Python / Etap I / Podstawy programowania w języku Python - szkolenie
Python / Etap I / Podstawy programowania w języku Python - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek - Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, FELB.06.08-IZ.00-0083/24
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób fizycznych, jak i do przedsiębiorców i ich pracowników pracujących w branży IT, chcących nabyć umiejętności programowania w języku Python i wykorzystać ją w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu.
Usługa rozwojowa adresowa również dla Uczestników projektów, m.in.:
- Małopolski pociąg do kariery
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Kierunek – Rozwój
- Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Lubuskie Bony Rozwojowe
- Usługi rozwojowe dla mieszkańców województwa lubuskiego
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Python / Etap I / Podstawy programowania w języku Python.", prowadzi do nabycia specjalistycznych kompetencji w obszarze tematycznym szkolenia i przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie podstaw programowania z wykorzystaniem języka Python.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Pobiera i instaluje Python. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje standardową implementację języka Python. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną komendę do sprawdzenia wersji Pythona w terminalu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Sprawdza wersję Pythona. | Kryteria weryfikacji Wybiera polecenie zwracające wersję interpretera Python. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Instaluje edytor kodu, np. Visual Studio Code. | Kryteria weryfikacji Dobiera edytor kodu wspierający Python. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównuje instalację user install i system install. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia typy danych, operatory arytmetyczne, porównania, przypisania (w tym skrótowych) i logiczne. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje typy danych: int, float, complex, str, bool. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje działanie operatorów arytmetycznych, porównań, przypisania (np. +=) i logicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Korzysta z terminala do uruchamiania skryptów Pythona i komunikacji z terminalem i zarządzania zmiennymi środowiskowymi. | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne polecenie do uruchomienia skryptu Pythona z terminala. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zastosowanie zmiennych środowiskowych w kontekście Pythona. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje z operacjami na plikach, takimi jak otwieranie, zapisywanie i odczytywanie, oraz obsługą błędów związanymi z operacjami na plikach. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje tryby otwierania plików (r, w, a). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera fragment kodu obsługujący błędy przy operacjach na plikach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy interfejs graficzny, w tym okna, widgety oraz układ i rozmieszczenie elementów interfejsu. | Kryteria weryfikacji Wybiera widget odpowiadający za etykietę, pole tekstowe i przycisk w tkinter. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje metody rozmieszczania elementów (pack, grid, place). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Korzysta z Jupyter Notebook do tworzenia komórek kodu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia komórki kodu i komórki tekstowe (Markdown). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sposób uruchamiania komórek w notatniku Jupyter. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wprowadza pojęcie enkapsulacji, praca z lokalnymi modułami. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje enkapsulację w Pythonie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawną składnię importu modułu lokalnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Instaluje dodatkowe moduły i importuje je. | Kryteria weryfikacji Wybiera komendę pip install do instalacji pakietu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawną instrukcję importu modułu w Pythonie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy i aktywuje środowisko wirtualne (venv). | Kryteria weryfikacji Wskazuje komendę tworzącą środowisko wirtualne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje komendę aktywacji środowiska wirtualnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Instaluje pakiety w środowisku wirtualnym. | Kryteria weryfikacji Stosuje polecenie pip install w aktywnym środowisku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potwierdza poprawność instalacji i dostępność pakietów w środowisku wirtualnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Porównuje menedżery pakietów: Pip, Conda, Poetry. | Kryteria weryfikacji Porównuje funkcjonalności pip, conda i poetry. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zalety i wady menedżera pakietów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia typy danych liczbowych, takie jak int, float, complex oraz funkcje matematyczne z modułu 'math'. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje typy danych liczbowych: int, float, complex. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną funkcję matematyczną z modułu math. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje z napisami (string), w tym formatowaniem, indeksowaniem i wycinaniem fragmentów tekstu, oraz korzysta z metod dla napisów. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje metody dla napisów (upper(), replace(), split()). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa sposób indeksowania i wycinania fragmentów napisów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kolekcje, takie jak listy, krotki, zbiory i słowniki, oraz wykonuje operacje na nich. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje cechy i zastosowania list, krotek, zbiorów i słowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne operacje na kolekcjach (dodawanie, usuwanie, indeksowanie). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje konstrukcje logiczne, takie jak operacje warunkowe (if, elif, else), pętle (for, while), list comprehension, set comprehension i dict comprehension. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawne użycie instrukcji warunkowych i pętli. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykład użycia comprehension. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje funkcje za pomocą 'def' i korzysta z funkcji anonimowych (lambda). | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawną składnię definicji funkcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje zastosowanie funkcji lambda. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zwraca dane z funkcji za pomocą 'return' oraz obsługuje wartość 'None'. | Kryteria weryfikacji Określa zastosowanie return w celu zwrócenia wartości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sytuacje, w których funkcja zwraca None. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje z parametrami funkcji, argumentami pozycyjnymi, domyślnymi oraz korzysta z *args i **kwargs w funkcjach. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia argumenty pozycyjne, domyślne, *args i **kwargs. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wybiera poprawny przykład funkcji korzystającej z *args lub **kwargs. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób fizycznych, jak i do przedsiębiorców i ich pracowników pracujących w branży IT, chcących nabyć umiejętności programowania w języku Python i wykorzystać ją w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu. Ramowy plan kształcenia: I. Instalacja. (teoria+praktyka)
II. Operatory i zmienne. (teoria+praktyka)
III. Komunikacja z programem. (teoria+praktyka)
IV. Środowisko. (teoria+praktyka)
V. Typy danych - Szczegółowo. (teoria+praktyka)
VI. Konstrukcje logiczne. (teoria+praktyka)
VII. Funkcje. (teoria+praktyka)
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych (przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi rozwojowej) i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 8-osobowych. Każdy uczestnik realizujący szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) wyposażenie stanowiska szkoleniowego (po ukończeniu szkolenia sprzęt zostaje odebrany przez kuriera). Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych. Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój Zaakceptowano Regulamin "Małopolskiego Pociągu do Kariery" dla instytucji szkoleniowych. Wymagana jest frekwencja na poziomie 80%. Obecność na zajęciach potwierdza raport z platformy Zoom. Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem metod nauczania aktywizujących uczestników: dyskusja w grupie, burza mózgów, ćwiczenia. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Pobieranie i instalacja interpretera Python. Sprawdzanie wersji Pythona. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Semantyka, a prezentacja. Instalacja edytora kodu (na przykładzie Visual Studio Code). (Wykłady, dyskusja, ćwiczeni) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Operatory i zmienne. Typy danych - wprowadzenie. Operatory arytmetyczne. Operatory przypisania. Operatory logiczne. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Komunikacja z programem. Terminal. Uruchamianie skryptów Pythona. Komunikacja z terminalem. Zmienne środowiskowe. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Operacje na plikach. Otwieranie, zapisywanie, odczytywanie. Obsługa błędów. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Interfejs graficzny. Tworzenie okien. Tworzenie widgetów. Układ i rozmieszczenie. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Jupyter Notebook. Instalacja i uruchomienie. Tworzenie komórek kodu i Markdown. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Środowisko. Enkapsulacja. Wprowadzenie do koncepcji. Lokalne moduły. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Instalacja dodatkowych modułów. Importowanie modułów. Użycie pip do instalacji pakietów. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Środowiska wirtualne. Tworzenie i aktywacja środowiska wirtualnego (venv). Instalacja pakietów w środowisku wirtualnym. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Pip/Anaconda/Poetry. Różnice między menedżerami pakietów. Instalacja i podstawowe komendy. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Typy danych - Szczegółowo. Typy liczbowe. Int, float, complex. Funkcje matematyczne (math). (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Tekst. String. Formatowanie, indeksowanie, wycinanie. Metody stringów. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Kontenery. Listy, krotki, zbiory, słowniki. Operacje na kontenerach. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Konstrukcje logiczne. Operacje warunkowe i operator trójskładnikowy. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Pętle i wyrażenia kontenerów. Pętle for, while. Pętle zagnieżdżone. List/set/dict comprehension. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Funkcje. Definicje def i lambda. Tworzenie funkcji za pomocą def. Funkcje anonimowe (lambda). (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Zwracanie danych. Instrukcja return. Wartość None. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Parametry, args, kwargs. Parametry pozycyjne, domyślne, nazwane. *args i **kwargs. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Zmienne lokalne. Zasięg zmiennych. Zmienne globalne w funkcji. Shadowing. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Karol Kołodziejczyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 567,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 89,18 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 72,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karol Kołodziejczyk
Doświadczenie zawodowe:
• 5 lat prowadzenia własnej działalności w branży informatycznej. Doświadczenie szkoleniowe:
• 3 lata pracy jako nauczyciel programowania w technikum i instruktor programowania na kursach zawodowych w TEB Edukacja.
• 3 lata doświadczenia szkoleniowego w zakresie HTML/CSS & JavaScript.
• 1 rok pracy jako nauczyciel programowania w Technikum Technologii Cyfrowych.
Wykształcenie: Techniczne - technik informatyk.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów składa się z: opisów, ćwiczeń, poleceń, komend, procedur i zdjęć. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Sprzęt i materiały przesłane do uczestnika "zdalnego w czasie rzeczywistym" na czas trwania szkolenia (w celu realizacji części praktycznej szkolenia):
- jednostka sprzętowa z niezbędnym oprogramowaniem, peryferia
W/w wyposażenie stanowiska szkoleniowego jest przesłane i następnie odebrane od uczestnika "zdalnego w czasie rzeczywistym" po ukończeniu szkolenia za pośrednictwem kuriera.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70%.
Szkolenie trwa przez 5 dni co stanowi łącznie 40 godzin dydaktycznych (przerwy nie są wliczone do czasu trwania usługi).
Pierwsza przerwa zaczyna się 10:15 i kończy 10:30.
Druga przerwa zaczyna się 12:00 i kończy 12:45.
Trzecia przerwa zaczyna się 14:15 i kończy 14:30.
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- Do połączenia zdalnego w czasie rzeczywistym pomiędzy uczestnikami, a trenerem służy program “Zoom Client for Meetings” (do pobrania ze strony https://zoom.us/download).
- Komputer/laptop z kamerką internetową z zainstalowanym klientem Zoom, minimum dwurdzeniowy CPU o taktowaniu 2 GHz, min. 2 GB RAM.
- Mikrofon i słuchawki (ewentualnie głośniki).
- System operacyjny MacOS 10.7 lub nowszy, Windows 7, 8, 10, Linux: Mint, Fedora, Ubuntu, RedHat.
- Przeglądarkę internetowa: Chrome 30 lub nowszy, Firefox 27 lub nowszy, Edge 12 lub nowszy, Safari 7 lub nowsze.
- Dostęp do internetu. Zalecane parametry przepustowości łącza: min. 5 Mbps - upload oraz min. 10 Mbps - download, zarezerwowane w danym momencie na pracę zdalną w czasie rzeczywistym. Umożliwi to komfortową komunikację pomiędzy uczestnikami, a trenerem. Link umożliwiający dostęp do szkolenia jest aktywny przez cały czas jego trwania, do końca zakończenia danego etapu szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł użyć go w dowolnym momencie trwania szkolenia.