“Projektowanie i Zarządzanie Ekologicznym Salonem Beauty – Gabinet zgodny z Zieloną Gospodarką i Tworzenie Miejsc Pracy zgodnych z zasadami Ekologii i Zrównoważonego Rozwoju z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych -zastosowanie stymulatorów tkankowych poziom podstawowy" De Lux Marta Kosiń.
“Projektowanie i Zarządzanie Ekologicznym Salonem Beauty – Gabinet zgodny z Zieloną Gospodarką i Tworzenie Miejsc Pracy zgodnych z zasadami Ekologii i Zrównoważonego Rozwoju z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych -zastosowanie stymulatorów tkankowych poziom podstawowy" De Lux Marta Kosiń.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
1. Osób początkujących w branży kosmetycznej, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie zastosowania stymulatorów tkankowych i otworzyć swój własny Gabinet ECO.
2. Kosmetyczek i kosmetologów, którzy pragną rozszerzyć swoje kompetencje o nową usługę, jaką jest technika podawania stymulatorów tkankowych oraz o Zielone Kompetencje.
3. Właścicieli salonów kosmetycznych, chcących wprowadzić do oferty usługę stymulatorów tkankowych, a także dla pracowników tych salonów, którzy będą odpowiedzialni za wykonywanie tego rodzaju zabiegów.
4. Osób zainteresowanych tematyką Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030, tematyką beauty i Ekologicznego oraz podejścia do tworzenia swojego miejsca pracy, które chcą poznać podstawy makijażu permanentnego, aby w przyszłości móc profesjonalnie wykonywać tego typu zabiegi w swoim Gabinecie ECO.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne do prowadzenia gabinetu kosmetologiczne zgodnie z zasadami zielonej gospodarki. Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu ekologicznego zarządzania gabinetem, takich jak minimalizacja odpadów, oszczędność zasobów, wykorzystanie materiałów przyjaznych środowisku. Dodatkowo uczestnicy rozwiną umiejętności techniczne w zakresie podawania stymulatorów tkankowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Analizuje zasady działania stymulatorów tkankowych w tym dobór odpowiedniego preparatu do rodzaju skóry oraz wpływ techniki pracy na trwałość efektu. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje rodzaj skóry klientki i klasyfikuje go określając, które stymulatory będą najbardziej odpowiednie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. Opisuje techniki podawania stymulatorów i ich wpływ na trwałość efektu, wskazując różnice między metodami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Analizuje czynniki wpływające na stabilność stymulatora w skórze, uwzględniając procesy regeneracyjne, pielęgnację pozabiegową i reakcje skóry na dany preparat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 2. Opracowuje plan zabiegowy iniekcji stymulatorów analizując stan skóry klientki, wykluczając przeciwwskazania oraz dobierając odpowiednią technikę pracy. | Kryteria weryfikacji 1. Dokonuje analizy stanu skóry klientki – ocenia poziom nawilżenia, elastyczność, strukturę naskórka oraz ewentualne blizny lub przebarwienia mogące wpłynąć na efekt zabiegu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Identyfikuje przeciwwskazania do zabiegu – rozpoznaje i klasyfikuje schorzenia skórne, alergie oraz czynniki zdrowotne wykluczające możliwość przeprowadzenia zabiegu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Dobiera technikę podania preparatu do indywidualnych cech klientki – uwzględniając jej typ skóry, oczekiwany efekt oraz trwałość, uzasadnia wybór odpowiedniej metody i odpowiedniego stymulatora. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 3. Wykonuje zabieg podania stymulatorów tkankowych na modelce szkoleniowej, dobierając odpowiednie preparaty, stosując prawidłową głębokość wkłucia oraz przestrzegając zasad sterylności i bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji 1 Dobiera odpowiednie stymulatory do typu skóry modelki – analizuje typ skóry, jej strukturę oraz wpływ stymulatora na finalny efekt, uzasadniając swój wybór. