Smart Communication. Nowoczesna komunikacja interpersonalna z elementami zielonych i cyfrowych umiejętności.
Smart Communication. Nowoczesna komunikacja interpersonalna z elementami zielonych i cyfrowych umiejętności.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji publicznej oraz sektora prywatnego, którzy na co dzień zajmują się zarządzaniem zespołami, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz wdrażaniem ekologicznych i cyfrowych rozwiązań w organizacjach. Grupa docelowa obejmuje osoby na stanowiskach kierowniczych, specjalistów ds. HR, projektów, komunikacji, a także pracowników działów związanych z ochroną środowiska i cyfryzacją procesów. Szkolenie jest również odpowiednie dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zrównoważonego rozwoju i efektywnej komunikacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności skutecznej komunikacji interpersonalnej w środowisku zawodowym, zintegrowanej z zielonymi kompetencjami oraz cyfrowymi narzędziami. Szkolenie pozwoli na efektywne zarządzanie informacją i zespołami przy wykorzystaniu ekologicznych rozwiązań oraz technologii cyfrowych. Uczestnicy będą potrafili wdrażać zrównoważone praktyki komunikacyjne, minimalizujące negatywny wpływ na środowisko oraz korzystać z narzędzi online do wzajemnej współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie komunikuje się w zespole, integrując zasady zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje praktyczne zastosowanie zrównoważonych zasad w komunikacji zespołowej podczas ćwiczeń symulacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia cyfrowe do zarządzania informacją i współpracą w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje, jak skutecznie korzysta z narzędzi cyfrowych (np. Microsoft Teams, Asana) do koordynacji pracy zespołowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża ekologiczne strategie komunikacyjne, minimalizujące negatywny wpływ na środowisko. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia scenariusze optymalizacji procesów komunikacyjnych, z uwzględnieniem oszczędności zasobów i redukcji emisji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i analizuje ekologiczne trendy w komunikacji z klientami i interesariuszami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje, jak wprowadza zasady zrównoważonego rozwoju do komunikacji z klientami, prezentując konkretne przykłady. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje komunikację w zespołach zdalnych do stylów komunikacji, uwzględniając wyzwania i dobre praktyki w cyfrowej współpracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia strategie dostosowania komunikacji do stylów komunikacji w kontekście zdalnej współpracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje style komunikacji w praktyce zespołu i ocenia ich wpływ na wprowadzanie zielonych inicjatyw. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje interpretacji wpływu poszczególnych stylów komunikacji na proces wprowadzania ekologicznych zmian w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoSCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Moduł 1: Podstawy komunikacji interpersonalnej
- Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej: teoria i praktyka.
- Elementy skutecznej komunikacji: aktywne słuchanie, precyzja wypowiedzi, komunikacja niewerbalna.
- Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania.
- Wpływ ekologicznych rozwiązań na codzienną komunikację w zespołach (np. oszczędność papieru, unikanie nadmiaru e-maili, efektywna praca zdalna).
- Wykorzystanie narzędzi komunikacji cyfrowej (e-mail, komunikatory, wideokonferencje) do skutecznego zarządzania zespołami.
Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji
- Zrównoważona komunikacja: jak wprowadzać ekologiczne standardy w komunikację zespołową.
- Rozwój świadomości ekologicznej w zespołach poprzez efektywną komunikację.
- Case study: komunikacja dotycząca wdrożenia zielonych praktyk w firmie.
- Tworzenie strategii komunikacyjnych wspierających ekologiczne inicjatywy.
- Komunikacja w procesach oszczędzania zasobów, np. optymalizacja zużycia energii w firmie.
- Wykorzystanie platform zarządzania projektami do monitorowania działań związanych z zielonymi inicjatywami (np. Trello, Asana).
Moduł 3: Cyfrowe narzędzia wspierające zieloną komunikację
- Narzędzia cyfrowe ułatwiające współpracę na odległość, minimalizujące wpływ na środowisko (np. chmury danych, wideokonferencje zamiast podróży służbowych).
- Organizacja pracy zdalnej w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Bezpieczeństwo cyfrowe w pracy zdalnej – ochrona danych i zasobów.
- Redukcja emisji dwutlenku węgla dzięki cyfrowym narzędziom (współpraca online zamiast podróży).
- Praktyczne warsztaty z obsługi narzędzi komunikacyjnych (Microsoft Teams, Zoom, Slack).
Moduł 4: Komunikacja oparta na danych i monitorowanie wyników
- Cyfrowe narzędzia do analizy i monitorowania efektywności komunikacji w zespołach.
- Zarządzanie informacją w chmurze i koordynacja zadań związanych z wdrażaniem zielonych kompetencji.
- Efektywność ekologiczna w monitorowaniu wyników projektów (np. raportowanie i analiza danych bez drukowania).
- Nauka korzystania z platform analitycznych (np. Google Analytics, systemy CRM) w celu optymalizacji działań zespołowych.
Walidacja
Szkolenie kończy się walidacją w ostatnim dniu szkolenia tj. 30.10.2025 r. godzina 20:00 -21:00.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Egzamin i certyfikacja prowadzony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji tj. SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
Egzamin i certyfikat po szkoleniu potwierdza zdobycie kwalifikacji.
Szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych.
Podczas szkolenia zostaną przeprowadzone pre-testy oraz post-testy wiedzy.
Program spełnia zakres technologii PRT z obszaru technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, w tym m.in.:
- Technologia komunikacyjna (4.1)
- Technologie informacyjne (4.2)
- Technologie wspierające internet rzeczy (4.7.2)
- Technologie data mining (4.2.5)
Podczas szkolenia odbędzie się:
- 6 godzin 15 minut zajęć teoretycznych
- 9 godzin zajęć praktycznych
- 7 przerw po 15 minut tj. 1 godzina 45 minut
-1 godzina walidacja
Łącznie 18 godzin zegarowych.
Szkolenie prowadzi nabycia:
Kwalifikacja: Smart Communication - Nowoczesna komunikacja interpersonalna z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł 1: Podstawy komunikacji interpersonalnej. Zajęcia teoretyczno-praktyczne | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł 1: Podstawy komunikacji interpersonalnej. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Moduł 3: Cyfrowe narzędzia wspierające zieloną komunikację. Zajęcia praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Moduł 3: Cyfrowe narzędzia wspierające zieloną komunikację. Zajęcia praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł 4: Komunikacja oparta na danych i monitorowanie wyników. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Moduł 4: Komunikacja oparta na danych i monitorowanie wyników. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Moduł 4: Komunikacja oparta na danych i monitorowanie wyników. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie + Post-test | Prowadzący Anna Malinowska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 277,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 277,78 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Malinowska
Od 5 lat aktywnie prowadzi szkolenia. Jej pasją jest coaching, mentoring oraz szkolenia, które prowadzi w dynamiczny i praktyczny sposób, stawiając na realne sytuacje, rzeczywiste dane i interakcję. Od ponad 5 lat wdraża w ramach prowadzonych szkoleń tematykę zrównoważonego rozwoju oraz optymalizacji ekologicznej w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą, ryzykiem, kryzysem, rozwiązywaniu problemów, komunikacji oraz przywództwie. Przeprowadziła ponad 30 szkoleń z tematyki szkolenia, w których uczestniczyło ponad 200 osób.
W pracy trenerskiej łączy wiedzę ekspercką z doświadczeniem praktycznym, wykorzystując metodę „on the job training” oraz analizę case study. Wierzy, że prawdziwy sukces opiera się na ludziach, ich wartościach i wzajemnym wsparciu. Dodatkowo aktywnie promuje zrównoważony rozwój i wprowadza zielone kompetencje do swoich szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenera, prezentacja, skrypty szkoleniowe.
W dniu gdy szkolenie będzie realizowane w formie online - stanowisko komputerowe dla uczestnika.
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Warunki techniczne
Warunki techniczne
iOS: iOS 11
Windows: Windows 10 kompilacja 14393
Android: Android OS 5.0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputer Mac:MacOS 10.13
Połączenie internetowe: wymagane jest połączenie internetowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G, LTE) o następujących parametrach:
- dla transmisji wideo w jakości HD 720p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 1.5Mbps/1.5Mbps (wysyłanie/odbieranie).
- dla transmisji wideo w jakości FullHD 1080p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 3Mbps/3Mbps (wysyłanie/odbieranie).
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.
Platforma: MS Teams
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe