Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - online. Usługa .
Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - online. Usługa .
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektów "Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie A2. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych na poziomie A2 umożliwiających niezaburzoną i poprawną komunikację w codziennych czynnościach życiowych w przerobionych tematach na poziomie A2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności nabyte na kursie. Kursant potrafi składać zamówienia w restauracji, opisywać odzież, wykonane zadania, porównywać rzeczy i zjawiska, opisywać miejsca, wyjaśniać drogę, opisywać ulubione rozrywki, mówić o celu i przyczynie, opowiadać o zakazach nakazach, o sporcie, o zakupach, stawiać warunki oraz snuć przypuszczenia, o zwierzętach, wyrażać przypuszczenie i niepewność, udzielać rad, opowiadać o życiu codziennym i procesach w nim zachodzących, zrobić zakupy w aptece, o lękach i fobiach, o wydarzeniach w życiu, o szkole i przyzwyczajeniach, o wynalazkach, o atrakcjach turystycznych, o wolnym czasie, o diecie oraz zwyczajach żywieniowych. Kursant potrafi stopniować przymiotniki w stopniu wyższym i najwyższym, używa czsu present perfect do opisu doświadczenia, zjawisk, które trwają oraz opisu efektów, używa past simple i present perfect do opisu zdarzeń w życiu, potrafi porównać różne miejsca i rzeczy, używa konstrukcji czasownikowych z gerund and infinitive, używa have to, czasowników modalnych must, mustn’t do opisu zobowiązań i obowiązków, używa czasowników z przyimkami do opisu różnych rodzajów ruchu, używa czasowników modalnych should, shouldn’t do udzielania rad i wskazówek, używa czasowników modalnych may, might, do snucia przypuszczeń i spekulacji, używa pierwszego i drugiego okresu warunkowego do stawiania warunków oraz rozważania hipotetycznych sytuacji, używa wyrażenia „used to” do opisu przeszłych nawyków, używa strony biernej w czasie present simple i past simple do opisu wynalazków, używa zaimków something, anything , nothing, enough, too, a few, little, a little do opisu nawyków żywieniowych oraz ilości, oraz okoliczności zdarzeń. | Kryteria weryfikacji Regularne sprawdzenie opanowania słownictwa oraz dyskusja na wybrane tematy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Końcowy test teoretyczny oraz ustny sprawdzający opanowanie zakresu struktur gramatycznych wskazanych w efektach uczenia.Test uwzględnia również umiejętności takie jak czytanie ze zrozumieniem oraz pisanie krótkich form wypowiedzi na zadany temat. Test składa się z zadań otwartych oraz zamkniętych. Testu wielokrotnego wyboru, pytań typu prawda fałsz oraz zadań otwartych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Sprawdzenie opanowania słownictwa wskazanego w efektach uczenia w pytaniach i odpowiedziach na dany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 42 godzin lekcyjnych. Zajęcia sa prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywają się raz w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min. Kurs ma na celu poprawienie płynności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie A2.
Tematy są realizowane według kolejności przedstawionej w harmonogramie.
Who’s who? | Kursant nabywa umiejętności przedstawiania się, podawania informacji na swój temat oraz formułowania pytań | |
Who knows you better? | Kursant zna słownictwo dotyczące rodziny Kursant potrafi stosować czas present simple | |
At the Moulin Rouge | Kursant zna słownictwo dotyczące ciała i potrafi opisywać położenie przedmiotów Kursant potrafi stosować czas present continuous | |
The Devil’s Dictionary | Kursant potrafi definiować słowa | |
At the airport | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych na lotnisku | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 1 | |
Test 1 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 1 | |
Right place, wrong time | Kursant zna słownictwo dotyczące wakacji Kursant potrafi stosować czas past simple | |
A moment in time | Kursant potrafi stosować czas past continuous oraz przyimki opisujące czas i miejsce | |
Fifty years of pop | Kursant zna słownictwo dotyczące muzyki | |
One October evening | Kursant potrafi stosować słowa i wyrażenia przydatne przy opowiadaniu historii w czasie przeszłym | |
At the conference hotel | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy pobycie w hotelu | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale | |
Test 2 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału | |
Where are you going? | Kursant potrafi wyrażać plany i zamierzenia dotyczące przyszłości za pomocą czasu present continuous oraz konstrukcji going to | |
The pessimist’s phrase book | Kursant potrafi wyrażać przewidywania dotyczące przyszłości za pomocą konstrukcji will / won’t | |
I’ll always love you | Kursant potrafi wyrażać obietnice, oferty i decyzje dotyczące przyszłości za pomocą konstrukcji will / won’t | |
I was only dreaming | Kursant potrafi stosować i odróżniać czasy przeszłe, teraźniejsze i przyszłe | |
Restaurant problems | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy pobycie w restauracji | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 3 | |
Test 3 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 3 | |
From rags to riches | Kursant zna słownictwo dotyczące ubrań, potrafi opowiedzieć o doświadczeniach z życia | |
Family conflicts | Kursant potrafi opowiedzieć o obowiązkach i problemach domowych | |
Faster, faster | Kursant potrafi porównywać cechy przedmiotów i ludzi stosując stopień wyższy przymiotnika | |
The world’s friendliest city | Kursant zna słownictwo dotyczące opisu miejscowości Kursant potrafi porównywać miejsca stosując stopień najwyższy przymiotnika | |
Lost in San Francisco | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy pytaniu o drogę | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 4 | |
Test 4 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 4 | |
Are you a party animal? | Kursant zna słownictwo dotyczące uroczystości i przyjęć | |
What makes you feel good? | Kursant potrafi wyrazić upodobania na temat sposobów spędzania wolnego czasu | |
How much can you learn in a month? | Kursant potrafi opisać obowiązek (lub jego brak) za pomocą czasowników modalnych | |
The name of the game | Kursant zna słownictwo dotyczące sportu, potrafi opisywać ruch | |
At a department store | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy robieniu zakupów | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 5 | |
Test 5 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 5 | |
If something bad can happen, it will | Kursant potrafi stosować zdania warunkowe typu 1 | |
Never smile at a crocodile | Kursant zna słownictwo dotyczące zwierząt Kursant potrafi stosować zdania warunkowe typu 2 | |
Decisions, decisions | Kursant zna wyrażenia przydatne przy wyrażaniu podjętej decyzji | |
What should I do? | Kursant posiada umiejętność udzielania rad | |
At the pharmacy | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy wizycie w aptece | |
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 6 | |
Test 6 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 6 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Karina Porębska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 walidacja | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 114,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 114,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Orzeł
Silvana Dyba
Karina Porębska
Anna Matlak
Jadwiga Lysko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
- Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
- Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
- Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
- Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
Podpisano umowę z WUP Kraków w projekcie "Małopolski pociąg do kariery-sezon 1" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
W razie zapytań lub wątpliwości dalsze informacje dostępne w sekretariacie szkoły pod numerem:
338732085 lub 510771180
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
OdpowiedzPrzekaż dalej |