Orientacja strategiczna – Kształtowanie wizerunku
Orientacja strategiczna – Kształtowanie wizerunku
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
wszyscy zainteresowani szkoleniem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie zdolności budowania pozytywnego obrazu organizacji w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej poprzez oddziaływanie na postawy klienta zewnętrznego, wewnętrznego i innych grup interesariuszy. Podejmowanie działań z zakresu tworzenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility - CSR) oraz kształtowania wizerunku, prowadzenia analizy potrzeb klientów, analizy rynku pracy, wyboru metod i kanałów komunikacji, tworzenia komunikatów prasowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę SWOT | Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę SWOT, wskazuje mocne i słabe strony przedsiębiorstwa, wskazuje szanse i zagrodzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę otoczenia konkurencyjnego | Kryteria weryfikacji omawia atrakcyjności sektora metodą 5 sił Portera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Tworzy tożsamość firmy wizja – misja – cele – strategia | Kryteria weryfikacji Definiuje wizje, misje,cel firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas liczony w godzinach lekcyjnych /45 min/.
1. ZAŁOŻENIA ANALIZY STRATEGICZNEJ
rola analizy strategicznej, analiza makrootoczenia, analiza grup strategicznych w sektorze Analiza PEST, Analiza SWOT analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa, ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
2. STRATEGIA – CZYM JEST DOBRA STRATEGIA Projektowanie strategii w niepewnych czasach –
strategia jako różnica. Analiza zewnętrzna i analiza wewnętrzna – proces i narzędzia analizy. Wybór
kierunku strategicznego – projektowanie strategii krok po kroku.
3. ZAŁOŻENIA PLANOWANIA STRATEGICZNEGO W NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE podstawy i
istota strategii, model działalności przedsiębiorstwa, Informacje o podmiocie świadczącym usługę,
budowa planu strategicznego, bariery efektywnej strategii. etapy procesu formułowania strategii kryteria
wyboru opcji strategicznych
4. KSZTAŁTOWANIE TOŻSAMOŚCI FIRMY wyróżniająca tożsamość firmy wizja – misja – cele – strategia
wybór strategiczny określony misją firmy określanie celów kierunkowych firmy
5. ANALIZA OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO analiza atrakcyjności sektora metodą 5 sił Portera
konkurowanie a grupy strategiczne analiza konkurencji strategie konkurencyjności wg Portera
kształtowanie profilu biznesowego firmy
6. WARSZTAT PRAKTYCZNY opracowanie planu sukcesji w przedsiębiorstwie
7.Walidacja - online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 ZAŁOŻENIA ANALIZY STRATEGICZNEJ | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 przerwa | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 STRATEGIA – CZYM JEST DOBRA STRATEGIA | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 ZAŁOŻENIA PLANOWANIA STRATEGICZNEG O W NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORS TWIE | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 ZAŁOŻENIA PLANOWANIA STRATEGICZNEG O W NOWOCZESNYM PRZEDSIĘBIORS TWIE | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 przerwa | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 KSZTAŁTOWANI E TOŻSAMOŚCI FIRMY | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 przerwa | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 ANALIZA OTOCZENIA KONKURENCYJN EGO | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 przerwa | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 WARSZTAT PRAKTYCZNY | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,95 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karol Draśpa
Ponad 12 letnie doświadczenie w przygotowywaniu oraz zarządzaniu projektami unijnym; przez 4 lat dyrektor Lokalnej Grupy Działania „Ziemia Lubawska”, kontrola projektów UE na zlecenie MSWiA, Szkoleniowiec z zakresu dotacji unijnych i informatyki. Po licznych kursach oraz szkoleniach z zakresu księgowości, rachunkowości, zarządzania firmą oraz kapitałem ludzkim. Obsługa systemy operacyjne: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista, Linux Programowanie języki programowania: Pascal, C, C++,Java, tworzenie serwisów i stron WWW; Tworzenie baz danych: MS Access, MySQL, Zaawansowana obsługa: Office(Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher) OpenOffice(Writer, Calc, Draw, Impress)
wyższe, inż. informatyki Audyt i kontrola wewnętrzna (studia podyplomowe)
od 3 lat prowadzi szkolenia w BUR; 12 lat doświadczenia w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych, biznes planów, analiz finansowych; 10 lat zarządzanie pionami realizującym wyłącznie projekty unijne, 9 lat doświadczenia w prowadzeniu firmy konsultingowej, prawie 80 mln zł pozyskanych środków finansowych z UE dla samorządów, na założenie i rozwój działalności gospodarczej, wiele szkoleń przeprowadzonych w w. w. zakresie dla przedsiębiorców, Jednostek Samorządu Terytorialnego ( JST) oraz Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały - skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Czas liczony w godzinach lekcyjnych /45 min/.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi