Doskonalenie umiejętności obsługi reklamacji
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Doskonalenie umiejętności obsługi reklamacji
Numer usługi 2016/12/27/11943/29584
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo handlowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane pracownikom obsługującym bezpośrednio zgłaszane reklamacja oraz wszystkim osobom mającym wpływ na wynik rozpatrywanej reklamacji.
Polecane jest również wszystkim pracownikom mającym bezpośredni kontakt z Klientami firmy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiele osób traktuje obsługę reklamacji, jako zło konieczne i ogranicza się, co najwyżej do zastanowienia nad zasadnością zgłoszonej reklamacji. Niektórzy jednak wiedzą, że proces reklamacji można wykorzystać również do zwiększenia własnej sprzedaży. Jak tego dokonać można się dowiedzieć m.in. na naszym szkoleniu.Szkolenie ma na celu wykorzystanie potencjału tkwiącego w pracownikach obsługujących reklamację. Ich wiedza, umiejętności i sytuacje, w jakich biorą udział mają ogromny wpływ na zwiększenie wolumenu sprzedaży oraz na zmniejszenie strat w firmie (poznanie technik wykorzystywanych przez Klientów).
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
I. Techniki sprzedaży
- Stanowisko, a interesy Klienta - klucz do sprzedaży
- Trening rozpoznawania prawdziwych (dominujących) interesów Klienta (metody, techniki, narzędzia)
- Aktywne słuchanie
- Rodzaje pytań w praktyce; pułapki parafrazy w biznesie; trudności w pozyskiwaniu potrzebnych informacji; znaczenie informacji zwrotnej
- Język korzyści na przykładach z różnych branż w oparciu o technikę "Cecha - Zaleta - Korzyść"
- Efekty technik handlowych: "podpuszczanie" i "próbne balony"
- Radzenie sobie z typowymi zastrzeżeniami Klientów (metody, techniki, narzędzia, trening)
- Gry handlowe
- Zastrzeżenia typu: "inni", "nie mam czasu", "interesuje mnie wyłącznie", "nie jestem zainteresowany", "ważna jest tylko cena/warunki handlowe" i inne typowe w sprzedaży
- Technika "kanapki"
- Techniki przekonywania Klientów "rekomendacje" i "czarne obrazy"
II. Techniki negocjacji
- Żelazne zasady negocjacji
- Analiza i trening technik wykorzystywanych podczas negocjacji
III. Techniki manipulacji – język perswazji
- „Magiczne” słowa
- Metafory i cytaty
- Analiza i trening typowych technik perswazyjnych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 168,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Wagonowa 2C/2
Wrocław
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532