozwiązania (także e-commerce), w wielu organizacjach (np.: Polska Agencja Prasowa, LexisNexis, Fundacja TERAZ POLSKA, EuroPress Polska,).
Doświadczony konsultant w zakresie optymalizacji biznesu (różnorodne branże m. in.: media, agencje eventowe, usługi medyczne, usługi finansowe, usługi doradcze, firmy informatyczne, rolnictwo, hotelarstwo, sport, bramża szkoleniowa i konferencyjna, FMCG, produkty premium). Ma ponad 120h doświadczenia w walidacji szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usług. email: luiza.wozniak@questcm.pl
Tomasz Zambrzycki
Chicago oraz The University of Illinois Institute of
Entrepreneurial Studies. Studiował także prawo
na Uniwersytecie Łódzkim. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne - zeszyt, notes, podręcznik, zestaw ćwiczeń, artykuły naukowe
Warunki uczestnictwa
Uczestnik usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie ćwiczeń dotyczących kazdego z paneli oraz testu Końcowego na minimum 75%
Informacje dodatkowe
W przypadku szkolenia trwającego więcej niż 4h dziennie uczestnikowi przysługuje co najmniej jedna 15 minutowa przerwa na każde 4h zajęć
W przypadku dofinansowania w minimum 70% usługa zwolniona jest z podatku VAT - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a) ustawy o VAT
W cenę usługi nie wlicza się kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi