Social Media z AI: Kreowanie Kampanii Promocyjnych w Zielonym Stylu
Social Media z AI: Kreowanie Kampanii Promocyjnych w Zielonym Stylu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy pragną podnieść umiejętności oraz kompetencje umożliwiające rozwój w kierunku umiejętności zawodowych i cyfrowych, niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki w zakresie działań komunikacyjnych i marketingowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych i AI. Osoby, które chcą znaleźć pracę w sektorze zielonej gospodarki, pracujący w firmach ekologicznych, sektorach zrównoważonego rozwoju lub osoby zamierzające w przyszłości założyć własną działalność związaną z tym sektorem. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w obszarze Social Media Marketingu z AI, które są niezbędne do skutecznego promowania ekologicznych inicjatyw i produktów, zintegrowanych z inteligentnymi specjalizacjami Województwa Śląskiego (Technologie Informacyjne i Komunikacyjne oraz Zielona Gospodarka) z Regionalnej Strategii Innowacji oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia umiejętności efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych i AI w komunikacji, marketingu poprzez cyfrowe kanały. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w tworzeniu strategii marketingowych promujących ekologiczne wartości i minimalizujących negatywny wpływ na środowisko. Szkolenie rozwija zielone kompetencje i umiejętności cyfrowe, umożliwiając efektywne wykorzystanie narzędzi digital marketingu w kontekście zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane z zielonym marketingiem i zrównoważonym rozwojem. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia takie jak greenwashing, marketing ekologiczny, gospodarka o obiegu zamkniętym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice między tradycyjnym a zielonym marketingiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju, takie jak ochrona zasobów naturalnych, energia odnawialna, redukcja odpadów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy strategie komunikacyjne promujące zrównoważony rozwój i zielone inicjatywy w mediach społecznościowych z AI. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie grupy docelowe na podstawie analizy potrzeb ekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie, które integrują treści edukacyjne, inspirujące i angażujące społeczność w działania proekologiczne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści pod kątem efektywności i zaangażowania odbiorców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Zarządza kampaniami reklamowymi promującymi zrównoważony rozwój na platformach społecznościowych z AI. | Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie reklamowe, które minimalizują ślad węglowy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność kampanii reklamowych, wykorzystując odpowiednie wskaźniki KPI, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje budżety kampanii na podstawie analizy wyników i algorytmów platform. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady zrównoważonego rozwoju w strategiach content marketingowych z AI. | Kryteria weryfikacji Przedstawia potrzeby odbiorców w kontekście edukacji ekologicznej i odpowiedzialnej konsumpcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie komunikacji, które eliminują ryzyko greenwashingu i promują autentyczne działania proekologiczne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Organizuje warsztaty z planowania contentu, skupiające się na transparentności i zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje treści edukacyjne promujące świadomość ekologiczną z AI. | Kryteria weryfikacji Projektuje infografiki, wideo i inne formy treści edukacyjnych, które angażują i edukują o zrównoważonych praktykach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dostosowuje harmonogramy publikacji treści na podstawie analizy zaangażowania i algorytmów platform. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczność różnych form treści w kontekście budowania świadomości ekologicznej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Ocenia i uzasadnia efektywność kampanii promujących zrównoważony rozwój w mediach społecznościowych z AI. | Kryteria weryfikacji Monitoruje i analizuje kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) kampanii ekologicznych, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wybiera narzędzia analityczne i aplikacje wspierające kampanie promujące zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Szkoli innych w zakresie zrównoważonego rozwoju i zarządzania odpadami z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Organizuje szkolenia na temat segregacji odpadów, recyklingu i ograniczania marnotrawstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje obowiązujące przepisy i procedury środowiskowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Audytuje procesy operacyjne, identyfikując możliwości ich poprawy w kontekście zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 12 godzin zegarowych (16 jednostek lekcyjnych po 45 minut każda, w tym przerwy wliczone w czas). Podzielone na dwa dni po 6 godzin zegarowych (8 jednostek) dziennie. Harmonogram uwzględnia przerwy na kawę i obiad, zintegrowane z programem dla optymalizacji czasu i promocji GOZ (np. dyskusje ekologiczne podczas przerw).
Dzień 1:
Wprowadzenie do szkolenia, omówienie celów i integracji z RSI Województwa Śląskiego (BLOK I, pkt 1 – cz.1).
Definiowanie pojęć zielonego marketingu z AI (BLOK I, pkt 1 – cz.2).
Przerwa kawowa (wolna dyskusja o GOZ w ICT).
Tworzenie strategii komunikacyjnych z AI (BLOK I, pkt 2).
Ćwiczenie: Opracowanie strategii bez greenwashingu (BLOK I, pkt 2 – praktyka).
Przerwa obiadowa
Zarządzanie kampaniami reklamowymi z AI (BLOK I, pkt 3).
Ćwiczenie: Symulacja kampanii z oceną KPI (BLOK I, pkt 3 – praktyka).
Podsumowanie dnia i wprowadzenie do content marketingu (wprowadzenie do BLOK II).
Dzień 2:
Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w content marketingu z AI (BLOK II, pkt 1).
Ćwiczenie: Planowanie contentu z AI (BLOK II, pkt 1 – praktyka).
Przerwa kawowa (wliczona, dyskusja o Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego).
Tworzenie treści edukacyjnych z AI (BLOK II, pkt 2).
Ćwiczenie: Analiza skuteczności treści (BLOK II, pkt 2 – praktyka).
Przerwa obiadowa.
Szkolenie innych w zrównoważonym rozwoju z AI (BLOK II, pkt 3).
Ocena efektywności kampanii z AI (BLOK III, pkt 1) i etyka (BLOK III, pkt 2).
Podsumowanie i plan wdrożenia (BLOK III, pkt 3), wręczenie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Mróz
Marketing & zarządzanie (2020–2025)
Od 2020 roku zrealizowała dziesiątki kampanii digitalowych jako ekspertka ds. social media, strategii komunikacyjnych i wdrażania marek osobistych oraz komercyjnych.
Specjalizuje się w wprowadzaniu nowych produktów na rynek – szczególnie w branży zoologicznej, zdrowotnej i beauty.
W ostatnich latach była odpowiedzialna za kompleksowe działania marketingowe kliniki medycyny estetycznej, a także współtworzyła kampanie promocyjne dla instytucji publicznych i firm prywatnych jako event managerka.
Media & produkcja (2020–2025)
Współtworzy wideo content: reklamy, teledyski, treści social media i kampanie wizerunkowe. Od 2021 roku regularnie występuje przed kamerą i prowadzi działania edukacyjne dla marek.
Dzięki doświadczeniu aktorskiemu (seriale, teatr) doskonale rozumie dynamikę pracy po obu stronach kamery, co przekłada się na profesjonalną produkcję i reżyserię treści.
Kreatywność & edukacja (2020–2025)
Absolwentka studiów z marketingu i zarządzania oraz podyplomowych studiów z zarządzania projektami. Obecnie rozwija kompetencje z zakresu administracji produkcji filmowej i telewizyjnej.
W 2025 roku ukończyła szkolenie „Gospodarka Obiegu Zamkniętego w MŚP” organizowane przez PARP – wdraża zrównoważone podejście do komunikacji i produkcji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Usługa świadczona jest w godzinach dydaktycznych, gdzie jedna godzina równa się 45 minutom
- W polu "Liczba godzin usługi", wymiar czasowy szkolenia wyrażony jest w godzinach dydaktycznych
- Przerwy są wliczone w całkowity czas trwania usługi
- Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia planowania integracji, analiza przypadków, warsztaty refleksyjne, role-playing
- Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi
- Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia