Pewność siebie w pracy – poczucie własnej wartości, nawyki i asertywność jako narzędzia skuteczności zawodowej - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Pewność siebie w pracy – poczucie własnej wartości, nawyki i asertywność jako narzędzia skuteczności zawodowej - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy biurowi i specjalistyczni, którzy chcą zwiększyć pewność siebie w codziennych zadaniach,
- członkowie zespołów projektowych, którzy potrzebują skuteczniej komunikować się i współpracować,
- osoby na stanowiskach juniorskich lub średniego szczebla, które rozwijają swoją rolę zawodową,
- liderzy zespołów i początkujący menedżerowie, którzy chcą wzmacniać autorytet w sposób konstruktywny i asertywny,
- pracownicy mający trudności z radzeniem sobie z krytyką, stresem lub presją w pracy,
- osoby chcące poprawić swoje nawyki pracy (planowanie, organizacja, zarządzanie sobą w czasie),
- pracownicy z branż wymagających częstego kontaktu z klientem lub współpracy międzydziałowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wzmocnienie pewności siebie i skuteczności zawodowej uczestników poprzez rozwój trzech kluczowych obszarów: poczucia własnej wartości, wspierających nawyków oraz umiejętności asertywnej komunikacji. Uczestnicy, pracując w bezpiecznej atmosferze online, będą mieli okazję lepiej poznać swoje mocne strony i zasoby, zrozumieć mechanizmy wpływające na ich samoocenę, a także nauczyć się, jak radzić sobie z krytyką i stresem w środowisku zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ poczucia własnej wartości na funkcjonowanie pracownika w środowisku zawodowym. | Kryteria weryfikacji W pytaniach testowych jednokrotnego wyboru uczestnik charakteryzuje zależności między poziomem samooceny a motywacją, zaangażowaniem oraz relacjami w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje mechanizmy kształtowania i utrwalania nawyków zawodowych. | Kryteria weryfikacji W pytaniach testowych otwartych lub zamkniętych uczestnik definiuje czynniki wpływające na powstawanie nawyków, ich rolę w pracy oraz przykłady wspierających i zakłócających schematów działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planuje wdrożenie indywidualnych nawyków zwiększających efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji W pytaniach testowych uczestnik planuje konkretne nawyki zawodowe (np. zarządzanie czasem, priorytetyzacja), wybierając prawidłowe etapy procesu ich wdrażania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocena technik asertywnej komunikacji w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Na podstawie opisu sytuacyjnego uczestnik ocenia zastosowanie wybranych technik asertywności (np. komunikat JA, zdarta płyta), wskazując poprawne działania w teście. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uzasadnia znaczenie samoświadomości i odporności psychicznej w relacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji W pytaniach opisowych lub wielokrotnego wyboru uczestnik uzasadnia, dlaczego rozwijanie samoświadomości i odporności psychicznej jest kluczowe dla współpracy w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia postawy komunikacyjne w miejscu pracy (uległość, agresja, asertywność). | Kryteria weryfikacji W pytaniach typu dopasowanie uczestnik rozróżnia typy zachowań komunikacyjnych, wskazując ich cechy i skutki w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Poczucie własnej wartości w środowisku pracy
1. Dlaczego poczucie własnej wartości jest kluczowe w pracy? – wpływ na motywację, zaangażowanie i relacje w zespole.
2. Mechanizmy niskiej/wysokiej samooceny – jak kształtuje zachowania pracowników.
3. Identyfikacja mocnych stron i zasobów – ćwiczenia indywidualne i w parach.
4. Radzenie sobie z krytyką i stresem – narzędzia do utrzymywania równowagi.
5. Techniki wzmacniania siebie w pracy – język pozytywnego wpływu, nastawienie rozwojowe.
6. Podsumowanie dnia – refleksja i przygotowanie do wdrożenia w praktyce zawodowej.
Dzień 2 – Nawyki skutecznego pracownika
1. Rola nawyków w środowisku zawodowym – automatyzacja i oszczędność energii.
2. Identyfikacja nawyków w pracy – co pomaga, co przeszkadza w efektywności.
3. Projektowanie wspierających nawyków – np. zarządzanie czasem, planowanie priorytetów, work-life balance.
4. Ćwiczenia praktyczne – tworzenie osobistego planu „nawyku zawodowego”.
5. Jak utrzymać dyscyplinę w zespole – mikro-nawyki poprawiające współpracę i komunikację.
6. Podsumowanie dnia – prezentacja planów wdrożenia przez uczestników.
Dzień 3 – Asertywność i komunikacja w pracy
Cel: rozwijanie umiejętności jasnego, konstruktywnego komunikowania się i stawiania granic w środowisku zawodowym.
1. Asertywność w miejscu pracy – różnica między uległością, agresją i asertywnością.
2. Prawa pracownika i odpowiedzialność w komunikacji.
3. Techniki asertywnego wyrażania opinii i granic – komunikaty JA, zdarta płyta, asertywne odmawianie.
4. Ćwiczenia scenariuszowe – rozmowa z przełożonym, współpraca w zespole, radzenie sobie z trudnym klientem.
5. Łączenie poczucia wartości, nawyków i asertywności w pracy – model 3 filarów skuteczności zawodowej.
6. Podsumowanie całego szkolenia – plan działania dla uczestników i feedback.
7.Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie - walidacja
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Dlaczego poczucie własnej wartości jest kluczowe w pracy? – wpływ na motywację, zaangażowanie i relacje w zespole. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Mechanizmy niskiej/wysokiej samooceny – jak kształtuje zachowania pracowników. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Identyfikacja mocnych stron i zasobów – ćwiczenia indywidualne i w parach. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Radzenie sobie z krytyką i stresem – narzędzia do utrzymywania równowagi. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Techniki wzmacniania siebie w pracy – język pozytywnego wpływu, nastawienie rozwojowe. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Podsumowanie dnia – refleksja i przygotowanie do wdrożenia w praktyce zawodowej. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Rola nawyków w środowisku zawodowym – automatyzacja i oszczędność energii. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Identyfikacja nawyków w pracy – co pomaga, co przeszkadza w efektywności. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Projektowanie wspierających nawyków – np. zarządzanie czasem, planowanie priorytetów, work-life balance. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Ćwiczenia praktyczne – tworzenie osobistego planu „nawyku zawodowego”. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Jak utrzymać dyscyplinę w zespole – mikro-nawyki poprawiające współpracę i komunikację. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Podsumowanie dnia – prezentacja planów wdrożenia przez uczestników. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Asertywność w miejscu pracy – różnica między uległością, agresją i asertywnością. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Prawa pracownika i odpowiedzialność w komunikacji. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Techniki asertywnego wyrażania opinii i granic – komunikaty JA, zdarta płyta, asertywne odmawianie. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Ćwiczenia scenariuszowe – rozmowa z przełożonym, współpraca w zespole, radzenie sobie z trudnym klientem. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Łączenie poczucia wartości, nawyków i asertywności w pracy – model 3 filarów skuteczności zawodowej. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Podsumowanie całego szkolenia – plan działania dla uczestników i feedback. | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie - walidacja | Prowadzący Magdalena Skorupska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 125,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 130,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 130,21 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Skorupska
Łączę wiedzę psychologiczną z praktycznym doświadczeniem, co pozwala mi trafnie diagnozować potrzeby organizacji i projektować dopasowane programy rozwojowe. Moje podejście opiera się na budowaniu zaangażowania, wzmacnianiu współpracy i rozwijaniu kompetencji niezbędnych do skutecznego działania w dynamicznym środowisku pracy.
Wspieram zespoły i menedżerów w radzeniu sobie z sytuacjami stresowymi, konfliktami, niską motywacją czy wyzwaniami związanymi z pracą zdalną i wielopokoleniową. Prowadzę zarówno szkolenia merytoryczne, jak i warsztaty rozwojowe, które integrują twarde i miękkie kompetencje – od cyberhigieny po komunikację i inteligencję emocjonalną.
Mam doświadczenie we współpracy z sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi. Jako koordynatorka projektów społecznych prowadziłam liczne działania edukacyjne i interwencyjne, wspierające rozwój kompetencji interpersonalnych, odporności psychicznej oraz odpowiedzialnego przywództwa.
Moja misja to wspieranie ludzi i organizacji w budowaniu bezpiecznego, efektywnego i empatycznego środowiska pracy. Wierzę, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie procesów – zarówno technologicznych, jak i ludzkich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Prezentacja PDF z podsumowaniem treści i najważniejszymi przykładami z każdego dnia.
- Proste karty ćwiczeń (PDF/Word) – np. arkusz do wpisania swoich mocnych stron, lista nawyków „pomaga / przeszkadza”, ćwiczenie z komunikatem JA.
- Checklista „do wdrożenia” – krótka lista praktycznych wskazówek po każdym dniu szkolenia.
- Notatnik elektroniczny (szablon) – miejsce na własne refleksje, wnioski i plan działania.
- Materiały dodatkowe (1–2 artykuły PDF / linki) – dla chętnych do pogłębienia tematu.
Informacje dodatkowe
Do wybranej metody walidacji nie jest potrzebny walidator, ponieważ uczestnicy dostają link do wypełnienia testu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna - Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim