Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia w świetle Nowej Ustawy PZP.
Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia w świetle Nowej Ustawy PZP.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób biorących udział w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania, ale również kierowników jednostek nadzorujących proces udzielania zamówienia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przekazanie szeregu sprawdzonych rozwiązań w tym zakresie (np. wewnętrzne regulaminy, sposoby zarządzania zamówieniami publicznymi, elektronizacja zamówień itp.). Wskaże na szereg zagrożeń i naruszeń w przypadku gdyby zarządzanie, czy organizacja zamówieniami w Jednostkach Służby Zdrowia byłaby nieprawidłowe, nieodpowiednie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wewnętrzna struktura organizacyjna Zamawiającego w zakresie zamówień publicznych
Model struktury organizacyjnej wg PZP, zakres uprawnień i obowiązków osób odpowiedzianych za zamówienia publiczne, w tym uprawnienia i obowiązki osób merytorycznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału, warunków realizacji.
2. Planowanie zamówień, szacowanie wartości
Obowiązki wynikające z obowiązującej ustawy Pzp.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Zasady opisu przedmiotu zamówienia, sposób opisu przedmiotu zamówienia w zależności o rodzaju zamówienia (dostawy, usługi, roboty budowlane), najczęściej popełniane błędy przy opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia w Jednostkach Służby Zdrowia
Przykładowe kluczowe postępowania, w tym dostawa leków, wyrobów jednorazowego użytku, środków czystości, żywności i aparatury medycznej. Wskazówki formalne w zakresie ich opisu wg PZP.
5. Regulamin udzielania zamówień publicznych poniżej progów stosowania ustawy PZP
Schemat funkcjonalny, prawa i obowiązki osób przygotowujących i prowadzących postępowanie, warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, kryteria oceny ofert, tryby postępowania, badanie i ocena ofert, wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania, dokumentacja postępowania.
6. Regulacje prawne mogące mieć zastosowanie dla zamówień publicznych w jednostkach służby zdrowia.
7. Regulamin udzielania zamówień publicznych prowadzonych na podstawie ustawy
Schemat funkcjonalny, prawa i obowiązki osób przygotowujących i prowadzących postępowanie, prace komisji przetargowej, badanie i ocena ofert, dokumentacja postępowania.
8. Czynności w postępowaniu – elektronizacja postępowań
odpowiedzi na pytania wykonawców, zmiany SWZ, zmiany ogłoszenia. Elektronizacja zamówień publicznych
9. Badanie i ocena ofert
Badanie przesłanek odrzucenia oferty, poprawa omyłek. Kwalifikacja podmiotowa wykonawców - procedura odwrócona i klasyczna, badanie przesłanek wykluczenia wykonawców,
10. Wybór oferty najkorzystniejszej, unieważnienie postępowania
Nowe obowiązki informacyjne.
11. Dokumentacja postępowania
Zasady dot. przygotowania dokumentacji postępowania, m.in. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zawiadomienia o wyborze oferty, odrzuceniu ofert, zawiadomienia o unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia w świetle Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 28-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia w świetle Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 29-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 709,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 390,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 106,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 86,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat oraz zaświadczenie potwierdzające nabytą wiedzę, wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, tj. e-podręcznik oraz zeszyt ćwiczeń przygotowany przez eksperta SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
- autorski podręcznik Uczestnika szkolenia przygotowany przez Eksperta Semper,
- materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
- materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi