Usługa - Digital -wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
Usługa - Digital -wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi informatycznych oraz posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami ( w tym platformami HCM) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Uczestnik uzyska łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresieEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Wymienia typy sprzętu ICT wykorzystywanego w HR (np. laptopy, skanery, kamery).Wyjaśnia zasady doboru sprzętu do zadań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MSOffice) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe narzędzia systemowe oraz aplikacje biurowe (Word, Excel, Outlook).Opisuje zastosowanie programów w codziennej pracy HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykładowe narzędzia pracy zdalnej i komunikacji online.Wyjaśnia zasady bezpiecznego i efektywnego korzystania z Internetu w pracy HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi /platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Kryteria weryfikacji Wymienia typy platform HRMS/HCM i ich funkcje (np. ewidencja, rekrutacja, ocena).Omawia zastosowanie poszczególnych funkcjonalności w praktyce organizacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi /systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Opisuje trendy w rozwoju systemów ICT w HR (np. chmura, AI, automatyzacja).Wyjaśnia wpływ digitalizacji na efektywność zarządzania personelem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Samodzielnie obsługuje firmowy sprzęt ICT (np. komputer, drukarka, skaner, projektor).Sprawnie posługuje się dostępnymi narzędziami ICT zgodnie z procedurami wewnętrznymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzizdalnej pracy i komunikacji | Kryteria weryfikacji Używa narzędzi typu Teams, Zoom, Google Meet, Slack do prowadzenia spotkań i współpracy.Wykorzystuje funkcje współdzielenia ekranu, czatu, tworzenia wydarzeń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programówkomputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Kryteria weryfikacji Wykonuje zadania z użyciem dedykowanych funkcjonalności systemów kadrowo-płacowych (np. SAP, Enova, Teta).Tworzy, edytuje, eksportuje dane w kontekście HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np.specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy) | Kryteria weryfikacji Posługuje się platformami takimi jak Trello, Notion, LinkedIn Recruiter, Miro.Integruje różne narzędzia i automatyzuje wybrane procesy HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan wdrożenia (cele, harmonogram, etapy).Dobiera rozwiązanie zgodne z profilem organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się .Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacjii przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ digitalizacji na efektywność i rozwój firmy.Komunikuje znaczenie zmiany technologicznej w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy. | Kryteria weryfikacji .Analizuje potrzeby i wybiera narzędzia wspierające własną efektywność.Przedstawia uzasadnienie proponowanych usprawnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programóww środowisku Windows / MS Office | Kryteria weryfikacji Wspiera współpracowników w obsłudze programów (np. Word, Excel, Outlook).Tłumaczy funkcjonalności, proponuje rozwiązania problemów technicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwościInternetu. | Kryteria weryfikacji Dzieli się narzędziami, linkami i metodami usprawniającymi pracę.Promuje wykorzystanie zasobów online w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznychprogramów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Udziela wsparcia we wdrażaniu i bieżącej obsłudze systemów HRMS/HCM.Oferuje pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz tworzy instrukcje użytkownika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ I – Wykład trenera (08:00–13:30)
- Powitanie, cele i struktura szkolenia
- Znaczenie kompetencji cyfrowych w HR
- Przegląd narzędzi pracy zdalnej i komunikacji (Teams, Zoom, Slack, Google Workspace)
- Diagnoza potrzeb organizacji w zakresie ICT (indywidualnie i w grupach)
PRZERWA (13:30–13:45)
CZĘŚĆ II – Warsztaty praktyczne (13:45–16:00)
- Ćwiczenia: identyfikacja narzędzi ICT w organizacji
- Tworzenie mapy potrzeb HR vs. narzędzia cyfrowe
- Analiza środowiska pracy – wykorzystanie MS Office i systemu Windows
- Praktyczne usprawnienia w procesach HR
- Tworzenie checklist/instrukcji wspierających użytkowników
DZIEŃ II
CZĘŚĆ I – Wykład trenera (08:00–13:30)
- Trendy digitalizacji w HR: chmura, AI, self-service
- Rola HR jako lidera transformacji cyfrowej
- Praca zespołowa i komunikacja cyfrowa w praktyce
- Kampania promująca digitalizację wewnątrz organizacji
PRZERWA (13:30–13:45)
CZĘŚĆ II – Warsztaty praktyczne (13:45–15:00)
- Delegowanie, współdzielenie dokumentów, monitorowanie pracy
- Studium przypadków: dobór odpowiedniego systemu HCM
- Praca w grupach: wybór i uzasadnienie platformy
- Przygotowanie do wdrożenia: harmonogram, cele, wskaźniki sukcesu
- podsumowanie szkolenia /walidacja
Walidacja (15:00-16:00)
- Przeprowadzenie testu wiedzy i analiza wyników-
1. Test teoretyczny:Weryfikacja wiedzy uczestników realizowana jest w formie testu zamkniętego jednokrotnego wyboru (typ ABC). Test składa się z 10 pytań, z trzema możliwymi odpowiedziami do wyboru, z których tylko jedna jest prawidłowa. Przeprowadzany jest na zakończenie szkolenia, pod nadzorem walidatora.
2. Obserwacja w warunkach rzeczywistych
Uczestnik wykonuje indywidualne zadanie praktyczne, które polega na przygotowaniu i zaprezentowaniu rozwiązań wspierających wykorzystanie narzędzi ICT w pracy działu HR.
3. Walidator jest obecny wyłącznie pod koniec szkolenia i prowadzi zarówno test, jak i obserwację. Nie ingeruje w przebieg zadania, chyba że wymagane są techniczne wyjaśnienia. Obserwuje zachowania i działania uczestnika, ocenia zgodność wykonania zadania z przyjętymi kryteriami weryfikacji i dokumentuje wynik w arkuszu obserwacji.Pełni wyłącznie funkcję weryfikacyjną – nie prowadzi szkolenia.
Walidacja przeprowadzana jest w ostatnim dniu szkolenia tj. 04.11.2025r o godz 15:00-16:00
Przerwa została wliczona w godziny szkolenia, jest uwzględniona w harmonogramie
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. metody walidacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 CZĘŚĆ I – Wykład trenera | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 CZĘŚĆ II – Warsztaty praktyczne | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 CZĘŚĆ I – Wykład trenera | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 CZĘŚĆ II – Warsztaty praktyczne | Prowadzący Jolanta Pędziwiatr | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 145,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 145,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Pędziwiatr
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają prezentację dot. tematyki szkolenia w wersji .pdf drogą elektroniczną.
Po zakończonej usłudze Uczestnik otrzyma Zaświadczenie potwierdzające jego udział w szkoleniu.
Warunkiem uzyskania Zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć (prawidłowo wypełniony test po ukończeniu usługi).). Uczestnictwo w usłudze mierzone jest za pomocą raportów z logowań.
1 godzina usługi szkoleniowej = 60 minut
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Możliwość monitoringu usługi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa zostanie zrealizowana w formule zdalnej z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny link umożliwiający udział w spotkaniu online, ważny przez cały okres realizacji usługi.
Uczestnik zobowiązany jest do spełnienia poniższych wymagań technicznych:
- Urządzenie końcowe: komputer wyposażony w kamerę oraz głośnik, z zainstalowanym aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux), posiadający minimum 2 GB pamięci RAM;
- Łącze internetowe: stabilne połączenie z siecią o minimalnej prędkości pobierania i wysyłania 5 Mb/s;
- Oprogramowanie: dostęp do aplikacji Microsoft Teams (lub przeglądarki internetowej obsługującej tę platformę), umożliwiający uczestnictwo w usłudze oraz dostęp do udostępnianych materiałów i prezentowanych treści.
Podstawą do rozliczenia usługi będzie raport systemowy, umożliwiający identyfikację wszystkich uczestników oraz potwierdzający wykorzystanie określonego narzędzia komunikacji zdalnej (Microsoft Teams).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi