Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej - szkolenie
Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące rozwinąć kompetencje w zakresie consumer insight, a w szczególności:
- brand managerowie, pracownicy agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właściciele firm
- profesjonaliści pracujący z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne,
- pracownicy sektora, dysponujące co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy z marką, w komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, które chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia.
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój.
- Małopolski pociąg do kariery
- oraz pozostałych projektów i osób indywidualnych
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania procesu poszukiwania insightów stosując techniki ich generowania. Wyszukiwania informacji o konsumentach z pomocą narzędzi internetowych, wykorzystując metody badawcze i obserwacje. Do oceny insightów względem ich wiarygodnych kryteriów, testowania insightów z użyciem odpowiednich technik.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą i umiejetnościami z zakresu planowania procesu poszukiwania insightów oraz stosowania techniki ich generowania | Kryteria weryfikacji Samodzielnie planuje proces poszukiwania insightów oraz stosuje techniki ich generowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje metody badawcze i obserwacje, a także posługuje się narzędziami internetowymi do wyszukiwania informacji o konsumentach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Ocenia insighty pod kątem ich prostoty, istotności, emocjonalności, powszechności, wiarygodności oraz prawdziwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki testowania insightów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej 1h 20 min (teoria)
- Definicja insightu konsumenckiego
- Przedstawienie jakie są rodzaje insightów i jak się różnicują. Jaką rolę pełnią w planowaniu komunikacji i za co odpowiadają.
- Jakie cechy powinien mieć dobry insight konsumencki.
- Najczęstsze błędy przy formułowaniu insightów.
- Etapy planowania strategii komunikacji, na których należy wdrożyć proces poszukiwania insightów.
Planowanie poszukiwań: na jakie fazy podzielić proces poszukiwania insightu jakie są ich cele i jakie przeszkody napotkamy w trakcie każdej z nich. 1h 30 min (teoria)
Narzędzia poszukiwania insightów 3 h (praktyka)
- Samodzielne metody poznawcze – w jaki sposób możemy sami poszukiwać insightów za pomocą prostej analizy strategicznej i researchu on-line.
- Metody płatne: Jakie płatne metody poszukiwania insightów możemy zastosować, jakie są ich rodzaje i od czego uzależnić wykorzystanie konkretnej metody.
- Wywiady pogłębione
- Dzień z konsumentem
- Badania ilościowe
Ewaluacja insightów 1h 30 min (praktyka)
- Mapowanie znalezionych insightów i wartościowanie ich pod kątem przydatności do dalszego wykorzystania i efektywności w komunikacji. Określanie ich impaktowości i potencjału do komunikacji
Walidacja - test - 10 min
Uczestnicy poznają przykłady prawidłowo i nieprawidłowo sformułowanych insightów wraz z omówieniem skuteczności i efektywności kampanii na nich opartych.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Osoby chcące rozwinąć kompetencje w zakresie consumer insight, a w szczególności:
- brand managerowie, pracownicy agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właściciele firm
- profesjonaliści pracujący z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne,
- pracownicy sektora, dysponujące co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy z marką, w komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, które chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia.
Ćwiczenia praktyczne będą obejmować m.in.:
1. Wspólna dyskusja o cechach insightu
2. Wypełnianie briefu badawczego
3. Wspólna ewaluacja wcześniej przygotowanych insightów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej, teoria | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Planowanie poszukiwań | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Narzędzia poszukiwania insightów, teoria | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Ewaluacja insightów, teoria, ćwiczenia | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Szostak
Publicis Groupe, Head of Capability Team - gru 2018 - maj 2020 Publicis Media, Capability Development Manager - marzec 2017 - gru 2018 Starcom, Senior Digital Communications Coordinator - 2015 - 2017 Senior Digital Planner - 2013 - 2015. Ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez trenera, udostępniane uczestnikom drogą online, w formacie pdf.
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, pod warunkiem min. 100% frekwencji.
Jak również materiały filmowe pozwalające na obserwację FGI poświęconego poszukiwaniu/testowaniu insightów.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa z dofinansowaniem jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wymagane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.