Dla dzieci, z dziećmi, o dzieciach - kreatywne prowadzebie grup dziecięcych
Możliwość dofinansowania
Dla dzieci, z dziećmi, o dzieciach - kreatywne prowadzebie grup dziecięcych
Numer usługi 2025/08/23/22414/2956758
900,00 PLN
brutto
900,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
nauczyciele przedszkoli i pozostała kadra
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność świadomego i kreatywnego wykorzystania metod aktywizujących w pracy z dziećmi, co pozwoli im na zwiększenie zaangażowania i efektywności procesu nauczania. Szkolenie wyposaży nauczycieli w praktyczne narzędzia i techniki dostosowane do różnych grup wiekowych oraz potrzeb edukacyjnych, wspierające rozwój kompetencji kluczowych u dzieci.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność stosowania metod aktywizujących – nauczyciel potrafi kreatywnie wykorzystywać różnorodne techniki angażujące dzieci w proces edukacyjny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie prezentuje wybraną metodę aktywizującą w praktycznym ćwiczeniu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Potrafi wyjaśnić zastosowanie metody w kontekście edukacyjnym i dostosować ją do konkretnej sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Dostosowanie metod do wieku i potrzeb dzieci – uczestnik potrafi dobierać odpowiednie strategie dydaktyczne w zależności od etapu rozwojowego i indywidualnych potrzeb grupy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera i modyfikuje metody aktywizujące zgodnie z poziomem rozwoju i zainteresowaniami dzieci. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Potrafi uzasadnić wybór danej metody, uwzględniając specyficzne potrzeby grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
1) rodzaje zabaw aktywizujących w kontekście zmysłów i ogolnegorozwoju, 2) eksperymenty,
3) masy sensoryczne, 4) doświadczenia związane z otaczającym światem, 5) zabawy wspierające koncentrację i uwaznosc,
6) plusy i ryzyko prowadzenia zajęć polisensorycznych dla dzieci 7) praktyczne tworzenie scenariuszy zajęć - tworzenie zeszytu doświadczeń (jako pamiątka dla uczestniczek)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 rodzaje zabaw aktywizujących w kontekście zmysłów i ogolnegorozwoju, | Prowadzący Alina Tukaj | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Alina Tukaj
trener z 15 letnim doświadczeniem w pracy z różnymi grupami odbiorców m.in.: kadra pedagogiczna przedszkoli, żłobków szkół podtawowych, kadra akademicka, uczestnicy projektów współfinansowanych z UE. jest pedagogiem, trenerem dramy i efektywnej nauki, coachem edukacyjnym z 12-letnim stażem pracy z dziećmi i dorosłymi. Swoją praktykę zdobywała na krajowych uczelniach i zagranicznym stypendium w Danii ( VIA University Collage w Aarhus).
Przez lata studiów i praktyki zawodowej poszerzałam swoje kompetencje i umiejętności zwłaszcza w dziedzinie neuropedagogiki i pedagogiki serca (empatycznej). Zrealizowała ponad 500h szkoleniowych w powyższych obszarach. Co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach. W okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła szkolenia dla wielu grup oraz zajmowała się zarządzaniem i koordynowaniem usługami rozwojowymi, jako specjalista BUR. Od 2 lat prowadzi szkolenia z zakresu spektrum autyzmu, coaching, mediacje, zaburzenia dzieci i młodzieży, współpraca z rodzicami w żłobkach, przedszkolach i szkołach.
Z wielkim przekonaniem zajmuje się łączeniem aktywności artystycznych i zabawowych z przyswajaniem wiedzy szkolnej przez dzieci, ponieważ wierzy, iż tylko łącząc te aktywności możemy mówić o efektywnej nauce.
Zawodowo i prywatnie fascynuje się wpływem zabawy na rozwój kompetencji społecznych i matematycznych.
Przez lata studiów i praktyki zawodowej poszerzałam swoje kompetencje i umiejętności zwłaszcza w dziedzinie neuropedagogiki i pedagogiki serca (empatycznej). Zrealizowała ponad 500h szkoleniowych w powyższych obszarach. Co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach. W okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła szkolenia dla wielu grup oraz zajmowała się zarządzaniem i koordynowaniem usługami rozwojowymi, jako specjalista BUR. Od 2 lat prowadzi szkolenia z zakresu spektrum autyzmu, coaching, mediacje, zaburzenia dzieci i młodzieży, współpraca z rodzicami w żłobkach, przedszkolach i szkołach.
Z wielkim przekonaniem zajmuje się łączeniem aktywności artystycznych i zabawowych z przyswajaniem wiedzy szkolnej przez dzieci, ponieważ wierzy, iż tylko łącząc te aktywności możemy mówić o efektywnej nauce.
Zawodowo i prywatnie fascynuje się wpływem zabawy na rozwój kompetencji społecznych i matematycznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt szkoleniowy, karty pracy, scenariusze zajęć oraz zestaw narzędzi aktywizujących.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem może być nauczyciel lub opiekun pracujący z dziećmi.
Adres
Adres
ul. Świętojańska 63
32-651 Malec
woj. małopolskie
Szkolenie odbywa się w sali warsztatowej wyposażonej w materiały dydaktyczne i przestrzeń do ćwiczeń.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Jakub Kotelecki
E-mail
j.kotelecki@eurodoradztwo.pl
Telefon
(+48) 538 198 500