Strategia środowiska pracy. Od danych do decyzji transformacyjnych.
Strategia środowiska pracy. Od danych do decyzji transformacyjnych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób dorosłych, zamieszkujących na terenie podregionu warszawskiego, zainteresowanych z własnej inicjatywy nabyciem, podniesieniem lub dostosowaniem kompetencji. W szczególności zapraszamy: Workplace Managerów, Office Managerów, HR Business Partnerów, analityków biznesowych, menedżerów odpowiedzialnych za strategie nieruchomości i środowiska pracy oraz liderów projektów transformacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez uczestników kompetencji w zakresie tworzenia strategii środowiska pracy (workplace strategy) opartej na danych. Uczestnicy nauczą się samodzielnie diagnozować potrzeby organizacji, dobierać narzędzia badawcze, interpretować dane oraz komunikować rekomendacje zarządcze, co przyczyni się do ich rozwoju zawodowego i zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Wiedza: Wyjaśnia rolę strategii środowiska pracy jako narzędzia zarządczego. | Kryteria weryfikacji • Opisuje różnicę między strategicznym podejściem do workplace a "projektem wnętrza". | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji • Identyfikuje etapy procesu analitycznego: od obserwacji, przez insight, do rekomendacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się 2. Wiedza: Klasyfikuje narzędzia badawcze i wskaźniki służące do diagnozy potrzeb. | Kryteria weryfikacji • Dobiera odpowiednie metody badawcze (np. ankiety, obserwacje) do opisanego celu diagnozy. • Wskazuje, które wskaźniki służą do pomiaru efektywności, a które do badania satysfakcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 3. Wiedza: Identyfikuje typowe błędy w interpretacji danych. | Kryteria weryfikacji • Na podanym przykładzie rozróżnia korelację od przyczynowości. • Wskazuje ryzyka związane z wyciąganiem pochopnych wniosków z niepełnych danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 4. Wiedza: Opisuje zasady skutecznej komunikacji wyników i rekomendacji. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje, jak przełożyć dane analityczne na język korzyści biznesowych. • Identyfikuje w przykładowym komunikacie elementy żargonu branżowego, które należy uprościć. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 5. Wiedza: Wyjaśnia, jak budować strategię w warunkach niepełnej informacji. | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje potencjalne luki informacyjne w procesie strategicznym. • Opisuje metody pozyskiwania brakujących danych w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 6. Kompetencje społeczne: Rozstrzyga dylematy wynikające z rozbieżności między danymi a oczekiwaniami. | Kryteria weryfikacji • Komunikuje w sposób empatyczny, ale asertywny, wnioski z danych, które są sprzeczne z opinią grupy. • Aktywnie słucha obaw interesariuszy i odnosi je do przedstawionych faktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 7. Umiejętności: Wdraża proces diagnostyczny w organizacji. | Kryteria weryfikacji • Projektuje uproszczone narzędzie badawcze (np. ankietę, scenariusz wywiadu). • Analizuje przykładowy zbiór danych i formułuje wstępne rekomendacje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do strategii środowiska pracy (3h)
- Czym jest strategia workplace i dlaczego jest narzędziem zarządczym, a nie tylko "projektem wnętrza".
- Mapowanie potrzeb organizacji: jak diagnozować rzeczywiste problemy użytkowników przestrzeni.
- Rola danych jakościowych i ilościowych w budowaniu strategii.
- Proces analityczny: od obserwacji, przez insight, po rekomendację.
Moduł 2: Narzędzia, wskaźniki i interpretacja danych (3h)
- Przegląd metod badawczych: od ankiet po zaawansowane modele.
- Wskaźniki wykorzystania przestrzeni, zachowań, efektywności i satysfakcji.
- Jak unikać błędów w interpretacji danych: korelacja a przyczynowość.
- Komunikowanie wyników i rekomendacji językiem biznesu.
Moduł 3: Warsztat praktyczny (2h)
- Ćwiczenie 1: Budowanie strategii w warunkach niepełnej informacji – mapowanie i uzupełnianie luk informacyjnych.
- Ćwiczenie 2: Projektowanie prostego narzędzia badawczego i analiza przykładowych danych.
- Ćwiczenie 3 (scenka): Komunikowanie trudnych, opartych na danych wniosków, w sposób asertywny i empatyczny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Blok 1: Wprowadzenie do strategii środowiska pracy | Prowadzący Karolina Dudek | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Blok 2: Narzędzia, wskaźniki i interpretacja danych | Prowadzący Karolina Dudek | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Blok 3: Warsztat praktyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 845,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 230,63 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Dudek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają przed szkoleniem pakiet materiałów w formie elektronicznej (prezentacja, szablony, case studies).
Warunki uczestnictwa
Obecność na minimum 80% zajęć.
Aktywny udział w ćwiczeniach warsztatowych.
Uzyskanie pozytywnego wyniku (min. 60% poprawnych odpowiedzi) z testu końcowego sprawdzającego wiedzę.
Informacje dodatkowe
Dokument potwierdzający ukończenie: Uczestnicy, którzy spełnią powyższe warunki, otrzymają imienne zaświadczenie o ukończeniu usługi, zawierające szczegółowy opis osiągniętych efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do aktywnego udziału w usłudze realizowanej zdalnie na platformie Web to Learn niezbędne jest posiadanie przez uczestnika:
- Komputera stacjonarnego lub laptopa z aktualną wersją przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Edge).
- Stabilnego łącza internetowego o przepustowości min. 5 Mbit/s.
- Sprawnych słuchawek (lub głośników) oraz mikrofonu.
- Aktywnej kamery internetowej, której włączenie jest warunkiem uczestnictwa w części warsztatowej.
Przed rozpoczęciem usługi uczestnicy otrzymają drogą mailową link do wirtualnego pokoju szkoleniowego wraz z instrukcją dołączenia.