Język angielski B2 / 55h lekcyjnych / Mennica Usług Szkoleniowych 2 / grupa 3 - 6 osobowa / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Język angielski B2 / 55h lekcyjnych / Mennica Usług Szkoleniowych 2 / grupa 3 - 6 osobowa / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- chcące płynnie posługiwać się językiem angielskim w życiu codziennym
- które posiadają wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie B1
- dążą do dalszego doskonalenia języka angielskiego
- usługa adresowana również do uczestników projektu „Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1", "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe", "Kierunek Rozwój" i innych projektów finansowanych
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych 4 umiejętności słuchacza do poziomu B2 (CEFR).Kurs przygotowuje do dalszego rozwijania kompetencji komunikacyjnej i umiejętności przetwarzania informacji, doskonalenia i dalszego rozwoju wszystkich sprawności językowych, rozwijania kompetencji językowych dla potrzeb akademickich oraz zawodowych, dalszego poszerzania i utrwalania znajomości słownictwa, zdobywania szerokiej wiedzy o kulturze krajów anglojęzycznych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIEUczestnik rozumie: • dłuższe wypowiedzi i wykłady na znane tematy oraz większość wiadomości radiowych i TV oraz słuchowiska i audycje, które dotyczą bieżących wydarzeń opartych na wiedzy ogólnej • większość filmów opartych na standardowej odmianie języka (język literacki) • informacje na temat usług (zakładanie konta bankowego, wymiana waluty) i warunków zatrudnienia • główne tezy złożonych wypowiedzi na różne tematy • rozmowy na temat poszukiwania pracy, bezrobocia, polaryzacji społeczeństwa, korzystania z ofert na rynku pracy • postawy emocjonalne (aplauz, dezaprobatę, asertywność) | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIE dłuższych wypowiedzi, wywiadów, wykładów oraz dość złożonych dyskusjipod warunkiem, że znany jest temat wypowiedzi; wiadomości TV i programów dotyczących bieżących wydarzeń; filmów w wersji oryginalnej jeśli aktorzy posługują się językiem literackim (standardowym). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIEUczestnik rozumie: • artykuły i reportaże dotyczące znanych problemów współczesnego świata, oraz prezentowane w nich argumenty i opinie • stanowisko autora i komentarz uściślający charakterystykę zjawisk społecznych, przyczyny i skutki, rozwój wydarzeń • informacje na temat kultury i zjawisk społecznych • opisy w folderach, przewodnikach turystycznych oraz informacje na temat turystyki i środków komunikacji Uczestnik potrafi: • wyszukiwać, przetwarzać i porównywać informacje z różnych źródeł oraz wykorzystywać je we własnych wypowiedziach ustnych i pisemnych | Kryteria weryfikacji CZYTANIE tekstów autentycznych, artykułów i reportaży dotyczących współczesnychproblemów, których autorzy przedstawiają szczegółowe opinie i argumenty; współczesnej prozy literackiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PISANIEUczestnik potrafi: • pisać poprawnie i zrozumiale wypracowania, rozprawki, opracowania tekstu, eseje, referaty i recenzje na różnorodne znane tematy związane z moimi zainteresowaniami • pisać listy oficjalne i prywatne, listy motywacyjne, CV • zwracać się pisemnie z prośbą, radą , poleceniem lub ofertą do banku, władz uczelni, itp. • opisać różne wydarzenia | Kryteria weryfikacji PISANIE przejrzystego, precyzyjnego tekstu na wiele tematów związanych z osobistymizainteresowaniami; eseju lub sprawozdania, przekazujących informacje lub przedstawiających argumenty za i przeciw; listu podając istotę i wagę osobistych doświadczeń i wrażeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIEUczestnik potrafi: • porozumiewać się płynnie i spontanicznie oraz prowadzić swobodną rozmowę z rodzimymi użytkownikami języka • brać czynny udział w dyskusji, debatach i rozmowie na tematy ogólnie znane • przedstawiać swoje poglądy i ich bronić, argumentować i formułować mój punkt widzenia, polemizować i wypracowywać rozwiązania kompromisowe • formułować rozbudowane wypowiedzi na tematy, które mnie interesują • wyrażać emocje, rozmawiać o przeżyciach w różnych sytuacjach życiowych • opisać zjawiska w sposób ogólny i szczegółowy i opracować prezentację. | Kryteria weryfikacji MÓWIENIE: porozumiewanie się z taką płynnością i spontanicznością, która umożliwianormalną komunikację z rodzimym użytkownikiem języka; czynny udział w dyskusji, wyjaśnianie i podtrzymywanie swoich poglądów; prezentacja szczegółowego opisu w szerokim zakresie tematów z różnych dziedzin. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ja i moi bliscy, przyjaciele, znajomi;
“Język klasowy” w trakcie zajęć;
Nazwy krajów, narodowości, zawodów, miejsc, wyposażenie mieszkania;
Zjawiska atmosferyczne – nazwy i opis;
Miasto: urzędy, usługi, miejsca publiczne i środki transportu;
Części ciała i opis człowieka;
Wyjazdy i ich organizowanie;
Wiek, zainteresowania/ hobby;
Czas/data, pory roku;
Czynności zwyczajowe i wykonywane obecnie;
Rozkład dnia;
Plany na przyszłość, dotychczasowe doświadczenia;
Relacje w rodzinie, studia, praca.
Wprowadzane funkcje językowe:
⇒ Przedstawianie się;
⇒ Usprawiedliwianie się;
⇒ Zadawanie uprzejmych pytań, próśb;
⇒ Zwracanie się do znajomych i nieznajomych;
⇒ Formułowanie powitań, pożegnań w krótkiej prywatnej korespondencji;
⇒ Prośba o powtórzenia pytania, wyjaśnienie, przeliterowanie, sygnalizowanie
niezrozumienia;
⇒ Określanie miejsca, w którym znajduje się dana osoba lub przedmiot;
⇒ Zasięganie informacji, dotyczących np. godziny odjazdu, drogi, podstawowych
właściwości;
⇒ Dowiadywanie się i udzielanie informacji dotyczących wieku, zawodu, adresu,
narodowości, numeru telefonu, adresu e-mailowego, adresu strony internetowej;
⇒ Przedstawianie zwyczajowych czynności i częstotliwości ich wykonywania;
⇒ Opisywanie wydarzeń i osobistych doświadczeń z bliskiej przeszłości;
⇒ Przedstawianie planów i zamiarów;
⇒ Określanie daty, godziny, czasu trwania;
⇒ Przedstawianie nieskomplikowanej charakterystyki osób i przedmiotów;
⇒ Wyrażanie zgody, jej braku, preferencji, upodobań, oceny, porównania;
⇒ Wysuwanie propozycji, zwracanie się z prośbą, udzielanie rad, proponowanie pomocy;
⇒ Wyrażanie konieczności;
⇒ Sygnalizowanie udziału w rozmowie;
⇒ Wyrażanie odmiennej opinii;
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Konstrukcja there is/there are, pytania ogólne i szczegółowe w czasie Simple Present i Present
Continuous;
Zastosowanie zaimków pytających: what, who, where, when, why, how;
Konstrukcja have got;
Przysłówki częstotliwości typu: always, never, often, sometimes, itp.;
Czas Simple Present w porównaniu z Present Continuous;
Formy wyrażania przyszłości: Czas Present Continuous, konstrukcja going to, czas Future;
Czas Present Perfect;
Przymiotniki – stopniowanie, konstrukcje, umożliwiające porównywanie typu bigger than...,(not)
as ..... as.
Rzeczowniki: tworzenie l. mnogiej – rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, przysłówki much,
many, some, any;
Konstrukcje i zwroty typu: OK.. That’s right. I’m not sure. Really? I prefer ... I like ... .;
Czasowniki modalne typu: can/could, must, should;
Zwroty grzecznościowe typu: Would you like.....? Could you ...? I think you should …. ;
Propozycje – konstrukcja let’s ....., tryb rozkazujący + please ;
Konstrukcje i zwroty umożliwiające podtrzymanie rozmowy typu: Really? Oh!, Are you? That’s
great, itp.;
Wyrażanie odmiennej opinii: Yes, but ... But I think.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 42 Walidacja | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Olszewska
Ukończone studia magisterskie- filologia angielska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręczniki + autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach programu "Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki;