Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników: Kompetencje skutecznego menedżera od podstaw do średniozaawansowanego
Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników: Kompetencje skutecznego menedżera od podstaw do średniozaawansowanego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Menedżerów
- Brygadzistów
- Kierowników
- Dyrektorów
- liderów zespołów
- osób, co do których istnieją plany awansu na stanowisko menedżerskie
- Osób z działu HR
- osób bez dotychczasowego doświadczenia menedżerskiego, w tym tzw. first time menedżerów, jak i menedżerów, którzy chcą uporządkować, pogłębić i poszerzyć swoje kompetencje w kluczowych obszarach.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój i pogłębienie kompetencji menedżera w obszarze zwiększania efektywności osobistej i zespołu oraz pozyskiwanie i wykorzystanie zróżnicowanego potencjału /talentów/doświadczeń pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie zasad zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać i omówić kluczowe zasady zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje przykłady organizacji stosujących zrównoważone podejście do zarządzania talentami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwijanie kompetencji skutecznego menedżera na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić i scharakteryzować kluczowe kompetencje skutecznego menedżera. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje narzędzia i techniki menedżerskie w symulowanych sytuacjach zarządzania zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju pracowników w organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan rozwoju zawodowego pracownika zgodnie z zasadami zrównoważonego zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dopasować narzędzia motywacyjne do indywidualnych potrzeb i kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: mini-wykłady, dyskusje moderowane, casestudy, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz gra szkoleniowa. Podczas pracy wykorzystywane będą narzędzia wizualne – prezentacja oraz interaktywne: quizy i chat.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „Kompetencje skutecznego menedżera – od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
DZIEŃ I
BLOK I Jestem menedżerem (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Rozpoczęcie szkolenia, ćwiczenie wprowadzające (icebreaker).
- Menedżer czy lider? Dyskusja wprowadzająca.
BLOK II Komunikacja w pracy menedżera (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Komunikacja – wprowadzenie i podstawowe umiejętności.
- Aktywne słuchanie w pracy menedżera.
- Zakłócenia i bariery komunikacyjne - rozpoznawanie i unikanie.
BLOK III Rozmowy z pracownikami (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Najczęstsze błędy popełniane w komunikacji z pracownikami – autodiagnoza i omówienie.
- Pytania w pracy menedżera – jak pytać, a jak nie?
- Rozmowy rozwojowe oparte na technikach coachingowych – wybrany model.
- Expose szefa – jak zbudować i wygłosić komunikat budujący wiarygodność menedżera?
BLOK IV Informacje zwrotne – zasady udzielania i praktyka (teoria i praktyka; case study, dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Informacja zwrotna pozytywna i korygująca – kiedy udzielać?
- Zasady udzielania informacji zwrotnych – na co zwrócić uwagę, żeby nie wylać dziecka z kąpielą?
- Budowanie kultury doceniania.
- Jak przekazywać informację korygującą i nie wzbudzać postawy defensywnej? Model FUKO
- Komunikaty typu „ja” vs. komunikaty typu „ty”.
DZIEŃ II
BLOK I Delegowanie w pracy menedżera (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Polecenie służbowe a delegowanie – zasadnicze różnice.
- Motywująca funkcja delegowania.
- Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności.
- Kiedy delegować, a kiedy zlecać?
- Rozmowa delegująca – praktyczne ćwiczenie.
- Monitorowanie i rozliczenie wykonania zadań
BLOK II Asertywność (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Czym jest asertywność, a czym nie jest?
- Co nam daje asertywność i jak budować asertywną postawę?
- Postawa asertywna w pracy menedżera.
- Asertywne reagowanie na krytykę.
- Co robić, gdy ktoś przekracza nasze granice?
BLOK III Konflikt w zespole (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład)
- Konflikt – czym jest, a czym nie jest.
- Style reagowania w konflikcie.
- Przeciwdziałanie budowaniu „podziemia” w zespole (plotki, sojusze, „my kontra oni”).
- Interwencja menedżera. Rola mediatora a rola arbitra.
- Identyfikacja emocji występujących w konflikcie.
- Przeprowadzanie rozmów konfrontujących strony konfliktu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 BLOK I Jestem menedżerem (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 BLOK II Komunikacja w pracy menedżera (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 BLOK III Rozmowy z pracownikami (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 BLOK IV Informacje zwrotne – zasady udzielania i praktyka (teoria i praktyka; case study, dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 BLOK I Delegowanie w pracy menedżera (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 BLOK II Asertywność (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa 15 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 BLOK III Konflikt w zespole (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Tyc
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Ma szesnastoletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych
i menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem, negocjacje handlowe z klientami i dostawcami. Pracowała na stanowiskach: Menedżer Oddziału, Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Izby Gospodarczej. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi. Jako Dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań współpracowała
z instytucjami państwowymi i naukowymi, organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, organizowała konferencje naukowo-techniczne, ogólnopolskie i międzynarodowe wydarzenia branżowe oraz była członkiem zespołu redakcyjnego kwartalnika branżowego.
Ukończyła studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademię Trenera Biznesu i Akademię Trenera Biznesu dla Zaawansowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „Kompetencje skutecznego menedżera – od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
- https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
- w formie Instrukcji pdf na stronie
- https://digitalbrand.com.pl/