Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią:
- zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji04-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: "Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do samodzielnego pozyskiwania (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystanie zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników.Dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji opisuje kluczowe wyzwania i możliwości w procesie rekrutacji i utrzymania pracowników o odpowiednim potencjale | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów oraz pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji opisuje i charakteryzuje potrzeby firmy w obszarze potencjału pracowników | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji analizuje i dopasowuje potencjał pracowników do poszczególnych potrzeb firmy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje korzyści dla firmy płynące z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje możliwości wykorzystania wew. zróżnicowania i potencjału w organizacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji konstruuje program onboardingowy dlapracowników o konkretnych talentach i kompetencjach | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia monitorujące rozwój kompetencji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji korzysta z narzędzi monitorujących i raportuje rezultaty. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Przygotowuje rozwiązania ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji i talentów pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych. | Kryteria weryfikacji opisuje rozwiązania z zakresu dostosowywania kompetencfji i talentów dla swojej organizacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOSCI: Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe elementy niezbędne w programach rozwoju i sciezek kariery | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje programy rozwoju i sciezek kariery | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Identyfikuje metody samoregulacji i kontroli emocji w obliczu wyzwań oraz potrafi pokazać współpracownikom, jak je wykorzystać w sytuacjach wyzwań organizacyjnych dla firmy. | Kryteria weryfikacji wymienia metody samoregulacji w sytuacjach kryzysowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji instruuje innych pracowników o środkach i metodach samoregulacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się WIEDZA: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje co najmniej trzy główne zmiany na rynku pracy (np. automatyzacja, globalizacja, zmiany demograficzne) i ich potencjalny wpływ na firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Identyfikuje oraz pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, talentów, etc.). | Kryteria weryfikacji opisuje zróżnicowanie pracowników reprezentujących poszczególne grupy wiekowe, płci, talentów i kompetencji oraz wskazuje konkretne obszary zastosowania wiedzy i doświadczenia każdej z tych grup. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie wiedzy ukrytej (tacit knowledge) i wyjaśnia różnicę między wiedzą ukrytą a wiedzą jawną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje skuteczny program wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, uwzględniając różne metody przekazywania wiedzy ukrytej (np. mentoring, coaching, job shadowing, warsztaty). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji opracowuje plan wdrożenia programu angażując pracowników i monitorując postępy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji ocenia skuteczność zainicjowanych programów wymiany wiedzy, analizując ich wpływ na organizację, efektywność. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Buduje pozytywne nastawienie, odporność psychiczną i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji, tzw. reskilling. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne narzędzia/i lub metody budowania pozytywnego nastawienia i odporności psychicznej pracowników w obliczu zmian i wyzwań organizacyjnych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe, czyli tzw. kulturze Learning Agility. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady i ocenia skuteczność zastosowania wobec pracowników narzędzi/metod wspierających otwartość na zmiany w sytuacji wcześniej występujących wyzwań organizacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa: "Szkolenie Akademia HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do samodzielnego pozyskiwania (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystanie zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe.
---
Grupę docelową usługi stanowią:
- zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
---
PROGRAM:
Dzień 1: Zarządzanie potencjałem pracowników
- Wprowadzenie do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników
- Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale
- Kluczowe wyzwania organizacyjne i społeczne
- Rozpoznawanie i wykorzystanie talentów pracowników
- Pozyskiwanie zróżnicowanego potencjału: jak rekrutować z uwzględnieniem kompetencji, talentów, doświadczeń
- Dostosowanie kompetencji do nowych wyzwań
- Jak wdrażać pracowników o zróżnicowanych potencjałach? Modelowe rozwiązania
- Odcienie talentów, czyli różne strony talentowej mocy - jak rozpoznawać trudności komunikacyjne i sobie z nimi radzić ?
- Talentowa mapa zespołu: jak oceniać potencjał zawodowy pracowników
- Narzędzia i metody oceny potencjału pracowników i kandydatów
- Dopasowanie ocen do celów organizacji
- Komunikacja talentowa: jak mówić i rozumieć innych
- Rozpoznawanie trudności komunikacyjnych i radzenie sobie z nimi
- Empatia i asertywność w pracy
- Proces rekrutacji i selekcji oparty na modelu talentów Gallupa
- Jak budować skuteczny proces rekrutacji z uwzględnieniem potencjału i talentów pracowników.
- Jak zarządzać potencjałem pracowników wykorzystując modele i narzędzia - case study.
Dzień 2: Efektywność i rozwój talentów w organizacji
- Efektywność w pracy: jak ją wzmacniać na podstawie ocenianego potencjału
- Jak dopasować potencjał do zadań w firmie i zwiększyć efektywność?
- Jakie korzyści płyną z pracy z potencjałem i różnorodnością w organizacji?
- Talentowe wyzwania w pracy: autoempatia i empatia w zespole
- Jak wspierać siebie i innych w rozwoju kompetencji i potencjału?
- Budowanie kultury Learning Agility - dlaczego wymiana wiedzy i doświadczeń jest dzisiaj kluczową kompetencją?
- Trudne rozmowy: jak je prowadzić? Jak wspierać pracowników w budowaniu odporności psychicznej i pozytywnego nastawienia do rozwoju?
- Narzędzia do skutecznej komunikacji i samoregulacji w trudnych sytuacjach zawodowych
- Mikroplan działania: Talentowe Start, Stop, Kontynuacja
- Ustalenie celów rozwoju i dalszych kroków po szkoleniu
- Wdrażanie programów i narzędzi - case study.
- Wdrażanie programów rozwoju i ścieżek kariery oparte na zróżnicowanym potencjale
- Przykłady i narzędzia HR wspierające stały rozwój kompetencji pracowników
- Walidacja usługi
---
Forma prowadzenia zajęć: szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone metodami interaktywnymi i aktywizującymi, tj. praca z case study, ćwiczenia grupowe, prezentacja, symulacje.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności
Wyposażenie sali szkoleniowej i warunki organizacyjne: sala wyposażona jest w stoły i krzesła z możliwością ich przestawiania na czas zadań grupowych lub indywidualnych. Wyposażona jest w rzutnik (potrzebny na czas prezentacji) oraz przestrzeń do prezentowania zadań przez uczestników przed grupą.
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej
Szkolenie składa się z 9 godzin 15 minut zajęć praktycznych oraz 5 godzin 15 minut zajęć teoretycznych, szczegółowa plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
Program szkolenia jest dostosowany do określonej w karcie grupy docelowej, celu usługi i czasu jej trwania.
Warunkiem uzyskania certyfikatu/zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego z testu oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci: analizy dowodów i deklaracji oraz testu teoretycznego.
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Wprowadzenie do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Rozpoznawanie i wykorzystanie talentów pracowników ( cz. 1) | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Rozpoznawanie i wykorzystanie talentów pracowników- prezentacja, rozmowa na żywo (cz. 2) | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Odcienie talentów, czyli różne strony talentowej mocy - jak rozpoznawać trudności komunikacyjne i sobie z nimi radzić ? | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Talentowa mapa zespołu: jak oceniać potencjał zawodowy pracowników | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Komunikacja talentowa: jak mówić i rozumieć innych | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Proces rekrutacji i selekcji oparty na modelu talentów Gallupa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Efektywność w pracy: jak ją wzmacniać na podstawie ocenianego potencjału | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Talentowe wyzwania w pracy: autoempatia i empatia w zespole | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Trudne rozmowy: jak je prowadzić? Jak wspierać pracowników w budowaniu odporności psychicznej i pozytywnego nastawienia do rozwoju? (cz.1 ) | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Trudne rozmowy: jak je prowadzić? Jak wspierać pracowników w budowaniu odporności psychicznej i pozytywnego nastawienia do rozwoju? (cz.2) | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Mikroplan działania: Talentowe Start, Stop, Kontynuacja | Prowadzący Monika Kryj | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja usługi - test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 168,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 168,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Kryj
Posiada co najmniej 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Posiada doświadczenie w ostatnich 5 latach wstecz od rozpoczęcia szkolenia w prowadzeniu szkoleń z podanej tematyki.
Przeprowadzone usługi:
10.01.2025, 4 h, Jak Talenty Gallupa wspierają osoby z wysokim potencjałem? - warsztat grupowy w programie rozwoju talentów w organizacji
11.03.2025, 5 h, Sztuka współpracy opartej o rozwój potencjału
23.04.2025, 7 h, Sztuka komunikacji i współpracy opartej na partnerstwie - warsztat dla zespołu HR
13.05.2025, 5 h, Współpraca zespołowa oparta o talenty i moce strony - warsztat dla kierowników
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu: materiały szkoleniowe: skrypt, prezentację, ćwiczenia w formie online oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej, potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycia przewidzianych dla usługi efektów uczenia się poprzez pozytywne zaliczenie testu oraz analizy dowodów i deklaracji.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności (dotyczy usług stacjonarnych) i/lub raportem z logowania (dotyczy usług mieszanych oraz usług zdalnych w czasie rzeczywistym).
- Przynależność do grupy docelowej usługi.
Informacje dodatkowe
- Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
- Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
- Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS