Social Media z Wykorzystaniem AI: Nowoczesne narzędzia w edukacji i biznesie
Social Media z Wykorzystaniem AI: Nowoczesne narzędzia w edukacji i biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które z własnej inicjatywy pragną podnieść swoje umiejętności oraz kompetencje umożliwiające rozwój w kierunku umiejętności zawodowych i cyfrowych, niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki w zakresie działań komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych z AI. Grupa docelowa to pracujący w firmach ekologicznych, sektorach zrównoważonego rozwoju, Specjaliści ds. CSR, zaangażowani w edukację ekologiczną i zrównoważony rozwój lub osoby zamierzające w przyszłości założyć własną działalność związaną z tym sektorem, zintegrowaną z technologiami ICT z RSI Województwa Śląskiego. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w obszarze Social Media Marketingu z AI, które są niezbędne do skutecznego promowania ekologicznych inicjatyw i produktów, zgodnie z GOZ i Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia umiejętności wykorzystywania AI w komunikacji, marketingu i sprzedaży poprzez cyfrowe kanały. Szkolenie rozwija zielone kompetencje i umiejętności cyfrowe, umożliwiając efektywne wykorzystanie narzędzi digital marketingu z AI w kontekście zrównoważonego rozwoju, kluczowych dla zielonej gospodarki, zintegrowane z RSI i Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego (technologie ICT).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane z zielonym marketingiem i zrównoważonym rozwojem z AI. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcia: AI, ML, SDGs, ESG | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia:- greenwashing, - marketing ekologiczny, - gospodarka o obiegu zamkniętym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnice między tradycyjnym a zielonym marketingiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju: - ochrona zasobów naturalnych, - energia odnawialna, - redukcja odpadów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa i dobiera grupy docelowe na podstawie analizy potrzeb ekologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kreuje w mediach społecznościowych strategie komunikacyjne promujące zrównoważony rozwój oraz zielone inicjatywy. | Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie, integrujące treści edukacyjne, które inspirują i angażują społeczność w działania proekologiczne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści pod kątem efektywności i zaangażowania odbiorców. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie reklamowe, które minimalizują ślad węglowy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju, takie jak ochrona zasobów naturalnych, energia odnawialna, redukcja odpadów w social media. | Kryteria weryfikacji Wymienia aspekty z integracją technologii ICT. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zarządza na platformach społecznościowych. kampaniami reklamowymi promującymi zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność kampanii reklamowych, wykorzystując odpowiednie narzędzia i dane, takie jak zasięgi, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje na podstawie analizy wyników i algorytmów platform budżety kampanii . | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia - w kontekście edukacji ekologicznej i odpowiedzialnej konsumpcji - potrzeby odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie, które integrują treści edukacyjne, inspirujące i angażujące społeczność w działania proekologiczne z AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kreuje i optymalizuje treści edukacyjne promujące świadomość ekologiczną. | Kryteria weryfikacji Monitoruje i dostosowuje na podstawie analizy zaangażowania i algorytmów platform harmonogramy publikacji treści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Analizuje - w kontekście budowania świadomości ekologicznej - skuteczność różnych form oraz treści. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Projektuje treści edukacyjne - infografiki, wideo i inne formy -angażujące i edukujące o zrównoważonych praktykach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Szkoli innych w zakresie GOZ, zrównoważonego rozwoju i zarządzania odpadami. | Kryteria weryfikacji Organizuje szkolenia na temat segregacji odpadów, recyklingu i ograniczania marnotrawstwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Monitoruje obowiązujące przepisy i procedury środowiskowe. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Audytuje - w kontekście zrównoważonego rozwoju - procesy operacyjne, identyfikując możliwości ich poprawy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Ocenia i uzasadnia efektywność kampanii promujących zrównoważony rozwój w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Monitoruje i analizuje kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) kampanii ekologicznych, takie jak zasięg, zaangażowanie, konwersja. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wybiera narzędzia IT - analityczne, aplikacje, narzędzia online - które wspierają kampanie promujące zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozwija i wdraża strategie efektywności energetycznej i redukcji zużycia zasobów. | Kryteria weryfikacji Opracowuje, wykorzystując innowacyjne technologie i materiały, strategie oszczędzania energii i wody. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia zużycie energii i identyfikuje przyczyny zbędnego zużycia w procesach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Organizuje konkursy i akcje społeczne które promują zrównoważone praktyki. | Kryteria weryfikacji Projektuje, a następnie organizuje, konkursy zgodne z zasadami promowania ekologicznych wartości. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Ocenia i uzasadnia - pod kątem zaangażowania społeczności i budowania świadomości ekologicznej -efektywność konkursów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia i metody komunikacji, zachęcające do wzięcia udziału w działaniach proekologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Definiuje role i odpowiedzialność członków zespołu w projektach związanych z cyfryzacją i zieloną transformacją. | Kryteria weryfikacji W zespołachzajmujących się cyfryzacją i zielonymi technologiami wymienia kluczowe role. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Określa wpływ odpowiedzialnego zarządzania danymi na zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje role i odpowiedzialność członków zespołu w pracy grupowej, | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe role zespołowe i znaczenie ich dla efektywnej współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia wpływ podziału ról na funkcjonowanie zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia
Dzień 1 (8 h lekcyjnych, w tym przerwy): Wprowadzenie i podstawy
- Godz. 9:00-10:30: Wprowadzenie do AI w social media, definicje zielonych kompetencji (GOZ, SDGs, ESG) i roli ICT z RSI.
- Przerwa 15 min.
- Godz. 10:45-12:15: Różnice między tradycyjnym a zielonym marketingiem, narzędzia AI (ChatGPT, Canva AI).
- Przerwa obiadowa 45 min.
- Godz. 13:00-14:30: Tworzenie strategii komunikacyjnych z AI, projektowanie eko-kampanii.
- Przerwa 15 min.
- Godz. 14:45-16:00: Ćwiczenia praktyczne: Optymalizacja treści z Green IT.
Dzień 2 (8 h lekcyjnych, w tym przerwy): Zaawansowane zastosowanie i walidacja
- Godz. 9:00-10:30: Zarządzanie kampaniami z AI, ocena KPI i analiza danych środowiskowych.
- Przerwa 15 min.
- Godz. 10:45-12:15: Wdrażanie GOZ w content marketingu, tworzenie treści edukacyjnych.
- Przerwa obiadowa 45 min.
- Godz. 13:00-14:30: Warsztaty: Szkolenie innych w zrównoważonym rozwoju, audyt procesów.
- Przerwa 15 min.
- Godz. 14:45-16:00: Ocena kampanii, prezentacje projektów, certyfikacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
MAREK MRÓZ
W swojej karierze współorganizował duże międzynarodowe wydarzenia sportowe, w tym Mistrzostwa Świata Dywizji 1A w hokeju na lodzie, Gale Boksu Zawodowego Knockout Boxing Promotions oraz widowiska sportów walki Polish Fight Night. Jako szef zespołu 2M Promotion odpowiadał za kompleksową obsługę medialną, produkcję scenograficzną oraz komunikację strategiczną tych prestiżowych imprez.
Autor i organizator autorskich zawodów biegowych: DUO Cross Imielin i Mocna Piątka – wydarzeń promujących aktywność fizyczną i wartości proekologiczne. Prowadził projekty dla takich partnerów jak EXPO Katowice, Lasy Państwowe, Fundusz Górnośląski, WSB Merito, a także dla licznych miast i instytucji publicznych.
Doświadczony trener i doradca w zakresie wystąpień publicznych, kryzysowego PR i komunikacji w instytucjach. Od trzech lat szkoli rzeczników prasowych nadleśnictw w całej Polsce. Przez dekadę związany z mediami – jako dziennikarz, promotor i producent programów w Radiu Plus Katowice, Radiu eM, Radiu Piekary i Radiu Best.
Wszystkie aktywności realizował i realizuje od ponad 20 lat, w tym także w ostatnich pięciu latach.
ANNA PATEJCZUK-MRÓZ
Z powodzeniem łączy doświadczenie pedagogiczne z rolą organizatorki – pełni funkcję szefowej biura zawodów „Mocna Piątka”, odpowiadając za kompleksową logistykę i kontakt z uczestnikami. Koordynowała wiele projektów lokalnych, krajowych i międzynarodowych, obejmujących zarówno wydarzenia sportowe, jak i inicjatywy edukacyjne i społeczne.
Aktywna uczestniczka szkoleń z zakresu zielonych kompetencji i Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ), które z sukcesem wdraża w pracy dydaktycznej i środowisku szkolnym. Jako specjalistka świadomej edukacji, wspiera wprowadzanie nowoczesnych, odpowiedzialnych postaw wśród uczniów i współpracowników, rozwijając tym samym praktyczne podejście do zrównoważonego rozwoju.
Łączy wiele ról – nauczycielki, liderki zespołu, koordynatorki i organizatorki działań. Niezawodna w sytuacjach wymagających logistyki, komunikacji i zaangażowania społecznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Organizator zapewnia materiały szkoleniowe: notatnik, długopis,
- Usługa świadczona jest w godzinach dydaktycznych, gdzie jedna godzina równa się 45 minutom
- W polu "Liczba godzin usługi", wymiar czasowy szkolenia wyrażony jest w godzinach dydaktycznych
- Przerwy są wliczone w całkowity czas trwania usługi
- Metody aktywizujące: dyskusje grupowe, studia przypadków, obserwacja, ćwiczenia planowania integracji, analiza przypadków, warsztaty refleksyjne, role-playing
- Warunki organizacyjne: Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie bez podziału na podgrupy, firma szkoleniowa zapewnia materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji usługi
- Organizator zapewnia dostępność usługi rozwojowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie szkolenia
Warunki uczestnictwa
Znajomość obsługi komputera i Internetu w stopniu dobrym. Dzięki temu uczestnicy będą mogli w pełni korzystać z interaktywnych sesji szkoleniowych i narzędzi online.