Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Warsztaty praktyczne z uwzględnieniem elektronizacji i Nowej Ustawy PZP.
Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Warsztaty praktyczne z uwzględnieniem elektronizacji i Nowej Ustawy PZP.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Grupa docelowa usługi
Projekt szkolenia/warsztatów został przygotowany dla:
-zamawiających, osób przygotowujących i prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego;
-wykonawców, ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i składających wnioski/oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wykonawcy;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z praktycznymi aspektami stosowania Prawa zamówień publicznych oraz zwrócenie uwagi na obszary, szczególnie istotne z punktu widzenia przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w których często stwierdzane są uchybienia i nieprawidłowości.Uczestnicy (przedstawiciele zamawiających) zdobędą praktyczną wiedzę na temat sposobu prowadzenia postępowania zgodnie z prawem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szacowanie wartości zamówienia.
2. Zakaz łączenia lub dzielenia zamówienia na części.
3. Zamówienia mieszane.
4. Zapewnienie bezstronności i obiektywizmu osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Opis przedmiotu zamówienia.
6. Wadium.
7. Warunki udziału w postępowaniu a naruszenie zasady proporcjonalności i uczciwej konkurencji.
8. Oświadczenia i dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – podmiotowe środki dowodowe.
9. Korzystanie z potencjału innych podmiotów.
10. Podwykonawstwo.
11. Uzupełnianie dokumentów i ich wyjaśnianie.
12. Badanie i ocena ofert.
13. Termin związania ofertą – obowiązki zamawiającego i wykonawcy związane z zachowaniem terminu związania ofertą.
14. Naruszenia dotyczące wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
15. Przesłanki unieważnienia postępowania.
16. Obowiązki informacyjne zamawiającego w toku postępowania.
17. Umowy w sprawach zamówień publicznych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 28-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 29-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 709,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 390,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 106,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 86,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat oraz zaświadczenie potwierdzające nabytą wiedzę, wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. e-podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń przygotowany przez eksperta SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
- autorski podręcznik Uczestnika szkolenia przygotowany przez Eksperta Semper,
- materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
- materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi