Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu (Chojnice)
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu (Chojnice)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do osób , które chcą zdobyć przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia praktycznej nauki zawodu w zakładach pracy, placówkach oświatowych bądź rzemiośle.
Usługa adresowana również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój" "Nastaw się na rozwój" i inne
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zdobycie przez uczetnika wiedzy i umiejętności z zakresu pedagogiki, psychologii oraz metodyki, a także umiejętności dydaktycznych niezbędnych do wykonywania zadań instruktora praktycznej nauki zawodu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa zakres i zadania pedagogiki pracy | Kryteria weryfikacji Definiuje przepisy prawne regulujące zadania nauczyciela w zakresie dydaktyki, opieki i wychowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia akty prawne zawiązane z organizowaniem praktycznej nauki zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa funkcje doradztwa zawodowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia elementy psychologii w komunikacji i relacjach "instruktor - osoba ucząca się" | Kryteria weryfikacji Definiuje stres w edukacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera sposób rozwiązywania sytuacji stresowaj w pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje konflikt i sposoby radzenia sobie z konfliktem w pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Diagnozuje możliwości i potrzeby osoby uczącej się | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby motywacji osoby uczacej się | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa przedmiot i zadania metodyki kształcenia zawodowego | Kryteria weryfikacji Potrafi sformułować cele kształcenia zgodnie z wymaganiami programowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia zasady uczenia się i cele edukacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje zajęcia praktycznej nauki zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady bezpieczeństwa i higienypracy, ochrony środowiska i przeciwpożarowychna na stanowisku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posiada umiejętności dydaktyczne | Kryteria weryfikacji Demostruje przebieg zajęć praktycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykonuje stymulacje danej czyności na stanowisku pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wykonane zadanie na stanowisku pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | |
zajęcia teoretyczne | zajęcia praktyczne | ||
1. | Podstawy pedagogiki ze szczególnym uwzględnieniem pedagogiki pracy | 5 | |
2. | Elementy psychologii w komunikacji i relacjach "instruktor - osoba ucząca się" | 8 | |
3. | Metodyka praktycznej nauki zawodu | 27 | |
4. | Umiejętności dydaktyczne | 8 | |
Razem | 48 | 8 |
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (1 h =45 minut). Przerwy nie są wliczane w czas trwania zajęć
Kurs skierowany jest do osób , które chcą zdobyć przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia praktycznej nauki zawodu w zakładach pracy, placówkach oświatowych bądź rzemiośle.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 43,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 43,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy kursu otrzymują skrypty, notatnik oraz długopis
Warunki uczestnictwa
Wymagania stawiane kandydatom na kurs wynikają z § 10 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. 2019, poz. 391),
W przypadku szkoleń dofinansowych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój
Adres
Adres
- stoliki dla każdego słuchacza
- tablica suchościeralna
- projektor
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi