Digital marketing od podstaw (z elementami AI) - strategia i taktyki kampanii online - szkolenie
Digital marketing od podstaw (z elementami AI) - strategia i taktyki kampanii online - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
- dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
- dla właścicieli firm, którzy chcą zrozumieć digital marketing,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój.
- Małopolski pociąg do kariery
- oraz pozostałych projektów i osób indywidualnych
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania strategii promocyjnych online i działań taktycznych w e-marketingu, optymalizowania stron www pod działania kampanii reklamowych oraz pomiarem skuteczności kampanii reklamowych online. Uczestnik pozna narzędzia AI wspierające pracę marketera w zakresie tworzenia treści i analizy danych oraz zaprojektuje kampanię reklamową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje/definiuje podstawy digital marketingu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe pojęcia, narzędzia, wskaźniki i trendy w marketingu online (w tym wydatki na reklamę online) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: definiuje kluczowe elementy planowania kampanii online i współpracy na linii klient-agencja | Kryteria weryfikacji Definiuje cele, rodzaje kampanii, wskaźniki efektywności, grupy docelowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje kanały komunikacji digital marketingowej | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i definiuje kanały komunikacji digital marketingu: e-mailing, SEM, display, video, mobile, content marketing, SoMe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: definiuje pojęcie AI i narzędzia możliwe do wykorzystania w kampaniach online | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie AI, rozróżnia narzędzia wspierające działania digital marketingowe (treść, video, audio itd.) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje stronę www jako element kampanii reklamowej | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy niezbędne do zbudowania skutecznej strony www (grafika, treść, CTA, elementy perswazyjne) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: projektuje kampanię online z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji | Kryteria weryfikacji Definiuje elementy kampanii reklamowej i szacuje jej skuteczność w poszczególnych kanałach w oparciu o zdefiniowane parametry | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: skutecznie komunikuje się w środowisku digital marketingowym (klient, agencja, wewnętrzne zespoły w organizacji) | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy strategii w kontekście analizowania przygotowań i realizacji kampanii reklamowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do digital marketingu – trendy i kluczowe definicje (np. AI - Artificial Intelligence, CTR, CPM, CPA itd.) - 45 min (teoria)
- Rynek reklamy internetowej w Polsce - wydatki na digital marketing, struktura rynku - 15 min (teoria)
- Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów, kanałów komunikacji po badanie skuteczności kampanii online i strukturę budżetu reklamowego - 1h (praktyka)
- Wybór agencji reklamowej i współpraca przy projektach online - 30 min. (praktyka)
- jak napisać skuteczny brief? – analiza dokumentu
- kryteria wyboru agencji i kluczowe zasady współpracy
5. Przegląd kanałów komunikacji w ramach digital marketingu - 2 h10 min (praktyka)
- E-mailing– jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu?
- SEM, czyli podstawy SEO i SEA - jak optymalizować serwisy i planować kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google?
- Content marketing w pigułce – jak tworzyć treści angażujące odbiorcę?
- Display, wideo i mobile – przegląd możliwości reklamowych w oparciu o standardy rynkowe (IAB Polska)
- Podstawy strategii social media na kluczowych platformach: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn.
6. Rola AI w pracy marketera - przegląd narzędzi wspierających działania marketingowe - od tworzenia treści po grafikę i wideo - 15 min (teoria)
7.Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych? - 15 min (praktyka)
- grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować stronę docelową kampanii reklamowej?
- elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?
8. Część praktyczna - warsztat Projektowanie kampanii reklamowej - 40 min (praktyka)
Rozliczeniu podlegaj godziny dydaktyczne usługi = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
- dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
- dla właścicieli firm, którzy chcą zrozumieć digital marketing,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online
W trakcie usługi trener będzie prowadził szkolenie z wykorzystaniem:
- konkretnych, realnych przykładów i omawianiem case study
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do digital marketingu - rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Rynek reklamy internetowej w Polsce - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Wybór agencji reklamowej i współpraca przy projektach online - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przegląd kanałów komunikacji w ramach digital marketingu - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przegląd kanałów komunikacji w ramach digital marketingu - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Rola AI w pracy marketera - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych? - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Część praktyczna – warsztat Projektowanie kampanii reklamowej - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Bartołd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 771,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Bartołd
Wykładowca specjalności digital marketing na Collegium Civitas oraz WSIiZ. Ostatnie 5 lat działa aktywnie w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez trenera, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa z dofinansowaniem jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Podatek VAT - usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). Wymagane oświadczenie przedsiębiorstwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wymagane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Zgodnie z wytycznymi PARP będzie monitorowany czas zalogowania do platformy uczestników szkolenia.