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Stosuje prawidłową technikę iniekcji – wykonuje precyzyjne ruchy zgodnie z wybraną metodą kontrolując głębokość wkłucia oraz równomierność aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa – przygotowuje stanowisko pracy zgodnie z wymogami sanitarnymi, stosuje środki ochrony osobistej, sterylizuje narzędzia oraz utylizuje odpady zgodnie z procedurami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Monitoruje reakcję skóry na zabieg oraz ocenia efekt końcowy – analizuje stan skóry modelki podczas i po zabiegu, identyfikuje ewentualne reakcje niepożądane i podejmuje działania korygujące w razie potrzeby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 4. Stosuje zasady profesjonalnej obsługi klientów w salonie kosmetologicznym, w tym zasady etyki zawodowej, skutecznej komunikacji interpersonalnej i budowania relacji z klientem. | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w relacji z klientem – dobiera odpowiedni sposób komunikacji, aktywnie słucha, zadaje trafne pytania oraz dostosowuje przekaz do potrzeb i oczekiwań klienta. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji 2. Przestrzega zasad etyki zawodowej – zachowuje poufność informacji, wykazuje się uczciwością, empatią i profesjonalnym podejściem w relacjach z klientem, unika wprowadzania klienta w błąd. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Reaguje na potrzeby i oczekiwania klienta – identyfikuje obawy klienta dotyczące zabiegu, udziela rzetelnych informacji, tłumaczy przebieg procedury oraz proponuje odpowiednie rozwiązania zgodne z zasadami bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 5. Projektuje ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania w prowadzeniu salonu beauty, wdrażając zasady recyklingu, optymalizując zużycie energii oraz wybierając certyfikowane produkty kosmetyczne przyjazne środowisku. | Kryteria weryfikacji 1. Dobiera ekologiczne produkty i materiały do pracy w salonie beauty – analizuje składy kosmetyków oraz certyfikaty ekologiczne, selekcjonuje produkty nietestowane na zwierzętach i zawierające bezpieczne składniki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. Opracowuje plan minimalizacji odpadów i recyklingu – wskazuje sposoby segregacji odpadów kosmetycznych, optymalizuje zużycie materiałów jednorazowych oraz proponuje alternatywy wielokrotnego użytku. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. Wdraża strategie oszczędzania energii i zasobów w salonie – planuje efektywne wykorzystanie urządzeń elektrycznych, dobiera energooszczędne oświetlenie oraz określa sposoby redukcji zużycia wody i prądu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 4. Promuje ekologiczne rozwiązania wśród klientów i personelu salonu – edukuje klientów na temat zrównoważonej pielęgnacji, prezentuje zalety produktów oraz wdraża proekologiczne procedury w salonie (np. ograniczenie plastiku, korzystanie z opakowań biodegradowalnych). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się 6.Potrafi zaprojektować swój ekogabinet zgodny z zasadami zielonej gospodarki” | Kryteria weryfikacji Uwzględnia rozwiązania ograniczające zużycie energii i zasobów naturalnych (np. energooszczędne oświetlenie, urządzenia, gospodarka wodna) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dobiera ekologiczne materiały, meble i produkty zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju (np. biodegradowalne, z recyklingu, certyfikowane) | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia zasady gospodarki cyrkularnej i systemu zarządzania odpadami w funkcjonowaniu gabinetu (np. segregacja, ograniczenie odpadów, ponowne wykorzystanie) | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Potrafi dokonać świadomego wyboru odnawialnych i efektywnych źródeł energii (np. pompa ciepła, piec ekologiczny, panele fotowoltaiczne) dostosowanych do potrzeb gabinetu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 7.Uczestnik rozróżnia i definiuje zasady działania stymulatorów tkankowych oraz ich zastosowanie w kosmetologii. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo wskazuje technikę do danego obszaru zabiegowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Definiuje różnice między stymulatorami. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizm działania preparatów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się 8.Uczestnik zna założenia RSI 2030 i PRT 2030 w obszarze zielonej gospodarki oraz ich znaczenie dla branży beauty. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje kluczowe elementy RSI i PRT odnoszące się do ekologii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, jakie działania proekologiczne można wdrożyć w gabinecie beauty | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje przykłady dobrych praktyk ekologicznych w branży. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się 9.Uczestnik zna nowoczesne urządzenia i metody zabiegowe wpisujące się w RSI i PRT. | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady urządzeń zgodnych z najnowszymi trendami i badaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia zalety innowacyjnych metod zabiegowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia analizę korzyści zastosowania nowych technologii w branży. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się 10.Uczestnik potrafi wdrażać rozwiązania cyfrowe i oceniać ich efektywność w usługach beauty. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan wdrożenia narzędzi cyfrowych w gabinecie beauty. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Analizuje efektywność zastosowanych rozwiązań cyfrowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie cyfryzacji dla rozwoju branży beauty. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy teoretyczne i wprowadzenie do zielonych oraz cyfrowych
kompetencji
09:00-09:30
• Wprowadzenie do szkolenia:
• Cele i struktura programu.
• Wyjaśnienie pojęcia zielonych oraz cyfrowych kompetencji i ich znaczenia w branży
beauty.
• Powiązanie ekologii i cyfryzacji z pracą w gabinecie kosmetycznym.
09:30-10.30
• Zielone kompetencje w pracy ze stymulatorami tkankowymi.
• Programy ekologiczne:
Znaczenie odnawialnych źródeł energii (pompy ciepła, fotowoltaika).
Ekologiczne zarządzanie gabinetem czyli jak prowadzić gabinet zgodnie z zasadami
zrównoważonego rozwoju:
Ekologiczne rozwiązania :
1. Ograniczenie marnowania żywności i recykling – wprowadzenie działań w gabinecie
oraz w przerwach obiadowych.
2. Wdrażanie zasad oszczędzania energii – jak dostosować godziny pracy do tańszych
taryf i wykorzystywać efektywne urządzenia.
3. Wybór lokalu z ekologicznym źródłem ciepła – co uwzględnić przy prowadzeniu
działalności (pompy ciepła, panele fotowoltaiczne)
4. Postępowanie z materiałami skażonymi: utylizacja i segregacja zgodnie z normami.
5. Zasady korzystania z produktów nietestowanych na zwierzętach (kosmetyki,
pigmenty).
6. Wybór produktów z recyklingu: papier toaletowy, jednorazowe prześcieradła i
chusteczki.
7. Oszczędzanie wody – techniki minimalizowania zużycia podczas zabiegów.
8. Zastosowanie paneli fotowoltaicznych w nowych lokalach – przegląd dostępnych
technologii.
9. Jak nie używać kosmetyków bez testów bezpieczeństwa (A-testów).
10. Filtracja wody w gabinecie: korzystanie z nowoczesnych systemów filtracyjnych.
11. Segregacja odpadów w gabinecie beauty: praktyczne rozwiązania.
12. Analiza zużycia energii w gabinecie – jak optymalizować koszty i zużycie zasobów.
13. Instalacja solarnych podgrzewaczy wody w nowych budynkach – korzyści
środowiskowe i finansowe.
14. Promowanie kosmetyków w opakowaniach ekologicznych – prezentacja dostępnych
produktów.
15. Zakup sprzętów z drugiej ręki – analiza kosztów i wpływu na środowisko.
16. Wzbudzanie pasji do przyrody – działania, które mogą przyciągnąć eko-klientów.
17. Dezynfekcja wielorazowych produktów użytku.
18. Procedury oznakowania ekologicznego zgodne z wymogami UE.
19. Jak utylizować odpady medyczne w zgodzie z przepisami?
20. Naprawianie zamiast wymiany urządzeń: zrównoważone zarządzanie
wyposażeniem.
21. Tworzenie zielonych przestrzeni: zielony wystrój pomieszczeń oraz angażowanie
klientów do proekologicznych działań.
22. Praca na ekologicznych skórach treningowych – przygotowanie stanowiska i
ćwiczenia.
23. Metody minimalizacji wpływu systemu ogrzewania i klimatyzacji na środowisko.
24. Gromadzenie i odpowiednia segregacja zepsutych urządzeń.
25. Wykorzystanie materiałów odnawialnych przy projektach wnętrz gabinetu.
26. Dobór roślin doniczkowych w gabinecie jako elementu oczyszczania powietrza.
27. Instalacja bramki rowerowej przed gabinetem – działania promujące ekologiczną postawę
28. Wykorzystanie AI do tworzenia kontentu pod Social Media.
29. Tworzenie E-zaleceń pozabiegowych.
30 Prowadzenie E-karty klienta.
10:30 - 12:00
Teoria zabiegów ze stymulatorami tkankowymi
– Mechanizm działania
– Typy stymulatorów: różnice i składniki
– Protokoły i dobór do typu skóry
– Dokumentacja zabiegowa i karta pacjenta
12:00-13:00
Praktyka – pokaz + ćwiczenia na skórkach
– Techniki iniekcyjne (linijna, punktowa, siateczka)
– Minimalizacja zużycia preparatów
– Etyczne i ekologiczne przygotowanie stanowiska
– Elementy zielonych i cyfrowych kompetencji: praktyczne wskazówki dotyczące
recyklingu i redukcji odpadów podczas pracy; sztuczna inteligencja a tworzenie marki
własnej w social media.
13:00-13:30
• Przerwa obiadowa.
13:30-16:00
• Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z ekologicznymi standardami:
• Redukcja zużycia materiałów.
• Bezpieczna utylizacja jednorazowych elementów i segregacja odpadów.
• Wprowadzenie do kompetencji cyfrowych: dokumentacja elektroniczna, zdjęcia “przed i
po”
16:00-17:00
• Modelka pokazowa:
• Demonstracja pełnego zabiegu przez instruktora.
• Wskazówki dotyczące wykorzystania preparatów.
DZIEŃ I - 8 godzin zegarowych
TEORIA - 5,5h zegarowych
PRAKTYKA - 2h zegarowe
PRZERWA OBIADOWA - 0,5h
Dzień 2: Praktyka na modelkach i utrwalanie zielonych, jak i cyfrowych kompetencji
09:00-10:30
Zasady higieny i BHP w standardzie zielonym
– Sterylizacja przy ograniczeniu chemii
– Segregacja i utylizacja odpadów
– Wprowadzenie do ekologicznego marketingu i komunikacji
10:30 – 13:00
Praca na modelkach uczestników (okolica oczu + szyja)
– Wywiad zdrowotny i analiza skóry z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi
diagnostycznych.
– Dobór techniki podania preparatu, planowanie zabiegu w aplikacjach/arkuszach
elektronicznych.
– Przeprowadzenie zabiegu
– Zalecenia pozabiegowe zgodne z ideą EKO oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do
klienta
– Monitorowanie zużycia materiałów – ekonomiczne i ekologiczne zarządzanie
produktami i narzędziami.
– Wprowadzanie danych do elektronicznej karty klienta.
13:00-13:30
• Przerwa obiadowa.
13:30-17:00
• Praca na modelkach (uczestniczki):
• Doskonalenie techniki podawania i dobór odpowiednich stymulatorów.
DZIEŃ II - 8 godzin zegarowych
TEORIA - 1,5h zegarowej
PRAKTYKA - 6h zegarowych
PRZERWA OBIADOWA - 0,5h zegarowej
Dzień 3: Doskonalenie praktyki i podsumowanie zielonych oraz cyfrowych kompetencji
09:00-11:00
• Przygotowanie ekologicznego miejsca pracy:
– Klasyfikacja stymulatorów tkankowych
– Podział wg substancji aktywnej:
● Polinukleotydy (PN/PDRN)
● Kwas hialuronowy nieusieciowany
● Aminokwasy
● Peptydy biomimetyczne
● Kolagen i hydroksyapatyt wapnia
● Bursztynian sodu
– Krótkie omówienie działania i wskazań dla każdej grupy.
11:00-12:00
– Przegląd najpopularniejszych preparatów na rynku
– Charakterystyka wybranych marek i produktów (w zależności od producenta lub
preferencji prowadzącego).
– Omówienie różnic między preparatami (gęstość, zastosowanie, skład, miejsca
podania).
– Jak dobrać odpowiedni preparat do rodzaju skóry i problemu?
12.00-13:00
• Praca na modelkach (uczestniczki):
• Samodzielne wykonanie zabiegu pod okiem instruktora.
• Monitorowanie zgodności pracy z ekologicznymi zasadami (np. minimalizacja
odpadów).
• Pełen zabieg z uwzględnieniem zielonych i cyfrowych kompetencji.
• Wprowadzenie danych do e - karty klienta.
13:00-13.30
• Przerwa obiadowa.
13.30-14.30
• Walidacja - zielone i cyfrowe kompetencje oraz stymulatory tkankowe w zielonej i
cyfrowej gospodarce.
14.30-15.00
• Podsumowanie i wręczenie certyfikatów:
• Prezentacja wykonanych prac.
• Omówienie korzyści z wdrożenia zielonych i cyfrowych kompetencji w salonie beauty.
• Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia.
DZIEŃ III - 6h zegarowych
TEORIA - 3,5h zegarowych
PRAKTYKA - 1h zegarowa
PRZERWA OBIADOWA - 0,5h zegarowej
WALIDACJA - 1h zegarowa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------
Warunki organizacyjne
Każdy uczestnik szkolenia będzie miał pełny dostęp do tych materiałów, co pozwoli na
efektywne przyswajanie wiedzy i umiejętności.
Każdy uczestnik będzie miał dostęp do swojego, samodzielnego stanowiska pracy, które
będzie wyposażone w niezbędny sprzęt i materiały jednorazowe pozwalające
wykonywać prawidłowo zabiegi.
Każdy uczestnik będzie miał 3 modelki, którym samodzielnie wykona zabieg.
Dodatkowo będzie jedna modelka pokazowa.
Usługa szkoleniowa ma łącznie 22h w tym uwzględniono przerwy obiadowe 1h30min i
walidacje 1h.
W tym teoria i praktyka oraz walidacja.
Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu - 4 osoby.
Praktyka łączna ilość godzin - 9h zegarowych
Teoria łączna ilość godzin - 10h 30 min zegarowych
Walidacja - 1h zegarowa
Przerwy obiadowe -1h30 min zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Zielone kompetencje ze stymulatorami tkankowymi - Programy ekologiczne | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Teoria zabiegów ze stymulatorami tkankowymi | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Praktyka - pokaz + ćwiczenia na skórkach | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z ekologicznymi standardami | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Modelka pokazowa | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Zasady higieny i BHP w standardzie zielonym | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Praca na modelce 2 (okolica oczu + szyja) | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Praca na 3. modelce (uczestniczki) | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Klasyfikacja stymulatorów tkankowych. Podział wg substancji aktywnej. | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przegląd najpopularniejszych preparatów na rynku | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Praca na 4. modelce | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Klaudyna Koza | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Test praktyczny z zielonych kompetencji - WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Analiza efektów pracy uczestniczek - WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Podsumowanie i wręczenie certyfikatów | Prowadzący Marta Kosiń | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 227,27 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 227,27 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Klaudyna Koza
Doświadczony zabiegowiec-iniekcjonista, specjalizujący się w kosmetologii estetycznej. Od lat rozwija swoje umiejętności w zakresie zabiegów rewitalizacyjnych, wolumetrycznych oraz modelowania ust, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach branżowych. W pracy cechuje się wyjątkową precyzją, dokładnością oraz indywidualnym podejściem do potrzeb klienta, co przekłada się na wysoką skuteczność i bezpieczeństwo wykonywanych procedur.
Finalistka prestiżowego konkursu Love Med 2023 w kategorii Masterclass, co potwierdza jej zaawansowane kompetencje w zakresie medycyny estetycznej, mezoterapii igłowej oraz stymulatorów tkankowych.
Od 2020 roku aktywnie prowadzi szkolenia, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi specjalistami branży beauty.
Marta Kosiń
Jako szkoleniowiec na początku tej drogi prowadziła szkolenia z ramienia Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu kosmetologii i makijażu permanentnego.
Jako liderka Fundacji B-Eco odpowiada za rozwój i szkolenie zespołu B-Eco, którego członkowie osiągają najwyższe wyniki w firmie. To pod jej kierunkiem powstają zespoły profesjonalistów, skutecznie pozyskujących benefity w ramach programu „Czyste Powietrze”. Marta prowadzi regularne szkolenia – raz w tygodniu, zarówno stacjonarnie, jak i online – co pozwala na dostęp do wiedzy niezależnie od lokalizacji.
Jej wyjątkowe podejście, ogromne doświadczenie oraz umiejętność budowania silnych i zmotywowanych zespołów sprawiają, że jest nie tylko cenioną mentorką.Dzięki niej liczne osoby osiągnęły sukces i dziś należą do grona najlepszych ambasadorów Fundacji B-Eco.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
📘 Materiały dla uczestników:
Skrypt szkoleniowy (PDF lub drukowany)
Skrypt szkoleniowy - Wytyczne Sanepidu
Formularze zgody i karta klienta
Zestawy szkoleniowe: W tym narzędzia i akcesoria niezbędne do przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych.
Lista sprawdzonych stymulatorów
Wzory zaleceń pozabiegowych dla pacjenta.
Każdy uczestnik szkolenia będzie miał pełny dostęp do tych materiałów, co pozwoli na efektywne przyswajanie wiedzy i umiejętności.
Każdy uczestnik będzie miał dostęp do swojego, samodzielnego stanowiska pracy, które będzie wyposażone w niezbędny sprzęt i materiały jednorazowe pozwalające wykonywać prawidłowo zabiegi.
Każdy uczestnik będzie miał 3 modelki, którym samodzielnie wykona zabieg.
Dodatkowo będzie jedna modelka pokazowa.
Usługa szkoleniowa ma łącznie 22h w tym uwzględniono przerwy obiadowe 1h30min i walidacje 1h.
W tym teoria i praktyka oraz walidacja.
Maxymalna ilość uczestników na szkoleniu - 4 osoby.
Praktyka łączna ilość godzin - 9h zegarowych
Teoria łączna ilość godzin - 10h 30 min zegarowych
Walidacja - 1h zegarowa
Przerwy obiadowe -1h30 min zegarowych
Adres
Adres
w Katowicach na zadbanym osiedlu. To nowoczesne, pełne kwiatów EKO gabinety. Przeszklone pomieszczenie z dużą ilością światła oferuje komfortowe warunki nauki, w tym klimatyzację, bezpłatne Wi-Fi oraz przyjemną, relaksacyjną muzykę. W akademii znajdują się dobrze wyposażone gabinety w najwyższej jakości sprzęt oraz przytulna poczekalnia. W pobliżu dostępny jest bezpłatny parking oraz wiele opcji gastronomicznych i centrum przesiadkowe. Dzięki tym udogodnieniom, zarówno nauka, jak i chwile relaksu są wyjątkowo przyjemne.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W bliskiej odległości znajduję się przystanek autobusowy, dworzec PKP oraz centrum przesiadkowe.